کلینیک لیزر دکتر سعادتی

شرایط ویزیت از راه دور دکتر سعادتی

وقت ویزیت آنلاین بیماران راه دور

بیماران عزیزی که متقاضی ویزیت آنلاین یا همان ویزیت غیر حضوری با واتساپ دکتر زهرا سعادتی می باشند می توانند از طریق زیر اقدام نمایند. این اطمینان به شما داده می شود که تمامی اطلاعات بیمار که از این طریق ارسال می گردد همانند هر اطلاعات دیگری که مربوط به پرونده بیماران حضوری است کاملا محرمانه است . عکس و مشخصاتی که از طریق واتساپ ارسال می فرمایید با شخص یا اشخاصی به غیر از دکتر سعادتی و دستیار ایشان به اشتراک گذاشته نمی شود.

توصیه می شود که بیماران راه دور، سالمندان، افراد معلول یا ناتوان، زنان باردار و شیرده و کودکان از این ویزیت آنلاین استفاده کنند و در شرایط کرونا به طور حضوری به مطب مراجعه نکنند. زیرا ازدحام جمعیت در مطب زیاد است .

شرایط هماهنگی ویزیت از راه دور دکتر سعادتی چگونه است

شرایط هماهنگی ویزیت آنلاین با دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی و لیزر به ترتیب زیر می باشد:

  1. مبلغ هزینه ویزیت را به شماره کارت 5859831181127753 به نام زهرا سعادتی واریز فرمایید.
  2. با مطب تماس بگیرید و شماره پیگیری را اعلام فرمایید.
  3. یک شماره واتساپ جهت یک جلسه چت واتساپ به شما اعلام می شود با این شماره مکالمه تلفنی با دکتر نخواهید داشت.

شرایط ویزیت آنلاین

سپس موارد زیر را در ویزیت آنلاین اعلام فرمایید و منتظر بمانید تا در ساعات اداری به شما پاسخ داده شود.

  1. نام و نام خانوادگی بیمار
  2. شهر محل سکونت بیمار
  3. سن بیمار
  4. مشکل خود را حداکثر در دو خط توضیح دهید.
  5. خونریزی دارید یا خیر
  6. عکس فیش واریزی را ارسال فرمایید.
  7. با موبایل یک عکس واضح از ناحیه مشکل دار بگیرید و ارسال فرمایید.
author-avatar

درباره دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر، اولین بانوی جراح که لیزر بیماری های نشیمنگاه در یک جلسه را به طور تخصصی و حرفه ای در ایران آغاز نموده اند. ایشان در سال 1378 موفق به دریافت بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران شده اند و دوره های جراحی با لیزر پرتوان را ابتدا در روسیه و ترکیه و سپس در ایران سپری نموده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

211 دیدگاه برای “شرایط ویزیت از راه دور دکتر سعادتی

  1. Avatar photoایکبازن گفت:

    سلام .کیست مویی راه درمان خانگی نداره.ممنون

    1. Avatar photoقربانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ببخشید خانم دکتر من خانم ۲۶ ساله ای هستم که چند ساله هموروئید داخلی و خارجی دارم ۲۰روزه دچار شقاق شدم بسختی دستشویی میرم دچار درد شدیدی میشم و خیلی کم خونریزی دارم بعد از اجابت مزاجم. سوال من اینه با لیزر مشکل من حل میشه؟من شهرستان هستم باید حتما حضوری بیام مطبتون برای ویزیت؟

      1. لطفا با مطب تماس بگیرید و بفرمایید که شهرستان هستید و متقاضی ویزیت آنلاین می باشید. هماهنگی های لازم برای ویزیت با واتساپ انجام می شود. بعد از ارسال عکس از ناحیه، تشخیص و امکان این که لیزر هموروئید برای شما امکانپذیر است یا خیر اعلام می شود.

  2. Avatar photoکاوه تکمه چی گفت:

    سلام. ابتدا باید از روش آنلاین برای بیمار راه دور بهتوت تبریک بگم. آیا بعد از عملا با لیزر، هنگام دستشویی رفتن و برخورد آب به مقعد وخروج مدفوع بیمار دچار درد و سوزش که بسیار درد شدید وغیر قابل تحمل است نمیشود و کلا هیچ عوارض بعد عمل ندارد. چون شنیدم کسانی که عمل کرده‌اند بعداً از درد شدید هنگام برخورد آب به محل جراحی دچار درد شدید بوده اند. و لطفا هزینه را بفرمایید. با تشکر

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام متعاقبا از قدردانی شما سپاسگزارم. قبل از اقدام به جراحی برای بیمار دارویی تجویز می شود که روده ها کاملا تخلیه شود و بعد از عمل نیز یک برنامه ی پیشنهاد رژیم غذایی به بیمار ارائه می شود. بنابراین بیمار تا دو روز نیازی به اجابت مزاج نخواهد داشت. اگر جراحی با لیزر انجام شده باشد بعد از دو روز اجابت مزاج دردناک نخواهد بود.زیرا لیزر به سرعت و همزمان با جراحی عروق و اعصاب بریده شده را ترمیم می کند و سرعت بهبودی بیمار بسیار سریع است. همچنین به دلیل کم تحرکی بیمار و مصرف برخی داروها این احتمال می رود که بیمار دچار یبوست شود بنابراین شربت ملین تجویز می شود که بعد از جراحی با لیزر مصرف شود. در برخی موارد مشاهده شده بیمار به دلیل یبوست بعد از جراحی و عدم تخلیه روده ها قبل از جراحی، در هنگام اجابت مزاج دچار خونریزی و درد شدید شده. به همین دلیل آماده سازی قبل از عمل و مراقبت بعد از عمل اهمیت ویژه ای دارد.
      در مورد هزینه جراحی با لیزر: بعد از ویزیت هزینه دقیق بر اساس درجه بیماری و نوع روش جراحی اعلام خواهد شد. هزینه جراحی ها با لیزر از یک میلیون تومان به بالا خواهد بود

  3. Avatar photoامیری گفت:

    سلام خسته نباشین. دکترلطف میکنی شمارتون روبدین که ازطریق واتساپ عکس محل روبراتون بفرستم.من ازشهرستان مزاحم میشم که هماهنگی های لازم بشه وقتی میام تهران دردسرنکشم. باتشکر

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام لطفا با مطب تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم می توانید شماره واتساپ را از منشی بگیرید. این سرویس دقیقا برای بیماران راه دور راه اندازی شده که اگر نیاز به لیزر یا جراحی داشته باشید در همان روز مراجعه هماهنگی ها از قبل انجام شده باشد و معطلی نداشته باشید

      1. Avatar photoفرزانه گفت:

        با سلام و تشکر از مطالب مفیدی که ارائه دادید.
        من در هنگام زایمان دچار پارگی پرینه شدم و همینطور چند وقت بعد دچار خونریزی مقعدی که پزشک فشار داخلی شکم تشخیص دادن و بعد از درمان ،فیشر هنوز مانده وحس خوبی ندارم،همینطور دچار دفع سخت هستم ،نود درصد موارد پس از دفع متوجه می‌شم که هنوز کامل تخلیه نشدم،و‌گاه از دست کمک میگیرم.میخوام ببینم پروسه درمان لیزری من چقدر زمان و هزینه لازم داره.
        متشکرم

        1. سلام لطفا از مطب وقت ویزیت بگیرید.

      2. Avatar photoکاربر گفت:

        سلام وقتتون بخیر ،من مدتی پیش یبوست داشتم به دلیل استفاده از دارو ها..الان یبوست رو درمان کردم ،اما هنگام دفع، در همون ابتدا درد خیلی شدیدی میگیرم بدون خونریزی، اما بعدش مشکلی ندارم درد کاملا برطرف میشه ..میخواستم بدونم علت چیه؟

        1. احتمالا به دلیل یبوست مزمن که داشتید دچار هموروئید و یا شقاق شده اید. در این شرایط به بیماران توصیه می شود که علاوه بر کنترل یبوست از یک متخصص نیز داروی قوی دریافت کنند. در غیر این صورت مشکلات دفع و عوارض دیگری نیز بروز خواهد کرد.

  4. Avatar photoعلي گفت:

    سلام نزديك به دو ساله كيست مو دارم نميجونم كيست مو يا چيه ميخوام بدونم با ليزر ميشه جراحي كرد هزينش خيلي برام مهمه فروشندم بهم مرخصي چند روزه نميدن مجبورم هروز كار كنم لطفا راهنماييم كنيد با عكس ميشه تشخيص داد عكس بفرستم؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام لطفا با مطب تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم جهت ویزیت آنلاین برای شما انجام شود.

      1. Avatar photoMahtab گفت:

        سلام
        خسته نباشید
        هزینه ی جراحی لیزرتون چقدره؟ و آیا نیاز به تکرار جلسات داره؟

        1. سلام هزینه لیزر بعد از معاینه مشخص می شود و در یک جلسه به طور سرپایی است. این لیزر پرتوان است و مثل لیزر کم توان نیاز به جلسات متعدد ندارد.

  5. Avatar photoامیر گفت:

    با سلام
    بنده یه مدتی یبوست داشتم و باعرض معذرت، خشکی و کلفتی ودفوع داشتمو هنگام دفع فشار زیادی رو متحمل میشدم. والان هم بعضی وقتها، مخصوصا در خواب کنترل باد شکم رو ندارم و بی اختیار خارج میشود و در بسیاری موارد مانند مسافرت و یا میهمانی ها، برای بنده بسیار معظل شده. ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام لطفا به یک متخصص جراحی و لیزر مراجعه کنید. رژیم غذایی هموروئید و شقاق را رعایت کنید و فعالیت فیزیکی کافی داشته باشید

  6. Avatar photoفرشید گفت:

    سلام خسته نباشید خانم دکتر فرشیدم از تبریز من بیش از 1سال هست این مشکل رو دارم میشه راهنمایی کنید به شماره پیام بدید

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام آقای فرشید لطفا با شماره تلفن 02122761600 تماس بگیرید تا به سوالات شما پاسخ داده شود. ساعات پاسخگویی به تلفن از شنبه تا چهارشنبه بین ساعت 10 صبح الی 7 عصر می باشد. لطفا بدون هماهنگی به مطب مراجعه نکنید. این ساعات فقط مربوط به پاسخگویی تلفن می باشد و برنامه ویزیت و حضور دکتر سعادتی در مطب متفاوت می باشد

  7. Avatar photoبهار گفت:

    سلام خسته نباشید به طور معمول در ویزیت انلاین چه ازمایش هایی برای تشخیص نوشته میشود ؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بستگی به نوع بیماری و سابقه بیماری متفاوت است.

      1. Avatar photoSama گفت:

        سلام میشه لطف شماره شبا هم بفرمایید من ایران نیستم و دسترسی به کارت عابر بانک ندارم و شماره واتس اپ که بتونم فیش واریز رو ارسال کنم ممنون میشم مبلغ واریز هم بفرمایید . ممنون

        1. سلام شماره شبا جهت واریز هزینه ویزیت آنلاین : IR200120020000002116919561

  8. Avatar photoزهرا گفت:

    سلام وقت بخیر
    برادرم عمل جراحی سینوس پیلونیدال انجام داده امروز رفته پیش دکتر بهش گفتن که بخیه هات طی سه مرحله کشیده میشه منظورشون چی بوده؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام احتمالا تمام بخیه ها را در یک جلسه نمی کشند

  9. Avatar photoمحمد گفت:

    سلام خانم دکتر. امروز که این کانال تون را پیدا کردم از این کار خداپسندانه تون خیلی خوشحال شدم. دست گل تون درد نکنه. راستش منم از شهرستان هستم. خواستم تقدیر و تشکری کرده باشم. جهت درد و مداوا با مطب تون تماس میگیرم.

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام از قدردانی شما سپاسگزارم. با آرزوی سلامتی

    2. Avatar photoعباس گفت:

      سلام هزینه ی ویزیت غیر حضوری چقدره،چقدر باید بریزیم به حساب؟

      1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

        لطفا تلفنی از مطب سوال کنید. زیرا مبلغ ویزیت سالانه تغییر می کند.

        1. Avatar photoمهرنام از اراک گفت:

          سلام خسته نباشید
          حدود ۱ سال پیش من بالای مقعدم جوش زدم و درد و عفونت داشتم
          اما از پارسال با رعایت بهداشت بیشتر مثل اصلاح مرتب و صابون انتی باکتریال دگ نه درد دارم نه اذیت میشم
          خواستم بپرسم که دوره استراحت بعد از عمل با لیزر چند وقت هست و ایا با لیزر امکان بازگشت کیست مویی هست یا خیر و اینکه حتما باید کیست مویی را دراورد یا نیاز نیست؟

          1. من لیزر کیست مویی را بدون عود و بازگشت انجام می دهم و فقط یک شب استراحت در منزل نیاز است. اگر کیست مویی تخلیه نشود در هر لحظه ممکن است عود و عفونت کند حتی اگر بهداشت را به خوبی رعایت کنید. بنابراین در اولین فرصت نسبت به تخلیه و درمان اصولی کیست مویی اقدام نمایید.

  10. Avatar photoفاطمه گفت:

    سلام
    من ده سال پیش لیزر هموروئید داشتم
    و یه بخش خیلی کوچک مانده بود .
    اما الان نزدیک به سه هفته هست هنگام دستشویی و اکثرا در مواقع مدفوع خونریزی خیلی شدید دارم اما نه سوزش دارد نه دردی.وباید حتما داخل برود تا قطع خونریزی شود .کم خونی مینور هم دارم و تو این سه هفته دست چپم تمام انگشتانم کاملا بی خون و سفید می شوند و خواب میرن .و احساس ضعف زیر شکم دارم .

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام هموروئید داخلی معمولا علامتی جز خونریزی و بیرون زدگی ندارد. زیرا در داخل مقعد پایانه های حسی درد کمتر وجود دارد شما دردی احساس نمی کنید. حتما به یک متخصص جراحی و لیزر با تجربه مراجعه کنید تا پاکه هموروئید باقی مانده را بردارند. به علاوه از ایشان بخواهید مکمل آهن نیز برای شما تجویز کنند. یکی از عوارض هموروئید داخی و خونریزی از مقعد بروز کم خونی است.

      1. Avatar photoسارا گفت:

        سلام وقت بخیر ببخشید همسر بنده مربی بدنسازی هست و نردیک به ۵۰ عدد لیپوم دارد که میخوایم بوسیله لیزر پرتوان عمل کنیم آیا امکان پذیر هست یا روش دیگه ای و پیشنهاد میدین؟

        1. سلام ایشان باید معاینه شوند. ممکن است لیزر و جراحی تمام آنها وجود نداشته باشد.

          1. Avatar photoمهسا گفت:

            با سلام و خسته نباشید بنده متاسفانه هم به هموروئید هم شقاق با هم مبتلا هستم ویک بیرون زدگی که حدس میزنم فیستول باشه هم کنار مقعدم هست که هر چند وقت یه بار دچار خونریزی میشه و ترشحاتی هم داره جدا از درد شدیدی که هر روز تجربه میکنم مدفوعم اکثرا به شدت سنگی و برندست وچه موقع مدفوع نرم چه سخت دفع من اصلا انجام نمیشه و مجبورم از دست برای دفع که معمولا هم با درد خیلی شدیدی همراهه استفاده کنم برای تسکین درد که تا ساعتها طول میکشه از شیافت دیفلوکناک استفاده میکنم .بنظرتون این مشکل حل میشه و با لیزر یا دارو به حالت عادی برمیگرده در ضمن زائده هم داخلیه هم بیرونی.من تا حالا به خاطر خجالت و نفهمیدن اطرافیان به هیچ پزشکی مراجعه نکردم .از طرفی به آلرژی و عاصم تنفسی هم مبتلا هستم که هر روز از اسپری سسیمبیکورت ۳۲۰ استفاده میکنم

          2. احتمال درمان تمام بیماری های نشیمنگاه با لیزر پرتوان وجود دارد. بعد از ویزیت تشخیص و روش درمان صحیح و قطعی به شما اعلام می شود. درضمن اگر مشکل یبوست را به طور دائم برطرف نکنید بعد از جراحی با لیزر هم بیماری شما مجدد عود خواهد کرد.

  11. Avatar photoلیلا گفت:

    با عرض سلام خدمت شما.من چون معلم هستم و امکان دریافت مرخصی ندارم میخواستم بدونم دوران نقاهت این عمل چه مدت هست؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام معلم عزیز شما هم خسته نباشید. اگر منظور شما درمان بیماری های هموروئید و شقاق و کیست مویی و غیره با لیزر است یک شب استراحت بعد از جراحی با لیزر توصیه می شود و بعد از آن می توانید که کارهای روزمره خود برسید. هرچند که آمادگی روحی و جسمی افراد تا حدی با یکدیگر متفاوت است اما نهایتا تا 3 روز بعد می توانید در کلاس حاضر شوید. برای اطلاعات دقیق تر بهتر است یک وقت معاینه بگیرید تا وضعیت شما کاملا بررسی شود.

      1. Avatar photoسپیده گفت:

        سلام دکتر وقتتون بخیر
        دکتر من یک هفتس عمل فیشر با لیزر کردم که علاوه بر اون یه بیرون زدگی هم داشتم که اونم با لیزر برداشتن…لیزرشون هم لیزر پرتوان بود
        ولی الان بعد از یک هفته موقع دفع به اندازه قبل درد دارم و اصلا دردم کم نشده فقط قبلا تا چند ساعت بعد از دفع هم درد داشتم اما الان فقط هنگام دفع درد دارم مدفوعمم نرمه و سفت نیست ولی خیلی موقع دفع درد دارم در حدی که میترسم برم دستشویی
        خیلی نگرانم میشه لطفا بگید باید چکار کنم دکترم گفت یه دگزا بزنم و بعد یه هفته دیگه اگه خوب نشد مجدد باید لیزر کنم ممنون میشم کمکم کنید بگید این درد چقدرش طبیعیه تا کی خوب میشه چجوریه

        1. من از پرونده پزشکی شما اطلاع ندارم اما آنچه که بسیار مهم است انجام عمل دفع به طور روزانه و مرتب و نرم است. علاوه بر یبوست شما اسهال هم نباید شوید. می توانید قبل از دفع مدفوع با اجازه جراح خود از لیدوکائین برای بی حس کردن ناحیه استفاده کنید. احتمالا زخم وسیعی دارید و برای ترمیم سریعتر زخم می توانید از کرم های ترمیم کننده و یا عسل خالص و طبیعی با اجازه جراح خود استفاده کنید.

    2. Avatar photoMiald گفت:

      سلام .ببخشید هزینه ویزیت غیر حضوری چه قدره!؟

      1. سلام لطفا تلفنی از مطب بپرسید. ویزیت متخصص است.

      2. Avatar photoسارا گفت:

        سلام و وقت بخیر
        لطف میکنید اطلاع بدین هزینه لیزر کیست مویی چقدره؟

        1. هزینه لیزر کیست مویی بعد از ویزیت مشخص می شود و حدود هزینه را می توانید تلفنی از مطب سوال بفرمایید.

  12. Avatar photoنيازي گفت:

    سلام وقتتون بخير
    من مشکل هموروييد دارم و استانبول هستم مي تونيد يه دكتر ايراني بهم معرفي كنيد يا شماره واتس آپ خودتون رو بهم بديد شرايطم خيلي بد هستش

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام متاسفانه پزشک جراحی که در ترکیه با لیزر جراحی کند چه ترک چه ایرانی نمی شناسم. شما می توانید با مطب تماس بگیرید و شماره تلفن واتساپ برای ویزیت آنلاین دریافت کنید.

      1. Avatar photoنيازي گفت:

        ممنونم ولي من با شماره هاي ايران نمي تونم تماس بگيرم

        1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

          لطفا روی اینستاگرام پیغام بدهید. آدرس اینستاگرام در انتهای صفحه آمده است. https://instagram.com/clinic_laser_2

        2. Avatar photoRaz گفت:

          سلام خسته نباشید
          من دختر چهار ساله و نیمه ای دارم که در نوزادی دوبار عمل شدن از ناحیه شکم بابت انسداد روده ای که داشتن و کلستومی شدن به این دلیل مدت چند هفته از ناحیه مقعد میل میزدن ، که این میل زدم باعث شده دهانه مقعدش باز باشه و بسته نشه و الان که نزدیک پنج سال میگذره دختر من هنوز بی اختیاری مدفوع داره و نمیتونه دفعش رو کنترل کنه خواستم سوال بگیرم شما کار کودکم انجام میدین در ضمن شهرستانم

          1. سلام برای کودکان فقط دارو تجویز می شود و اگر نیاز به جراحی داشته باشند به متخصص جراح اطفال ارجاع داده می شوند.

  13. Avatar photoمنیره گفت:

    سلام خانم دکتر چندوقتی است که بعدازاجابت مزاج خونریزی دارم یعنی زمان خشک کردن روی ستمال خون روشن زیاد که بند می آید قبلا هم این مشکل بودکه باخارش همراه بود که خوشبختانه این مشکل حل شده ، آیا مشکل خاصی است ممنون میشم که جواب دهید

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بله ممکن است به شقاق مبتلا شده باشید. اگر تهران نیستین و مراجعه به مطب براتون سخته میتونید با مطب تماس بگیرید ویزیت آنلاین و غیر حضوری هماهنگ کنید. بعد از ارسال عکس از ناحیه براتون داروی مناسب تجویز می شود.

  14. Avatar photoلیلا گفت:

    سلام خانم دکتر خسته نباشید من چند روزی هست که موقع اجابت مزاج مدفوع همراه با خونریزی و درد زیاد هستش یه قسمتی کوچکی از مقعد بیرون میزنه که به نظرم ورم کرده و سوزش داره باید چکار کنم رفتم دکتر فقط بهم ژل هموروئید داد ولی خوب نشدم

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام با مطب تماس بگیرید و یک وقت معاینه بگیرید. در صورتی که مشکل شما با دارو حل نشده است می توان با لیزر درمان شما را انجام داد.

  15. Avatar photoمحمد گفت:

    سلام خانم دکتر. مدتی میشه در ناحیه مقعد احساس ناراحتی دارم ولی تاحال روم نشده با کسی درمیان بذارم وقتی کانال تون دیدم خیلی خوشحال شدم امیدوارم راه چاره ای برام گذاشته بشه. من ازشهرستانهای دور هستم. آگه لازم باشه وقت میگیرم خدمت تون میرسم.فعلا باید چیکارکنم؟ ممتونم از ایثار و این اقدام خدا پسندآنه تون.

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام از قدردانی شما بسیار سپاسگزارم. لطفا با مطب تماس بگیرید تا ابتدا برای شما وقت ویزیت آنلاین هماهنگ کنند. بعد از ویزیت روش درمانی مناسب برای شما تجویز خواهد شد.

  16. Avatar photoمحمد گفت:

    سلام خانم دکتر وقت به خیر من دو ماه و نیم پیش عمل جراحی همورید انجام دادم ، الان به تنگی مقعد مبتلا شدم که خیلی آزاردهنده هست آیا با لیزر میشه درمان بشم ؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بله این امکان وجود دارد. مگر در شرایط خاص که بعد از معاینه مشخص خواهد شد. معمولا علت تنگی مقعد وجود زخم یا شقاق است که با لیزر قابل درمان است.

  17. Avatar photoکوثر گفت:

    عرض سلام و احترام خدمت خانم دکتر عزیز
    من 25 فروردین عمل اسفنکتر تومی و هموروئید داشتم. الان بعد از گذشت چهارماه وقتی محل جراحی رو که در طرف چپ روده هست لمس میکنم یا صبح ها بعد از اجابت مزاج زمانیکه دهانه مجرا میخواد بسته بشه با درد همراهه، البته دردش شدید نیست.یه گوشت اضافه ی خیلی کوچک به اندازه ی یک ارزن در محل جراحی رشد کرده که دردناک هم هست. دکترم معتقدند از زمان عمل تا 6 ماه باید صبر کنم تا بهبودی کامل حاصل بشه، حالا میخوام بدونم اگر بعد از 6 ماه بازم این درد هنگام اجابت مزاج وجود داشت چه کنم. الحمدالله زمان دفع خونریزی ندارم. سپاس از خانم دکتر عزیز که وقت میذارن و سوالات ما رو پاسخ میدن

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام مراقب باشید که یبوست نگیرید و بعد از هر اجابت مزاج در لگن آب گرم بنشینید. اگر مشکل شما حل نشد ویزیت آنلاین هماهنگ بفرمایید تا بعد از ارسال عکس تشخیص نهایی اعلام گردد. در جراحی های وسیع هموروئید و شقاق که با تیغ جراحی انجام می شود احتمال نقاهت 6 ماهه وجود دارد.

    2. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام حتما مراقب باشید که اسهال یا یبوست نگیرید و بعد از هر بار اجابت مزاج در لگن آب گرم بنشینید. در جراحی های وسیع هموروئید و شقاق که با تیغ جراحی انجام می شود احتمال نقاهت 6 ماهه وجود دارد. برای بررسی بیشتر می توانید از طریق ویزیت آنلاین عکس ارسال فرمایید.

  18. Avatar photoفری مرد 33 ساله گفت:

    سلام. من بیشتر از 22 جلسه جلسه درمان با لیزر کم توان انجام دادم، ولی همچنان دارای هموروئید درجه 4 هستم. ده دوازده برآمدگی خیلی وحشتناک دارم که نصفشون دارای لخته های خون بزرگ و قرمز رنگ هستن. همچنان درد و سوزش زیادی رو تحمل میکنم. با این که مشکل یبوستم رفع شده، ولی همیشه دفع ناقص دارم و به خاطر باقی موندن مدفوع داخل روده ام، تقریباً همیشه احساس درد و تیر کشیدن در ناحیه ی روده میکنم. لطفاً بهم بگین الان بهترین راه برای رهایی از این درد و رنج دهشتناک چیه؟!

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام به یک متخصص جراحی عمومی و لیزر مراجعه فرمایید که در یک جلسه با لیزر پرتوان لیزر هموروئید را برای شما انجام دهند. رژیم غذایی پرفیبر و شامل میوه و سبزی نیز میل کنید تا دچار یبوست نشوید. لیزر کم توان برای برخی از انواع هموروئید کاربرد دارد.

      1. Avatar photoفری 33 ساله گفت:

        از پاسختون واقعاً ممنونم.
        ولی الان دو تا پرسش برام پیش اومده:
        1- آیا این یک جلسه لیزر پر توان مشکل رو کامل حل میکنه و دیگه تورمها برنمیگردن؟ (البته گاهی خونریزی هم دارم که امروز یه آمپول ویتامین K1 ده میلیگرم زدم)
        2- پزشکم بهم گفته که لیزر پر توان برای من فایده ای نداره و مشکلم رو حل نمیکنه. راه حلش عمل جراحیه، اونم نه الان بلکه دو سه ماه دیگه!!!
        حالا سؤالم اینه: به نظرتون چرا این حرفو زده؟ نظر جنابعالی چیه؟

        (واقعاً زندگی برام سخت شده. از همه چیز محروم شدم. از این همه درد کشیدن و آزار هم خسته شدم. خواهش میکنم کمکم کنید.)
        سپاسگزارم

        1. Avatar photoفری 33 ساله گفت:

          ضمناً الان مشکل بزرگ من بسته شدن سریع مسیر خروج مدفوعه. دیگه خسته شدم!

          1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

            با توجه به این که خونریزی هم دارید احتمالا دچار شقاق نیز می باشید که با لیزر پرتوان قابل درمان است.

        2. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

          من شما را معاینه نکرده ام. توصیه می کنم حتما به یک متخصص جراحی مراجعه کنید که قبلا با لیزر پرتوان کار کرده باشد. معمولا انواع بیماری های مقعد که با جراحی سنتی درمان نمی شوند را می توان با لیزر پرتوان تحت جراحی و درمان قرار داد. علت تزریق ویتامین کا را نیز شرح نداده اید. معمولا این آمپول برای قطع خونریزی های شدید توسط متخصص تجویز می شود.

          1. Avatar photoفری 33 ساله گفت:

            بازم مچکرم بابت زمانی که گذاشتید و پاسخمو دادید.
            در مورد آمپول ویتامین کا، وقتی به پزشکم گفتم که مدتی پیش حین دفع، خون با شدت فوران میکرد، این آمپول رو برام تجویز کرد!
            دیروز پیش یه پزشک متخصص جراح دیگه رفتم. و ایشون بعد از معاینه بهم گفتن که هموروئید خارجی ندارم و فقط نوع داخلیشو دارم، ولی مشکل اصلی من پرولاپس شدیده. و باید عمل کنن تا این تورمها جمع بشن به داخل، ولی بازم الان نه، چون با شرایطی که من دارم عمل جراحی ریسک خیلی بالایی داره. مدتی دیگه که با دارو درمانی بهتر بشم باید انجام بشه. در ضمن در مورد لیزر پر توان هم از این پزشک جدید پرسیدم، گفتن که خطراتی مثل جمع شدن بافتها رو داره، و به صلاح نیست که انجام بدم! هنوزم نمیدونم که چیکار کنم!
            دیگه خسته شدم! زندگی برام سخت شده!

          2. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

            به هر حال از پزشکی مشورت بگیرید که متخصص جراحی و لیزر باشند و بتوانند اطلاعات صحیحی درباره لیزر به شما بدهند. شرایط ویزیت آنلاین را در اینجا بخوانید.

          3. Avatar photoSara گفت:

            سلام خانم دکتر مهربون
            من یک هفته است که لیزر پر توان هموروئید انجام دادم ولی موقع دفع خیلی اذیت میشم و با اینکه مدفوع دادم ولی دهانه مقعدم خیلی تنگه و به سختی باز میشه خیلی نگرانم خانم دکتر میشه بگید چیکار کنم

          4. مقدار فیبر غذایی را افزایش دهید و برای ترمیم سریعتر زخم از جراح معالج خود داروی مناسب بگیرید. آب هم زیاد میل کنید و مصرف چای و قهوه را قطع کنید. نشستن در لگن آب گرم را هم فراموش نکنید.

  19. Avatar photoآزاده گفت:

    سلام تفاوت لیزر کم توان با لیزر پرتوان هموروئید چیه؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام لیزر کم توان جهت لیزر درمانی و جذب سریعتر لخته خون و در برخی موارد برای ترمیم سریعتر زخم کاربرد دارد. اما لیزر پرتوان جایگزین مناسب تیغ جراحی و کوتر می باشد و برای برداشتن بدون درد و خونریزی پاکه هموروئید کاربرد دارد.

  20. Avatar photoنسرین گفت:

    سلام خانم دکتر ممنون از وقتی که میذارین.من مدتی بود بیرون زدگی داشتم وبا آنتی هموروئید خود درمانی میکردم ولی بعد که قطع میکردم دوباره عود میکرد.چند وقت پیش هم در قسمت پشت خط باسن دستمال کشیدم و خون دیدم الان هم چند روزه اطراف مقعد دو تا تورم دارم که مقداری هم درد داره.بیرون زدگی هم همچنان دارم.موقع نزدیکی هم درد دارم در پایین شکم هم درد دارم چکار کنم.

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام شما حتما باید ویزیت شوید تا داروی مناسب برای شما تجویز شود. مصرف بیش از اندازه و نا به جای پمادهای مقعدی ممکن است منجر به تشدید بیماری شود و حتی منجر به بروز عوارضی مثل نازک شدن پوست ناحیه مقعد و خونریزی و شقاق می شود.

      1. Avatar photoمحمد گفت:

        سلام وقت بخیر
        در یکی از پاسخ ها گفته بودین در عمل سنتی دوره نقاهت ممکنه تا ۶ماه برسه
        این موضوع دوره نقاهت واقعا سخته و از کار و زندگی میندازه آدم رو
        لطفا راهنمایی کنید ک معمولا چند هفته یا چند ماه بعد عمل سنتی میشه متوجه شد ک عمل موفق بوده یا خیر؟

        1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

          سلام کدام عمل را منظورتون هست؟ در هر عملی باید با جراح معالج خود در تماس باشید و طبق دستورالعمل ایشان پیش بروید و در زمان های تعیین شده برای ویزیت بعد از عمل به موقع مراجعه کنید.

    2. Avatar photoمریم گفت:

      سلام خانم دکتر من دختر۱۸ساله هستم و متاسفانه رابطه مقعدی داشتم الان متوجه شدم که شکافی نزدیک ب مقعدم ایجاد شده قبلا خیلی خارش داشتم اما الان ندارم هنگام دفع هم درد ندارم در حالت عادی هم همینطور .
      ایا نیاز ب جراحی دارم؟؟چ راهکاری پیشنهاد میکنید؟؟؟

      1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

        سلام بعد از معاینه یک دوره داروی قوی برای شما تجویز می شود. از ایجاد مجدد رابطه مقعدی نیز پرهیز کنید. در صورتی که درمان نشوید لیزر به شما پیشنهاد می شود.

  21. Avatar photoبابک گفت:

    سلام بنده مشکل همورئید دارم چند وقت پیش به مدت دو بار در طول یک سال دچار خونریزی شده ام.بار دوم خونریزی زیاد بود رفتن پیش دکتر بهم گفت زخم داری و به صورت گوشت اضافه اومده بیرون و داروی آنتی همورئید ، رهمورین و شربت لاکسمل برام نوشت اما باتوجه به مصرف داور بازش موقع دست شوی درد و سوزش دارم. شما می توانید ویزیت یا راهنمایی کنید.

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام اگر با مصرف دارو به درمان هموروئید دست نیافته اید بهتر است تحت لیزر هموروئید قرار بگیرید. ابتدا وقت ویزیت حضوری یا غیر حضوری را با مطب هماهنگ کنید. بعد از ویزیت هماهنگی های لازم جهت لیزر هموروئید انجام خواهد شد.

  22. Avatar photoزهرا گفت:

    سلام خانم دکتر
    هزینه عمل لیزر کیست مویی حداقل و حداکثر چه مقدار میشه؟ و ایا بیمه این جراحی رو قبول میکنه؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام برای اطلاع از حدود هزینه لطفا با مطب تماس بگیرید. متاسفانه بیمه ها هزینه لیزر کیست مویی را قبول نمی کنند.

  23. Avatar photoمهدی گفت:

    سلام دکتر چند وقت پیش از شدت یوبوست دجاره خونریزی شدم و هر وقت که میرفتم وسشویی از مقعدم خون میومد هر بار با آب سرد میشستم‌و خونش بند میومد تا اینکه ۴ روز پیش متوجه عفونت دوره مقعد شدم انداره یه عرس میمونه اولا خارش داشت الات خیلی کم شده دردشم زیاد بود ولی الان کم شده دست میزنم درد میگیره میشینم درد میگیره ترو خدا یه راه حل بگید که بدونه جراحی درمان بشه وضیعت مالیم زیاد خوب نیست

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام به یک متخصص جراحی عمومی مراجعه کنید. اگر دچار درد آبسه مقعدی شوید ممکن است مجبور شوید که با شرایط اورژانسی مراجعه کنید.

  24. Avatar photoحمید گفت:

    سلام خانم دکتر عمل جراحی با بیهوشی انجام میشه؟ عمل هاتون در بیمارستان انجام میشه یا در کلینیک شخصی؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام تحت بی حسی در کلینیک تخصصی انجام می شود.

  25. Avatar photoگلشید گفت:

    سلام امکان برگشت با لیزر چند درصد هست ؟
    و کیست مویی در هر مرحله ای باشد لیزر میشود ؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام جراحی های من بدون عود و بازگشت انجام می شود. انواع کیست مویی را می توان با لیزر پرتوان درمان کرد. احتمال عود کیست مویی با لیزر بسیار بسیار پایین تر از عمل جراحی کیست مویی با تیغ و کوتر و روش های باز است.

      1. Avatar photoلوسی گفت:

        سلام خسته نباشید، خانم دکتر من چن تا فوق تخصص رفتم گفتن شقاق داری امکان لیزر هم برای شما نیست فقط جراحی اونم چون تازه زایمان کردید باید چندماه دیگه اقدام کنید من ب شدت از عمل میترسم میخواستم بدونم واقعا اگ شقاق و بیرون زدگی زیاد باشه لیزر جوابگو نیست؟ و اینک اگر در شیراز دکتر خوب برای لیزر میشناسید میشه بهم معرفی کنید چون برام مقدور نیست بیام تهران

        1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

          سلام لیزر از جراحی سنتی برای شما و هر کس دیگری بهتر است. اما توصیه می کنم قبل از اقدام به جراحی یا لیزر یک ویزیت آنلاین بگیرید تا برای شما داروی قوی تجویز کنم. اکثر بیماران شقاق را با تجویز دارو درمان می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیزر شقاق نیز مطل مربوطه را در این سایت مطالعه بفرمایید و در این مورد با یک متخصص جراحی و لیزر مشورت کنید که قبلا با لیزر پرتوان جراحی انجام داده اند و از مزایای لیزر باخبر اند.

  26. Avatar photoفیروزه گفت:

    باسلام و عرض ادب بنده یک هفته پیش با شکم خالی انار خوردم و تا دوروز دفع نداشتم بعد از دو روز درد شدید هنگام دفع شروع شد و مدفوع از مقعدم بیرون نمیومد یعنی تا یک شبانه روز کامل من میرفتم دسشویی مدفوع خارج نمیشد و مجبور شدم چهار تا شیاف بیزاکودیل مقعدی بزارم تا کم کم مدفوع دفع شد اونم در حد مرگ مرفتم و زنده می شدم در هر دفعه که من دسشویی میرفتم تا آخرش اون انار کوفتی دفع شد حالا از اون دفع وحشتناک تا الان یک روز خوش ندیدم همش درد و خونریزی هنگام دفع و بعد از دفع درد بسیار شدیدی مثل گرز آهنین گداخته شده داخل مقعدم حس میکنم و از شدت درد نفسم حبس میشه و تا دوساعت بیشتر گریه میکنم و با کمی پماد لیدوکایین و دیلتیازم میزنم کمی از درد کاسته میشه اما همچنان درد داخل مقعدم خیلی زیاده و ادامه دار و یه چیزی هم از لبه مقعدم به سمت دستگاه تناسلیم آویزون شده و خیلی دردناکه و داخل دستگاه تناسلیم هم خیلی درد میکنه دارم از درد میمیرم تو رو خدا کمکم کنید ده روزه خواب و خوراک ندارم

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام اگر تهران نیستید از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید. نباید اجازه میدادید که این وضعیت 10 روز طول بکشد. در صورتی که دچار هموروئید یا شقاق شده باشید انتخاب یک درمان مناسب در 24 ساعت اولیه بسیار مهم و تعیین کننده است. در هر حال از خوددرمانی پرهیز کنید و برای ویزیت وقت بگیرید تا برای شما داروی قوی تجویز شود. بعد از هر اجابت مزاج 10 دقیقه در لگن آب گرم بنشینید و مصرف آب و آبمیوه را فراموش نکنید.

  27. Avatar photoفیروزه گفت:

    در تمام این مدت همش احساس میکنم چیزی داخل دهانه مقعدم مثل کرم قل قل میکنه و درد داره

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      حتما از مطب وقت ویزیت بگیرید و مراقب باشید دیگر یبوست نگیرید.

  28. Avatar photoیوسف گفت:

    سلام خانم دکتر ،وقت ب خیر ،من از ۵ روز پیش دچار سوزش از ناحیه اطراف مقعد شدم هیچ گونه بیرون زدگی ندارم فقط دو روز خون ریزی داشتم بعد دو روز مراعات خدارو شکر بند اومد خونریزی ،فقط سوزش داشتم از دیشب ک مطالب شمارو خوندم پماد موضعی ک کفتین رو خریدم و استفاده کردم ،دردم کاملا آروم میشه اما سر درد شدیدی میگیرم ،آیا مشکلی داره مصرف این پماد ؟چقدر باید مصرفش کنم ؟

    1. سلام ممکن است به دارو حساسیت داده باشید. مجدد روی واتساپ پیغام دهید تا برای شما داروی جایگزین تجویز شود.

  29. Avatar photoنسي گفت:

    سلام خانم دکتر من دچار یبوست مزمن هستم و گاهی اوقات خونریزی دارم سوالم اینه اگر دچار بواسیر یا شقاق باشیم و اونو لیزر یا عمل کنیم یبوستمون خوب میشه؟

    1. سلام خیر درمان یبوست با تغییر رژیم غذایی و افزایش فعالیت روزانه حاصل می شود. لیزر هموروئید یا لیزر شقاق برای درمان یبوست کافی نمی باشد.

  30. Avatar photoعلی کریمی گفت:

    با سلام بخشید خانم دکتر دو بار شرح حالم رو گفتم شما پاسخ دادین که دچار عود آبسه معقدی شدم میخواستم بدونم از همکارهای خودتون جراح معتبر آقا سراغ ندارین بهم معرفی کنید

  31. Avatar photoعلی کریمی گفت:

    سلام خانم دکتر یبخشید حدود ۱ سال پیش من عمل آپسه پری آنال انجام دادم الان چندین مرتبه جای عملم باد میکنه و می ترکه اما یه مشکل دیگه دارم که جدیدا برام ایجاد شده و اینکه داخل معقدم احساس مورمور شدن و یه جوری مثل قلقلک دارم و گاهی وقت ها هم درد دارم بعد از یه مدتی این مشکل قطع میشه ولی دوباره ایجاد میشه ممنون میشم راهنماییم کنید برای مشکل اولی قبلا ازتون سوال پرسیدم فرمودین با لیزر پرتوان مشکلم حل میشه با مطلب هماهنگ میکنم میام خدمتتون

    1. سلام با توجه به این که آبسه مقعدی شما چندین بار عود کرده است و خود به خود تخلیه شده است احتمال بروز فیستول مقعدی بسیار بالاست. حتما از یک متخصص جراحی و لیزر وقت ویزیت بگیرید تا برای شما عکس یا ام آر آی تجویز کنند. بعد از انجام تست های لازم تشخیص نهایی توسط متخصص اعلام خواهد شد.

  32. Avatar photoتهرانی گفت:

    سلام خانوم دکتر.
    با توجه به مطالبی که درباره هموریید خوندم متوجه شدم که من از پریروز دچار همورویید درجه ۴ شدم.دو شبه که نمیتونم بخابم بخاطر سوزش و درد.میخاستم بدونم ویزیت آنلاین انجام میدید هنوز؟

    1. سلام بله همچنان برای بیماران راه دور این امکان وجود دارد. احتمال زیاد نیاز به لیزر هموروئید خواهید داشت که بعد از ویزیت آنلاین هماهنگی های لازم برای انجام لیزر انجام خواهد شد.

  33. Avatar photoامير گفت:

    درود بر شما – سركار خانم دكتر سعادتي عرض ادب و احترام من همسرم دچار هموروئيد گريد 4 هستش و يكي از رگها ورم كرده و از داهنه ركتوم بيرون زده و از بيرون قابل مشاهده است حدود يك سانتي از ورم هم داخل هستش عكس تهيه كرده و من هزينه شما را هم پرداخت ميكنم فقط بفرمائيد چون خارج از كشور هستش ميشه با دارو كاري كرد اگر نه كه بصورت حضوري خدمت شما مراجعه كنند.متشكرم

    1. سلام به احتمال زیاد با دارو درمانی هموروئید درجه 4 نتیجه نخواهند گرفت. بعد از ویزیت آنلاین هماهنگی های لازم جهت انجام لیزر هموروئید انجام خواهد شد تا با برنامه ریزی کامل به کلینیک مراجعه کنند و معطل نشوند.

      1. Avatar photoمهسا گفت:

        سلام…
        ببخشید من بیشتر از شیش یا هفت بار رابطه مقعدی داشتم…امکان تنگ کردن و مثل اول شدن مقعد هست؟ایا با ورزش کگل درست میشه؟؟

        1. سلام مقعد شما که مثل روز اول نمی شود اما اگر دچار دیلاتاسیون مقعد شده اید لازم است که تحت درمان قرار بگیرید. ورزش کگل نیز می تواند موثر باشد.

  34. Avatar photoعلی گفت:

    سلام . یکی از دوستان اینجانب دچار ترک مقعد هست . هنگام اولین رابطه از پشت احساس کردم مقعد ایشان گشاد می باشد . ایا با ارسال عکس مقعد تشخیص رابطه از پشت میسر می باشد .

    1. سلام ممکن است قابل تشخیص باشد اما قطعی نیست.

      1. Avatar photoعلی گفت:

        در قسمت ویزیت انلاین میشه این مورد و مطرح کرد ؟ نحوه کرفتن عکسها چطوری باشه ؟ ممنون

  35. Avatar photoبهروز گفت:

    سلام خانوم دکتر خسته نباشید من شهرستان هستم و مقعد یک سال است دارم درد میکشم هم از ناحیه وسط مقعد انگار ی تکه زائده اویزون شده و از لبه های خارجیش هم هر دو طرف بیرون زدگی داره آیا تنها راهش جراحی هستش؟ و اگه جراحی لازم باشه با این مشخصات حدودا چقد هزینه بر میداره ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام بدون ویزیت بیمار نمی توان نظر داد. از مطب وقت ویزیت با واتساپ بگیرید. بعد از ارسال عکس و شرح بیماری تشخیص نهایی و هزینه دقیق لیزر به شما اعلام خواهد شد.

    2. Avatar photoمحمد محمدی گفت:

      سلام
      حدود سه هفته است که دائم سوزش مقعد دارم..شبیه فلفل در دهان …پماد، کپسول و شیاف هموروئید مصرف کردم ولی همچنان سوزش ادامه دارد…لطفا بفرمائید چکار کنم..؟ نه درد دارم و نه خونریزی ..فقط سوزش داخلی است…ویزیت هم تقدیم میکنم..

      1. سلام با مطب تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم جهت ویزیت آنلاین برای شما انجام شود. بعد از ارسال عکس و شرح بیماری برای شما داروی مناسب تجویز خواهد شد. اگر یبوست دارید حتما یبوست را کنترل کنید و غذاهای فست فود و ادویه مصرف نکنید. چای غلیط و قهوه هم مصرف نکنید.

  36. Avatar photoابوذر گفت:

    باسلام وخسته نباشید…بنده حدود سه ماه پیش ابسه پری انال انجام دادم به روش جراحی وتخلیه انجام شد وکلیه نکات بهداشتی را رعایت کردم و داروهای چرک خشک کن وسیپروفلوکساسین ومیترونیدازول استفاده کردم ولی با این حال چند روزی میشه قسمتی ک تخلیه شده یه مقدار نزدیک بیضه(بین پاهام) ورم کرده و وقتی دست میزنم احساس درد دارم که ایا ابسه عود کرده یا باید داروی خاصی مصرف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر ازشما…..

    1. سلام بله به احتمال زیاد آبسه عود کرده است. از مطب وقت ویزیت بگیرید تا وضعیت شما بررسی شود و یا به جراح معالج خود سریعا مراجعه بفرمایید.

      1. Avatar photoابوذر گفت:

        خانم دکتر اگر کسی خودش ابسه که عود شده رو با یک تیغ برش بزنه که تخلیه بشه که از اون حالت درد رهایی پیدا کنه که وقتی که تخلیه بشه احساس آرامش می دهد ( شرایط خاص داشته ) با این حال دارویی باید استفاده کنه خیلی ممنون که راهنمایی می کنید……تشکر فراوان

        1. سلام اصلا این کار را نکنید که بسیار خطرناک است. برای تسکین درد در لگن آب گرم بنشینید و برای تخلیه و درناژ اصولی به یک متخصص جراحی عمومی مراجعه کنید.

  37. Avatar photoناشناخته گفت:

    سلام
    بنده شهرستان هستم،و میخواستم بگم که الآن شرایط حضوری هست،
    و بنده به گشادی مقعد احتمالا دچار شدم و فقط چند پارگی روی اون رخ داده و هیچ بیماری دیگه ای ندارم و هنگام خواب هم داخلش هوا پر میشه و با آب گرم بهتر میتونم اجابت مزاج کنم…،
    میخواستم بدونم که با دارو حل میشه یا نه و تمرین کگل برام خوبه و این ضایعه حدود دوساله هست که برام اتفاق افتاده،
    و میخوام که هر چه زود تر درمان بشم
    ممنونم

    1. Avatar photoناشناخته گفت:

      و بنده هیچ درد یا خونریزی ندارم و فقط کمی سختی در اجابت مزاج و پر شدن هوا در آن و گهگاهی باد شکم زیاد ناراحتی دارم
      باز هم ممنونم
      فقط میشه بگین زنگ زدم مطب چی باید بگم در مورد قیمت و…،اگه به جراحی و غیره نیاز باشه….

      1. تماس بگیرید و بفرمایید که وقت ویزیت برای بیماری نشیمنگاه می خواهید و بفرمایید که شهرستان هستید تا شما را راهنمایی کنند. هزینه دارو و در صورت نیاز لیزر نیز بعد از معاینه مشخص می شود.

    2. سلام بدون معاینه بیمار نمی توان نظر داد. از مطب وقت ویزیت حضوری یا غیرحضوری بگیرید تا بعد از ویزیت روش درمان مناسب به شما پیشنهاد شود.

  38. Avatar photoحسین گفت:

    چون هم میخواستم تنگی برگرده هم چین های اطراف مقعد. مثل روز اولش. هرکار لازم باشه میکنم

  39. Avatar photoنرگس گفت:

    سلام . من ۸ ماه پیش عمل جراحی همروئید کردم .هنوزم اکثرا درد وخونریزی وشقاق دارم اول مدفوعم سفت وخشکه اکثرا وبا وجود رعایت رژیم غذایی و مصرف شربت لاکسی ژل بازم این مشکلم حل نشده به جراحم چند ماه بعد عمل مراجعه کردم آدرس یک آقای دکتر رو دادند تا به ایشون مراجعه کنم ولی من با جراح مرد راحت نیستم و از طرفی درشهر مشهد درمان با لیزر نیست .
    پیشنهاد شما چیه ؟بنظرتون چکار کنم ؟

    1. سلام از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید. برای درمان یبوست نیز با یک متخصص گوارش و یک متخصص تغذیه مشورت کنید.

  40. Avatar photoدانش گفت:

    سلام
    من دختر 30 ساله هستم که بخاطر مشکل هورمونی متخصص داخلی قرص های مارولین و سیپروترون استات برای 4 ماه تجویز کردن از وقتی که دوره درمانم تموم شده موهای پام زیر پوستی بیرون میان، و چند روزه که متوجه شدم پایین کمرم دقیقا سه سانت پایین تر خط بین باسنم یه سوراخ 75/0 میلیمتری کمتر از یک سانت هست، اصلا درد نداره فقط وقتی حموم میرم اون قسمت یه درد داره انگار پوست باسنم بهم چسپیده و می خواد جدابشه، هیچ برامدگی و کیستی ندارم بنظر شما کیست مویی هست یا پوست باسنم بهم چسپیده؟ من یه مدتیه که خیلی میشینم و تحرک زیادی ندارم

    1. سلام احتمال کیست مویی بسیار بالاست. از مطب وقت ویزیت آنلاین یا حضوری بگیرید. توصیه می کنم موهای زائد ناحیه را به خوبی از بین ببرید. لیزر موهای زائد برای شما مناسب است.

  41. Avatar photoترانه گفت:

    سلام خانم دکتر ، به دادم برسید پنج ماه شده زخمم خوب نمیشه خونریزی ندارم ولی هر وقت دستشویی میرم میمیرم و زنده میشم دکتر رفتم انواع پماد و درمان خانگی امتحان کردم خوب نمیشه اصلا ، چکار کنم به نظرتون ؟

    1. سلام از مطب وقت ویزیت بگیرید.

  42. Avatar photoسمانه گفت:

    سلام. من ۵ ماه پیش زایمان طبیعی داشتم و در دوران شیردهی هستم. ۴۰ روز بعد زایمان بخاطر یبوست دچار زخم مقعد شدم. تا الان بعد از گذشت ۵ ماه، ۶ بار این قضیه تکرار شده با اینکه مصرف آب و فیبر زیاد دارم مدفوعم سفت نیست اما باز هم عود میکنه و درد شدید دارم. هر بار که زخم تازه میشه حدود یک هفته تا ۱۰ روز طول میکشه تا برای دفع مشکل نداشته باشم. پماد prectogel در بهبودم موثر بوده اما اخیرا مجدد مبتلا شدم. ظاهر ناحیه مقعد کاملا نرمال است و در عکس چیزی مشخص نیست حتی متخصص زنان هم چیزی ندید. مشکل من داخله.

    1. سلام ممکن است مشکل هموروئید داخلی و شقاق درمان نشده باشد. در صورتی که در معاینه و کولونوسکوپی هموروئید و شقاق تشخیص داده نشود لازم است که به یک متخصص گوارش مراجعه کنید.

  43. Avatar photoمهدی گفت:

    برای ویزیت انلاین مبلغ ویزیتو درج نکردین برای واریز

    1. از آنجایی که مبلغ ویزیت طی هر سال متفاوت است و ممکن است خوانندگان این مطلب دچار اشتباه شوند مبلغ ویزیت را درج نکرده ایم. لطفا هزینه ویزیت را از مطب تلفنی سوال بفرمایید.

  44. Avatar photoنرگس 63 گفت:

    سلام خانم دکتر
    ببخشید وقتتون رو میگیرم. ممنئن میشم کمکم کنید.
    من دختری 38 ساله هستم و حدود هشت، نه بار رابطه مقعدی با نامزدم داشتم… متاسفانه بعد از مدتها (سه چهار سال) نامزد بودن، ازدواج مون بهم خورده…
    دو سال پیش مقعدم دچار بیرون زدگی شد و چین هاش از بین رفته و هربار که اصرار میکردم این نوع ارتباط رو برقرار نکنیم و ارتباط رو موکول کنیم به بعد از ازدواج، متاسفانه قبول نمیکرد.
    متاسفانه مقعدم بهبود پیدا نکرده و یک ماهه که ازدواجمون بهم خورده، نگران آینده م هستم. هردومون آدم های با خانواده ای هستیم ولی خب، این قضیه پیش اومده و من نتونستم به خانوادم بگم که هرچقدر اتماسش میکردم که این کار رو نکنه، قبول نمیکرد و کار خودش رو میکرد.
    آیا امکان ترمیم مقعد وجود داره؟ طوری که در آینده همسرم بهم شک نکنه و متوجه نشه!
    البته درخصوص اینکه نامزد بودیم قطعا باید به نفر بعدی توضیحات بدم و درجریان باشن… اما واقعا دلم نمیخواد همسر آینده م بدونه که با نامزد قبلی ارتباط مقعدی داشتم.
    خواهش میکنم اگر ممکنه پاسخم رو بدید و کمکم کنید. مشکل روحیم که بخاطر این جدایی پیش اومده با گذر زمان قابل حله اما اگر از نظر فیزیکی نتونم کاری کنم، زندگی و آینده م تباه میشه.
    با تشکر از شما

    1. سلام شما باید معاینه شوید تا بتوان در این مورد نظر داد. بابت اتفاقی که برای شما افتاده است متاسفم و توصیه می کنم بعد از عقد هم کسی رابطه مقعدی با همسر خود برقرار نکند چه برسد به در دوران نامزدی. دختران از همسر خود بخواهند که برای سلامتی آنها احترام و ارزش قائل باشند. توصیه می کنم با یک مشاور خانواده یا روانشناس هم گفتگویی داشته باشید.

    2. Avatar photoAbdul Karim Mayar گفت:

      سلام علیکم خانم دوکتور خداکنه جورصحتمند باشید
      خانم دکتور رابطه ازراه مقعدسبب پارگی پرده بکارت میشود

      1. مقعد ارتباطی به ناحیه تناسلی ندارد. هرچند که رابطه مقعدی نیز صدمات جبران ناپذیری را به بدن وارد می کند.

  45. Avatar photo. گفت:

    سلام چگونه میتونم وقت غیر حضوری بگیرم ؟

    1. سلام اگر تهران تشریف ندارید می توانید در ساعات اداری با مطب تماس بگیرید تا هماهگی های لازم را برای شما انجام دهند.

    2. Avatar photoشهین گفت:

      سلام خانم دکتر عزیزم خداوند بوسیله دستان پر از مهر و توانمند شما زندگی مرا دوباره بعد از طی بیماری با عمل جراحی که برایم انجام دادید پراز شادی سلامتی کرد خدا را شکر میکنم و بوسه میزنم بر دستان قدرتمندترین تو ای زیبای خلقت روزت مبارک.۶

      1. سلام از قدردانی شما و تبریک زیبای شما سپاسگزارم. من هم میلاد فاطمه زهرا (س) را به شما تبریک می گم.

  46. Avatar photoدرسا گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دختری ۱۷ ساله از شهرستان هستم حدود ۱/۵ سال پیش کیسه مویی داشتم و در مطب پزشک سرپایی تخلیه شد اما الان حدود ۱ ماهه که دوباره احساس میکنم برگشته، اگه با لیزر بخوام درمانش کنم دردش زیاده و اینکه تا چقدر نمیتونم راحت بشینم و ممکنه دوباره برگرده؟

    1. سلام احتمالا شما در مطب آبسه کیست مویی را تخلیه کرده بودید و جراحی کیست مویی برای شما انجام نشده بود. لیزر کیست مویی به طور سرپایی و بدون درد و خونریزی انجام می شود. من بدون عود و بازگشت کیست مویی را جراحی و لیزر می کنم.

  47. Avatar photoاقدس یوسفی گفت:

    سلام حدود دوساله پسرم احساس ناراحتی معقد داره سوزش و خارش چند تا دکتر گوارش وجراح کرج بردم فقط دارو میدن خوب نمیشه اخرا هم تهران پیش دکتر آقایی در تهران بردم باز فایده نکرد دیگه خدا شاهده خسته شدم خیلی ممنون میشم راهنمای کنید عسگری هستم از کرج بیمار بیست وشش سال داره

    1. سلام از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید. ابتدا برای ایشان داروی قوی تجویز می شود. اگر درمان دارویی پاسخگوی مشکل ایشان نباشد لیزر پیشنهاد خواهد شد.

  48. Avatar photoاکرم گفت:

    سلام وقت بخیر
    همسرم بدلیل مشکل همورویید توسط پزشک متخصص ویزیت شد و کولونسکپی انجام شد و تشخیص همورویید داخلی و دارو ‘روهمورین-۵۰۰” تجویز کردن،با گذشت ۴۵ روز از کولونسکپی مداوم خارش شدید و التهابات شدید پوستی دارند در حد کهیر زدن طوری که از کار و زندگی موندن،لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام این دارو برای مدت زمان محدودی تجویز می شود و شما نباید دارو را تکرار کنید. مجدد به پزشک معالج مراجعه کنید تا داروهای ایشان را تغییر بدهند. رعایت رژیم غذایی مناسب و نوشیدن آب فراوان هم بسیار به درمان هموروئید کمک می کند.

      1. Avatar photoاکرم گفت:

        ممنونم از اینکه وقت میذارید و پاسخ مراجعه کننده های سایت تون و میدین

        1. از قدردانی شما سپاسگزارم.

  49. Avatar photoمارال گفت:

    سلام.با عرض خسته نباشید خدمت خانم دکتر
    من یک ماهه زایمان کردم و یبوست داشتم ولی با شربت تخم شربتی و گلاب به صورت ناشتا و شربت آلومینیوم منیزیم ،تا حد زیادی یبوستم رفع شد.
    بخیه هام عفونت کرد و من یک هفته سفاکسیلن ۵۰۰ میخوردم .امروز اجابت مزاجم خیلی خیلی بد بود و مدفوع ،حالت خشک خشک داشت و اجابت مزاجم به سختی زیادی با کمک دست صورت گرفت و الان دوتا دانه قرمز رنگ از ناحیه مقعدم بیرون زده. ممکنه یبوستم بخاطر کپسول باشه یا خیر ربطی نداره؟! باید چیکار کنم؟

    1. سلام معمولا مصرف آنتی بیوتیک و وجود هموروئید و شقاق منجر به بروز و تشدید یبوست می شود. از یک متخصص هم داروی مناسب دریافت کنید.

  50. Avatar photoاکرم گفت:

    ممنونم از پاسخگویی
    دلیل خارش های پوستی تحریکات پوستی بعد از کولونسکپی چی میتونه باشه؟قبلش اصلا نداشت

    1. سلام ارتباطی با کولونوسکوپی ندارد. به خصوص اگر خارش و تحریک برای مدت طولانی ادامه دارد حتما علت دیگری به جز کولونوسکوپی دارد.

  51. Avatar photoاحسان گفت:

    سلام ببخشید ویزیت غیر حضوری برای شهرستان به چه شکلیه؟

    1. سلام در متن بالا توضیح داده شده است. در ساعات اداری با مطب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  52. Avatar photoزهرا گفت:

    سلام خانم دکتر عزیز…دختر ۲۳ ساله هستم ک نزدیک ۸ ماه است هنگام اجابت مراج درد و خونریزی شذیدی دارم طوری که از دستشویی رفتن وحشت دارم شهرستانم و به فوق تخصص مراجعه کردم گفتم همورویید Giوشقاق مقعدی هم زمان…همینطور زایده گپشتی هم از مقعدم بیرون زده هست…دارو پماد هم تحویز کردن ک هیچ نتیجه ای نگرفتم..خیلی خشته شدم شما لیرز رو پیشنهاد میکنید؟!واینکه دو عمل باید انجام بدم هم همورویید هم شقاق؟ ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام با مطب یک وقت ویزیت آنلاین هماهنگ بفرمایید. بعد از ارسال عکس از ناحیه و شرح بیماری نظر قطعی به شما اعلام خواهد شد. اگر درمان هموروئید و شقاق با دارو برای شما امکانپذیر نباشد به شما لیزر پیشنهاد می شود. من لیزر هموروئید و شقاق را در یک جلسه و به طور همزمان انجام می دهم.

  53. Avatar photoعلی گفت:

    سلام وقت بخیر …
    من علی از خراسان جنوبی بیرجند هستم
    عمل جراحی هموروئیید داشتم چند سال قبل دکترم گفت به دلیل تنگ شدن مقعد نمیتونه همه ی هموروئیید رو برداره . الان دوباره هموروئید برگشته توده هایی از مقعد هنگام دستشویی بیرون میزنه ..ومقعد بطور طبیعی با حالت اول باز نمیگرده .
    میخواستم ببینم
    آیا با لیزر امکانش هست درکان بشم
    و آیا در مشهد شعبه ای ندارین یا کلینیک لیزی

    1. سلام من شما را معاینه نکرده ام و از وضعیت جراحی قبلی شما اطلاعی ندارم بنابراین نمی توان گفت که به طور قطع لیزر هموروئید برای شما انجام می شود یا خیر. من یک مطب دارم و مطب ها شعبه ندارند. بهتر است مجدد به جراح معالج خود مراجعه کنید.

  54. Avatar photoRira گفت:

    سلام وقتتون بخیر خانم دکتر
    من چندسال قبل آی بی اس داشتم ومعمولا یبوست مزمن داشتم ودارم مبتلا به شقاق بودم یه مدت دارو وپماد استفاده کردم بهتر شدم دوباره برگشته واذیت شدم حالا خانم دکتر الان خونریزی ندارم اما اصلا نمیتونم بشینم یعنی تا یکم میشینم حس میکنم ازداخل معقد یه کم بالاتر انگار مثل سنگ سفت شده وبسار دردناکه شقاق هم داخلی بوده قبلا ،بعضی اوقات خوب شده بعد عود میکنه
    مشکل من چیه؟

    1. سلام علاوه بر این که باید برای درمان آی بی اس اقدام نمایید به یک متخصص نیز برای درمان شقاق مراجعه کنید. اگر بیماری گوارشی درمان نشود شقاق مجدد عود خواهد کرد.

  55. Avatar photoمریم گفت:

    سلام دکتر من از شیراز مزاحمتون میشم من دچار شقاق مزمن هستم ودکتر بهم گفته باید عمل بشم اما چون بچه شیر میدم نمیتونم لیزر کنم .ایا شما میتونید با این شرایط برام لیزر انجام بدید …من دچار خونریزی و درد شدید هستم دیگه از تحملم خارج شده .خواهش می کنم جوابم رو بدید

    1. سلام لیزر شقاق ارتباطی با شیردهی ندارد و می توانید این عمل را انجام دهید. از مطب وقت ویزیت بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

  56. Avatar photoمیلاد گفت:

    درود بر شما وقتتون بخیر خانم دکتر
    برای معاینه و درمان زگیل تناسلی هم میشه از شما وقت گرفت؟

    1. سلام بله ویزیت و درمان و لیزر زگیل تناسلی را هم انجام می دهم.

      1. Avatar photoراضیه گفت:

        سلام شما طرف قرارداد با بیمه نیروهای مسلح هستید؟

        1. خیر با هیچ بیمه ای قرارداد نداریم و هزینه ها آزاد می باشد.

  57. Avatar photoS گفت:

    سلام چند روزی است که یک چیز قلمبه ای در زیر بغلم درآمده که وقتی دست میزنی معلومه اما اصلا معلوم نیست که یک چیز قلمبه ای هست ولی وقتی دست میزنی قشنگ معلومه و درد هم داره میخواستم ببینم جوش است یا چیز خطرناکی است و ۱۵ ساله هستم.

    1. سلام ممکن است لیپوم، کیست مویی یا حتی التهاب غدد لنفاوی باشد. از مطب وقت ویزیت بگیرید تا وضعیت شما بررسی شود.

  58. Avatar photoکیانا گفت:

    سلام من ۳ روزه لیزر شقاق و هموروئید انجام دادم موقع دستشویی و شست و شو درد زیاد و سوزش دارم و کمی خون طبیعی است؟

    1. علت درد و سوزش زیاد باید توسط جراح معالج مشخص شود. مقدار بسیار کمی خون تا دو ماه بعد از لیزر شقاق و هموروئید طبیعی است.

  59. Avatar photo""""""" گفت:

    سلام
    من پسری ۱۶ ساله هستم
    و برای دنبالچم به دکتر مراجعه کرده بودم فهمیدم کیست مویی دارم حالا نمیدونم تشخیصشون درست بوده یا نه
    ولی هیچگونه عوارضی ندارم
    و فقط همون سوراخ ریز بین باسن بود که دکتر تشخیص دادن
    که برام کرم و شوینده تجویز کردن و پوشیدن شرت نخی و گشاد و دوباره که چک کردن نظرشون این بود که رفع شده ولی الان احساس میکنم چیزی گوی مانند زیر پوستم در همون ناحیه زیر کمر بازی میکنه ولی عوارض ندارم نظرتون چیه ؟
    اصلا هیچگونه ترشحی و یا …. ندارم
    و اصلا معلوم نی فقط حسم اینکه که کیست مویی هست
    و اینکه بنظرتون
    کیست مویی هست و یا به عمل نیاز داره ؟

    1. کیست مویی بدون جراحی یا لیزر درمان نمی شود و با رعایت نکات بهداشتی فقط می توانید روند پیشرفت بیماری را کند کنید. به احتمال زیاد هم دچار کیست مویی شده اید. توصیه می کنم قبل از این که کیست بزرگ تر و عفونی شود به یک متخصص جراحی و لیزر مراجعه کنید و لیزر کیست مویی به روش بسته و پلاستیک را انجام دهید. دوره نقاهت این روش درمان کیست مویی از همه روش ها کوتاهتر و بی دردسرتر می باشد و اسکار جراحی روی بدن شما باقی نخواهد ماند.

  60. Avatar photoمراد علی گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید، خانم دکتر گرامی.
    من خانمم مدت سه هفته قبل دچار یبوست شده بودند و یک بیرون زدگی کوچک در قسمت مقعد همراه با قطره های خون ریزی پیداکرده بودند، یک پماد انتی هیموروئید بنام PROCTOLOG-REKTA KREM از داروخانه گرفتیم و مشکل یبوست و پارگی های مقعدی تغریبا خوب شده و الان دو روز هست که خارش و تورم شدید داره. خواهش داشتم راهنمایی بفرماید برای رفع خارش و تورم چیکار باید بکنیم.
    تشکر از شما.

    1. سلام بدون ویزیت بیمار نمی توان دارو تجویز کرد. به هیچ عنوان از داروهای ناحیه مقعد بدون تجویز پزشک استفاده نکنید زیرا ممکن است بیماری ایشان تشدید شود.

  61. Avatar photoSlm گفت:

    سلام خانم دکتر
    من دخترم و ۱۷ سالمه ناحیه پایینی کمرم اصلا موی زیادی نداره ولی چند وقت بود که به صورت دوره ای دنبالچه ام درد میگرفت موقع نشستن مثلا هر چند وقت یکبار برای چند روز اینطوری نیشد که چند روز پیش متوجه شدم یه حفره کوچیکی در قسمت انتهایی دنبالچه به وجود اومده اول اقدام به شستشو کردم مقدار ناچیزی خونریزی داشت بعدش دیگه هیچی،فکر میکردم یه زخم سطحی باشه ولی همونجوری باز مونده و عذر میخوام بعضی وقتا ترشح ازش خارج میشه (ولی هیچگونه مویی نه خارج شده و نه در اون ناحیه مشاهده کردم)
    میشه بگید این هم کیسته؟ باید چیکار کنم
    من واقعا از درد عمل یا لیزر میترسم و کنکور دارم نمیتونم خیلی درگیرش بشم

    1. سلام متاسفانه تمام علائم کیست مویی را دارید. کیست مویی نیز به جز جراحی یا لیزر روش درمان قطعی دیگری ندارد. توصیه می کنم تحت نظر متخصص باشید و در اولین فرصت نسبت به درمان آن اقدام نمایید. به علاوه نشستن طولانی بر روی سطوح سخت را محدود کنید و برای نشستن از یک رینگ یا بالش دوناتی که در داروخانه موجود است استفاده کنید.

  62. Avatar photoامیر حسین گفت:

    سلام خانم دکتر خسته نباشید.
    ببخشید من حدودا ۴ماهه بالای دنبالچه یه دایره ی سفید رنگی ایجاد شده وگاهی وقتا از این آب خود به خود خارج میشه،و من به مدت کمی میتونم روی صندلی بشینم.
    میشه بگید این چیه، و درمان خانگی رو بگید .ممنون میشم

    1. احتمال زیاد مبتلا به کیست مویی می باشید و درمان خانگی قطعی ندارد و حتما باید با یک روش مناسب تخلیه و جراحی شود. لیزر کیست مویی به روش بسته بهترین روش درمان این بیماری می باشد.

  63. Avatar photoترلان گفت:

    سلام.من یه چند ماهی جایی که کیست مویی هست ی چیزی درآوردم اول رنگ پوستم بود و یکم برآمده ولی قابل تشخیص نبود ولی با اینکه بسته بود و هیچ سر و تهی نداشت چرک و خون خارج میشد بعد از چند روز کمر درد شدید گرفتم و بعد از حدودا دو هفته کبود شد الان هم که باز شده اصلا شبیه کیست مویی نیست و هیچ مویی خارج نمیشه ازش ی قسمتیش مشکی رنگه و قسمت دیگش قرمز! کوچکتر از کیست مویی هست الان هم باز چرک و خون ازش خارج میشه.
    بنظر شما چ چیزی میتونه باشه؟

    1. احتمالا کیست مویی در عمق ایجاد شده است. از مطب وقت ویزیت بگیرید. در هر صورت این توده باید تخلیه و درناژ شود.

      1. Avatar photoترلان گفت:

        اگه تخلیه نشه چه خطری داره؟

  64. Avatar photoزینب گفت:

    سلام
    من زنی 46 ساله هستم و از 30 سالگی سابقه بواسیر و یبوست دارم و یکبار هم ب مدت 4 سال دچار شقاق مقعدی شده بودم.اما از دی ماه سال 1400 دچار بواسیر شدید شدم و به همراه آن شکم درد هم گرفتم و هم زمان هر صبح که از خواب بیدار میشدم احساس سردی زیادی در پاهایم ( از زانو به پایین ) احساس میکنم . در این مدت دوبار به پزشک مراجعه کردم که به مدت کمی بهبود حاصل شد اما دوباره بیماریم عود کرد. که موقع دفع اکثرا از دستم کمک میگرفتم . از عید به بعد سه چهار باری هم خون تیره و چیزی شبیه چرک در مدفوع قابل رویت بود و حالا پزشک برایم داروی گیاهی و شربت منیزیم هیدروکساید و شیاف انتی همورویید و داروی مب اکتو تجویز کرده اند و دفع مدفوع راحت شده ولی وقتی بیرون میروم در اثر هواخوردن مقعدم درد میگیرد و از نزدیکی های صبح شکم درد میگیرم و تا زمان دفع این درد ادامه میابد . ( ناگفته نماند که قبل از این بیماری دچار استرس شدیدی شده بودم و قبل از عید هم ناراحتی عصبی داشتم ) . اگر نام بیماری و نظرتون رو راجب این اعلایم ها بگید ممنون میشوم.با تشکر.

    1. ممکن است به فیستول مقعدی مبتلا شده باشید. نباید بیماری های مقعد را دست کم بگیرید و به تاخیر انداختن درمان هموروئید مشکلات و عوارض طاقت فرسایی ایجاد می نماید.

      1. Avatar photoزهرا گفت:

        سلام خانم دکتر وقتتون بخیر توروخدااااا کمکم کنید .من ۲۵ سالمه حدود ۸ سال پیش اطراف مقعدم فشار می اوردم تا مدفدعم بیاد پایین ولی الان حدود ۴ ساله که با کمک انگشت باید مدفوعمو تخلیه کنم حتی اگه یبوستم نداشته باشم خودش پایین نمیاد تا با دست انجام ندم،همش نفخ شدید دارم،همش حس میکنم مدفوع دارم و کامل اجابت مزاج نکردم ،همش باید با فشار اب داغ و با کمک دست مدفوع کنم وگرنه اصلا نمیاد خسته شدم حس میکنم یچیزی داخل مقعدمه نمیزارهمدفوعم بیادپایین کامل توروخدا کمکم کنید دیگه واقعا بریدم😭😭😭🙏

        1. احتمالا مبتلا به هموروئید می باشید. از مطب وقت ویزیت بگیرید. به هیچ عنوان از دست برای دفع مدفوع کمک نگیرید. توصیه می کنم روزانه سه بار در لگن آب گرم بنشینید و غذای ملین و پرفیبر مصرف کنید تا بتوانید دفع مدفوع راحت تری داشته باشید. بعد از درمان مشکلات مقعد دفع مدفوع نیز نرمال خواهد شد.

  65. Avatar photoرحمان گفت:

    با سلام و احترام
    بنده ۵۰ روز میشه که عمل جراحی لیزر فیستول انجام داده ام ، از ناحیه داخلی مقعد درد خاصی احساس نمیکنم ولی از ناحیه زخم خارجی همچنان احساس درد همراه با ترشح اندک دارم و سفتی خاصی زیر زخم احساس میکنم. با خوردن آنتی بیوتیک تغییر خاصی در شرایطم احساس نشده، جراح بنده فقط پماد دپانتکس تجویز نموده، آیا فیستول بنده عود نموده است؟

    1. احتمالا دچار عفونت شده اید. با جراح خود در ارتباط باشید.

  66. Avatar photoنگین گفت:

    با سلام خانم دکتر من کیست مویی داشتم ۱۶ فروردین عمل کردم زاهدان پیش دکتر به صورت بسته گفتن اگه از داخل عفونت نباشه ک بخیه میزنم مال منو بخیه زدن
    گفتن ۱۰ روز بعد بیا بخیه هارو بکشم بعد ک رفتم گفتن زخمت جوش نخورده هنوز ده روز دیگ بزارش بعد سه روز زخمم عفونت کرد هر چی انتی بیوتیک خوردم هیچ ب هیچ
    الان دو ماه بیشتره ک زخمم عفونت کرده بعد ۵۰ روز تازه بخیه ها کشیدم زخمم هم کامل جوش نخورده بود ولی گفتن بخیه ها بکش بهتره ک کشیدم شبش زخمم باز شد کمتر از بند انگشتی از همینجا چرک میداد
    من بخیه هامو سراوان کشیدم پیش ی دکتر دیگ چون اون گفت اگ ب صورت باز عمل میکردی خیلی بهتر بود
    دکتر خودم ک مثلا بهش پیام میدم میگم زخمم عفونته میگه اشکال نداره خودش خوب میشه حمام روزانه برو
    زخم من هم ی هفته ای خوب شد چرک نمیداد الان سه چهار روزه دوباره چرک میده و از سه جا باز شده چرکاش هم بو ندارن اوایل ک عفونت کرده بود بو میدادن ولی الان نه میشه راهنمایی کنین چیکار کنم

    1. وضعیت شما طبیعی نیست. به جراحی مراجعه کنید که این جراحی را با لیزر پرتوان و تضمینی در یک جلسه انجام دهند. ممکن است نیاز به جراحی مجدد داشته باشید.

  67. Avatar photoامین گفت:

    سلام. خانم دکتر ۳۴سالمه و ۵روزه جراحی لیزر هموروئید و شقاق انجام دادم. اصفهان هستم. مقدار خیلی کمی ترشحات دارم و در حالت عادی دردی حس نمیکنم . معاینه مجدد دکتر هم رفتم و گفتند اوضاع عملت خوبه. اما اجابت بسیار دردناکی دارم. بدون خونریزی . طاقتشو ندارم. طبیعی هستش؟طوری که دستمو میگیرند و بیرون میام. دکتر برام ژل بی حسی لیدوکائین ننوشتن. بنظرتون اگه طبیعی هست این دردها پماد کمکی به من میکنه؟

    1. نوع لیزر، روش جراحی و وسعت بیماری در دوره نقاهت بیمار تاثیرگذار است. طبق دستور جراح معالج خود عمل کنید و مراقبت های خانگی را رعایت بفرمایید.

  68. Avatar photoنگار گفت:

    سلام وقتت بخیر خانم دکتر سوالم اینه که هنگام لیزر و برداشتن زائده ها شقاق و بواسیر اون زخم داخل یا همون ترک شقاق ام ترمیم میشه حین لیزر یا فقط زائده ها برداشته میشه فقط؟؟ چون من زخم ترکش واقعا داره اذیتم میکنه

    1. لازم است معاینه شوید. روش های جراحی شقاق با لیزر برای بیماران مختلف متفاوت است.

  69. Avatar photoراضی گفت:

    سلام روزبخیر دارای سه فرزندهستم بعدازهرزایمان یبوست وزخم گرفتم باداروخوب شدم ولی الان بعد۴ماه زخمم خوب نمی شه ودردخیلی شدیدی دارم خونریزی هم دارم نوزادشیرخودم ومی خوره راه درمانم بادارومی شه؟

    1. ابتدا برای شما داروی قوی تجویز می شود و اصلاح رژیم غذایی نیز ضروری است. اگر طی یک دوره مصرف دارو درمان نشوید لیزر شقاق به شما پیشنهاد خواهد شد.

  70. Avatar photoراضی گفت:

    برای درمان شقاق یاهموروئیدمزمن باداروبرای مادرشیرده میسره؟

    1. بله برای درمان هموروئید و شقاق استفاده از برخی از داروها برای مادران شیرده مجاز است.

  71. Avatar photoم اکبری گفت:

    سلام من بیماری افسردگی دارم تحت درمان هستم
    یبوست شدید دارم
    ۱۵ سال پیش با آندوسکوپی و کولونوسکوپی مشخص شد که ورم معده و IBS
    خفیف هم دارم
    بعد از زایمان دچار فیستول شدم
    حدود یک ماه است که خونریزی مقعد دارم اول خفیف بود چندروزیه که شدید شده
    آیا میتونم موقع خونریزی از پماد تتراسایکلین و آنتی هموروئید استفاده کنم
    من در شهرستان هستم و امکان ویزیت حضوری ندارم
    ممنون از راهنماییتون

    1. استفاده از پماد و دارو برای درمان فیستول مقعدی شما کاربردی ندارد و هرچه سریعتر به یک متخصص جراحی ماهر در زمینه جراحی یا لیزر فیستول مقعدی مراجعه بفرمایید.

  72. Avatar photoکیان گفت:

    سلام خانم دکتر …..
    من یه مدت سوزش داشتم رفتم دکتر کلونوسکوپی دادم همورویید درجه 1 دارم
    دکتری که رفتم پیشش گفت خیلی کوچیک هست نیازی به عمل و اینا نیس
    فقط این که حواسم باشه یبوست نگیرم تا بدتر نشه
    میخواستم بدونم درسته؟؟
    این جوری نیس که بعد یه مدت بزرگتر شه ؟؟؟

    1. درمان هموروئید داخلی درجه یک با رعایت رژیم غذایی و مصرف دارو امکانپذیر است. از طرفی علت سوزش می تواند زخم و شقاق نیز باشد که اگر به موقع داروی مناسب از متخصص دریافت کنید مشکل شما حل خواهد شد. ا

  73. Avatar photoامیر گفت:

    سلام خدمت شما
    بنده مبتلا به کیست پیلونیدال هستم میخواستم بدونم جراحی لیزری که شما انجام میدین از نوع بسته هست که بخیه زده میشه و یک هفته دوره نقاهت داره یا این که با ایجاد حفره یک سانتی متری بدون دوره نقاهت خاص عمل لیزری رو انجام میدید

    1. ما هر دو نوع لیزر را داریم و انجام میدیم اما توجه داشته باشید که روش دوم که بدون بخیه است برای هر بیماری قابل انجام نیست و احتمال عود بالایی دارد. بهتر است کیست مویی با لیزر پرتوان برداشته شود و سپس با بخیه بسته شود.

  74. Avatar photoفرزاد گفت:

    سلام،وقتتون بخیر💐. من تقریبا سه ساله که درگیر هموروئید هستم. اولین باری که سه سال پیش برام اتفاق افتاد شدید بود و یه کم خونریزی هم داشتم موقع اجابت مزاج. به جراح مراجعه کردم. گفتن امکان داره با دارو حل بشه و شاید هم نیاز به عمل باشه. که خداروشکر بعد از ۱۴ روز استفاده ی دارو خوب شدم و کار به جراحی نکشید. ولی توی این سه سال هر از چندی(تقریبا سالی یکی دوبار) مشکل عود میکنه و دوباره با مصرف چند روز همون داروها خوب میشم.ولی دیگه خونریزی تجربه نکردم.با ظهور نشانه های اولیه ی بیماری، دارو مصرف میکنم. ولی دیگه خسته شدم واقعا‌. نمیتونم درست و حسابی ورزش کنم. بعد از یه مدت ورزش کردن ،دوباره بیماری عود میکنه. میخوام بدونم اگه جراحی با لیزر انجام بدم ،دیگه واسه ورزش کردن و بقیه ی کارهای روزمره راحت میشم یا خیر؟ البته من همیشه رژیم غذایی رو رعایت میکنم و هیچوقت یبوست نشدم توی این چندسال. فقط با حرکات فیزیکی سنگین مشکلم عود میکنه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏

    1. ممکن است نیاز باشد که لیزر هموروئید را انجام دهید. لطفا وقت ویزیت بگیرید.

  75. Avatar photoکیارش گفت:

    سلام. وقت بخیر.
    جسارتا میخواستم بدونم برای عمل هموروئید با لیزر حتما باید بیماری عود کرده باشه تا بشه اقدام به جراحی کرد؟
    چون من چندساله زمینه ی بیماری رو دارم ولی هراز چند مدتی عود میکنه و بامصرف دارو خوب میشم. میخوام عمل با لیزر انجام بدم که راحت بشم دیگه

    1. اگر قبلا دارو مصرف کردید و همچنان بیماری شما عود می کند می توانید لیزر هموروئید را انجام دهید. منتظر علائم بیماری نمانید و برای درمان قطعی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *