فیستول

بهترین دکتر خانم درمان فیستول

بهترین دکتر برای فیستول

بهترین دکتر برای فیستول متخصصی است که به علم روز آشنایی داشته باشد و تجربه و مهارت کافی در کار و جراحی با ابزارهای جدید جراحی مثل لیزر را داشته باشد. از جمله افراد پزشک خانم برای درمان فیستول خانم دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی و لیزر از دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشند. فیستول یک اتصال غیر طبیعی می ­باشد که دو بافت بدن یا عروق را که با هم اتصالی ندارند به هم متصل می­کند. شایع ترین فیستول ها در اطراف مقعد و واژن ایجاد می­ شوند هرچند در جاهای دیگر بدن هم ممکن است ایجاد شوند. انتخاب بهترین دکتر برای درمان فیستول می­تواند فیستول شما را بدون خطر درمان کند و همین­ طور اثرات جانبی از جمله امکان باقی ماندن جای زخم و عود را کاهش دهد.

برخی فیستول ها مادرزادی هستند اما انواع دیگر آن بجز نوع مادرزادی شامل فیستول ادراری و تناسلی، گوارشی، گردش خون، حوالی چشم، سیستم تنفسی و ماهیچه می­ باشد. فیستول ها خودبخود درمان نمی شوند. با توجه به محل فیستول نوع درمان آن هم متفاوت است. در میان درمان های موجود یک درمان کم خطر و کم عارضه جراحی با لیزر می­باشد.

خانم دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی و لیزر یکی از با تجربه ترین جراحان عمومی و لیزر و دارای علم روز و مسلط به روش های جدید درمان بهترین دکتر برای درمان فیستول می­ باشند. ایشان دوره های لیزر را در ایران، روسیه و ترکیه گذرانده اند و جزء اولین متخصصین جراحی هستند که درمان و جراحی با لیزر را در ایران آغاز نموده اند و تجربه و مهارت زیادی در این زمینه دارند.

بهترین روش و بهترین دکتر برای درمان فیستول

فیستول ها درواقع کانال هایی هستند که به یکدیگر متصل هستند و بهترین راه درمان آن ها از بین بردن دیواره و جدار فیستول با لیزر می ­باشد. استفاده از لیزر پرتوان در مقایسه با لیزر کم توان نقش تعیین کننده ای در موفقیت آمیز بودن روند درمان شما دارد و البته انتخاب بهترین دکتر و جراح متخصص در این زمینه برای درمان فیستول کمک کننده می­ باشد. خانم دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر و مسلط به جراحی با لیزر پرتوان از سال 86 مشغول به جراحی با لیزر پرتوان می باشند. دکتر زهرا سعادتی فیستول مقعدی و فیستول پایین کمر که بر اثر کیست مویی بروز کرده است را تحت جراحی و درمان با لیزر قرار می دهند. درمان کیست مویی با لیزر پرتوان نیز از تخصص های ویژه ایشان می باشد.

با توجه به اینکه در درمان فیستول تجربه بسیار مهم می ­باشد تجارب ارزشمند دکتر زهرا سعادتی می­تواند این اطمینان خاطر را در شما ایجاد کند که با خیالی آسوده و بدون استرس از جراحی یا نگرانی برای عود فیستول به کلینیک مراجعه کرده و با رضایت خاطر به منزل بازگردید.

از مزایای لیزر پرتوان عدم نیاز به بستری شدن می ­باشد. صرفه جویی در زمان درمان فیستول و کاهش عوارض جانبی جراحی نسبت به روش سنتی از دیگر مزایای جراحی با لیزر می باشد. با توجه به اینکه کار با لیزر پرتوان نیازمند گذراندن دوره های تخصصی و تجربه بالا می باشد، بی شک خانم دکتر سعادتی با تجربه و مهارت بالا بهترین دکتر برای درمان فیستول می ­باشد.

لیزر فیستول مقعدی و لیزر فیستول کیست مویی، باعث دقت بالاتر عمل و کاهش تهاجم و آسیب به عضله می شود. لیزر پرتوان این قابلیت را دارد که اعصاب آسیب دیده و مویرگ های پاره شده را حین عمل ترمیم کند. احتمال عود یا عفونت ناشی از جراحی در روش استفاده از لیزر کاهش می­یابد و روند بهبود سرعت بیشتری دارد. با وجود پزشکان با تجربه در زمینه جراحی با لیزر و رضایت بیشتر بیماران و همین­طور آسان بودن و کم تر تهاجمی بودن این روش استفاده از لیزر مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

author-avatar

درباره دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر، اولین بانوی جراح که لیزر بیماری های نشیمنگاه در یک جلسه را به طور تخصصی و حرفه ای در ایران آغاز نموده اند. ایشان در سال 1378 موفق به دریافت بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران شده اند و دوره های جراحی با لیزر پرتوان را ابتدا در روسیه و ترکیه و سپس در ایران سپری نموده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

8 دیدگاه برای “بهترین دکتر خانم درمان فیستول

  1. Avatar photoمهلا گفت:

    سلام وقتتون بخیر من میخوام یک عکس براتون ارسال کنم یک سوال کنم ازتون

    1. سلام از مطب وقت ویزیت آنلاین با واتساپ بگیرید.

  2. Avatar photoمحمد رزاقی گفت:

    سلام ببخشیدآدرس مطب تون کجاست

  3. Avatar photoمیلاد گفت:

    سلام
    آیا با عمل لیزر، تنگی مقعد هم صورت میگیرد؟

  4. Avatar photoمحمد گفت:

    سلام عمل فیستول انجام دادم زخمم از همون اول دردناک بود و هست ۴۰ روزی میشه عمل کردم دکتر گفت زخمتو تمیز کن که به زور تمیزش میکنم ولی همچنان چرک ترشح میکنه و البته بعداز دفع درد شدید در مقعد دارم جوری که حتما باید امپول کترلاک بزنم تا اروم بشم چ یکارباید بکنم خسته شدم بخدا

    1. متاسفانه این جراحی بسیار سخت است و دوره نقاهت طولانی دارد. طبق دستور جراح معالج مراقبت ها را به درستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *