کیست مویی

لیزر کیست مویی تضمینی

لیزر کیست مویی در تهران قبل و بعد

لیزر کیست مویی در تهران توسط دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی و لیزر در کلینیک تخصصی انجام می شود. تمام جراحی های کیست مویی سرپایی و با لیزر انجام می شود. حتی اگر این کیست مویی همراه با آبسه و فیستول باشد. بیمار یک شب می تواند در کلینیک لیزر یا در منزل استراحت کند و از روز بعد کارهای روزمره خود را آغاز نماید.

مزیت لیزر کیست مویی در تهران توسط دکتر زهرا سعادتی این است که ارتباط شما بعد از لیزر با ما قطع نخواهد شد. بیمار می تواند هم از طریق واتساپ و هم به طور حضوری دسترسی کامل به پزشک خود داشته باشد. همچنین برای لیزر خانم ها شرایط ویژه ای فراهم می باشد. در صورتی که بیمار بخیه داشته باشد کشیدن بخیه به طور رایگان انجام می شود. به علاوه ویزیت بعد از لیزر کیست مویی نیز رایگان است. همچنین این ویزیت برای بیماران راه دور از طریق واتساپ و به طور آنلاین انجام می شود.

عکس کیست مویی که سمت چپ با لیزر و بدو ن اسکار جراحی شده است و سمت راست که بدون لیزر و با اسکار جراحی شده

عکس کیست مویی که سمت چپ با لیزر و بدو ن اسکار جراحی شده است و سمت راست که بدون لیزر و با اسکار جراحی شده

مزایای لیزر کیست مویی در تهران

در کشور ما ایران اولین جراحی های با لیزر در تهران آغاز شده است. دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی و لیزر جز اولین جراحان خانم هستند که از سال 86 جراحی های خود را با لیزر انجام می دهند. این در حالی است که هنوز در برخی از شهرستان ها هنوز اطلاعات کافی درباره جراحی با لیزر وجود ندارد.

برای درمان کیست مویی روش های مختلفی مثل جراحی و لیزر کیست مویی در تهران وجود دارد که هر یک مزایا و معایب کلی خود را دارد.

استفاده از لیزر کیست مویی بر خلاف جراحی سنتی با تیغ جراحی، تهاجم کمتری دارد و فرد حداقل درد و عوارض جانبی ممکن را تجربه می نماید. لیزر کیست مویی در تهران دارای مزایای مختلفی می باشد از جمله:

  • هنگام استفاده از لیزر کیست مویی و در هنگام برش و برداشتن ناحیه پوستی مورد نظر، انتهای عصب بریده شده ترمیم می شود و در نتیجه بیمار بعد از عمل درد بسیار کمی را تجربه می کند.
  • عمل جراحی با لیزر کیست به صورت سرپایی بوده و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد.
  • مدت زمان بستری بیمار در بیمارستان بسیار کم بوده و در اکثر موارد و در صورت عدم وجود مشکل خاص، پس از گذشت دو ساعت از کلینیک مرخص می شود.
  • به دلیل سرپایی بودن فرآیند لیزر کیست مویی، مدت زمان بازگشت بیمار به محیط کار و زندگی طبیعی خود بسیار سریع تر از جراحی با تیغ جراحی می باشد.
  • در روش لیزر کیست مویی، علاوه بر کیست مویی، در صورت وجود بیماری هایی مثل هموروئید، شقاق و فیستول، می توان آنها را نیز به صورت هم زمان درمان نمود.
  • هنگام استفاده از لیزر کیست مویی، محیط عمل استریل بوده و به دلیل اینکه خونریزی یا موارد این چنینی ایجاد نمی شود، و لیزر تماس مستقیمی با بافت ندارد، شانس انتقال بیماری های ویروسی از جمله هپاتیت و ایدز به صفر می رسد.
  • در روش لیزر کیست مویی، به بافت اطراف کیست مویی آسیبی وارد نمی شود و مانند استفاده از کوتر، باعث نکروز بافتی نمی گردد. به همین دلیل عوارض بعد از عمل از جمله درد به میزان زیادی کاهش یافته و به ناحیه سالم اطراف کیست مویی آسیبی وارد نمی شود. به همین دلیل بعد از انجام لیزر، بیمار دوره نقاهت بسیار کوتاهی را تجربه می کند.
  • لیزر کیست مویی، به علت ترمیم عروق لنفاوی توسط لیزر، میزان تورم پوست بعد از انجام عمل بسیار کاهش یافته و محل عمل بدون ایجاد اسکار و جای زخم ترمیم می شود.
  • هنگام استفاده از لیزر کیست مویی، ناحیه درمانی نیازی به پانسمان ندارد
  • لیزر کیست مویی با ترمیم عروق کوچک بریده شده در هنگام جراحی، میزان خون ریزی را در هنگام عمل بسیار کاهش می دهد و دیگر شما نیازی به تزریق خون کمکی نخواهید داشت.
تشخیص کیست مویی پایین کمر با چند سوراخ در ناحیه

کیست مویی پایین کمر با چند سوراخ ریز تشخیص داده شده است و با لیزر به روش بسته و پلاستیک کاملا قابل درمان است.

از آن جایی که برای لیزر کیست مویی تهاجم کمی صورت می گیرد درد بعد از عمل خفیف تر خواهد بود که به بیمار توصیه می شود از مسکن های معمولی استفاده کند. پس از عمل لیزر کیست مویی نیازی به بستری در بیمارستان نیست و بیمار می تواند به خانه بازگردد. در صورتی که جراحی به روش باز انجام شود شستشوی محل عمل و پانسمان فشاری توسط پرستار کفایت می کند. اما در روش عمل جراحی کیست مویی به روش نیازی به تحمل پانسمان های طاقت فرسا نیست و بیمار هزینه کیست مویی اضافی از این بابت متحمل نمی شود.

تمام موارد ذکر شده از جمله مزایای لیزر کیست مویی در تهران می باشد. اگر به دنبال بهترین مکان برای لیزر کیست مویی هستید، با همکاران ما در کلینیک تخصصی لیزر دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی و لیزر تماس بگیرید.

کاربرد لیزر در درمان کیست مویی

برای درمان کیست مویی به صورت معمول از روش جراحی استفاده می شود؛ اما درمانی که امروزه توصیه می شود لیزر درمانی کیست مویی یا حراحی کیست مویی با لیزر می باشد.

لیزر کیست مویی با دستگاه لیزر کم توان و یا پرتوان صورت می گیرد؛ به این صورت که فیبرهای لیزری در مسیر فیستول کیست مویی قرار داده می شوند و کیست و مجرای منشا گرفته از آن را تخریب می کنند. بافت محکم مو باعث ایجاد تحریکات التهابی در اطراف ریشه مو بازگشت خورده می شود؛ بنابراین استفاده از لیزر باعث جلوگیری از این فاکتور و درمان دائمی کیست مویی می شود.

لیزر کیست مویی از آن جایی که مورد استقبال بیماران و پزشکان قرار گرفته است امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و توصیه می شود. با لیزر می توان انواع بیماری های این ناحیه از جمله فیستول را همزمان و در یک جلسه درمان کرد

لیزر درمانی کیست مویی با پروب لیزر در داخل حفره کیست مویی

از پروب لیزر برای خشک کردن و درناژ کیست مویی استفاده می شود و نیاز به برش وسیع ندارد.

از انواع لیزر می توان برای درمان های کیست مویی به شرح زیر سود برد:

  • استفاده از لیزر کم توان جهت تابش لیزر به داخل بافت کیست مویی بدون باز کردن بافت
  • استفاده از لیزر پرتوان جهت برش دادن ناحیه کیست مویی و تخلیه و تخریب جدار کیست
  • لیزر الکس یا دایود برای از بین بردن موهای زائد روی پوست برای جلوگیری از عود کیست مویی
  • استفاده از لیزر مادون قرمز برای ترمیم بهتر زخم جراحی کیست مویی البته اگر جراحی شما توسط دکتر زهرا سعادتی و به روش بسته انجام شود دیگر خبری از زخم و اسکار نخواهد بود و نیازی به استفاده از لیزر دوم برای ترمیم زخم نخواهد بود

روش لیزر کیست مویی به چه صورت می باشد؟

بسته به نظر و مهارت متخصص جراحی که لیزر کیست مویی را انجام می دهد ممکن است روش های جراحی کیست مویی بسته و یا کیست مویی باز انجام شود؛ ممکن است برخی از جراحان دستگاه خاصی را برای لیزر کسیت مویی ترجیح بدهند و یا ولتاژ خاصی را برای انجام لیزر کیست مویی استفاده کنند.

قبل از عمل جراحی برخی جراحان کیست مویی را شکاف می دهند و ترشحات چرکی آن را تخلیه می کنند و سپس اقدام به لیزر کیست مویی می کنند. اگر بعد از جراحی زخم با بخیه بسته شود به این روش جراحی لیزری کیست مویی بسته گفته می شود که نیازمند مهارت و تجربه بالایی است.

قبل از انجام عمل لیزر کیست مویی نیاز به دریافت آنتی بیوتیک نمی باشد مگر این که بیمار دچار آبسه و یا مشکلات دیگر باشد که قبل از جراحی کیست مویی آبسه تخلیه می شود و آنتی بیوتیک تجویز می شود. بعد خوابیدن ورم و التهاب ناحیه متخصص جراحی اقدام به جراحی و لیزر کیست مویی می کند.

مقایسه لیزر کیست مویی بسته و جراحی باز

برای انجام لیزر کیست مویی تنها بی حسی موضعی کفایت می کند اما گاهی لازم می شود در برخی موارد خاص بیهوشی عمومی صورت بگیرد. قبل از انجام عمل لیزر کیست مویی از بیمار خواسته می شود که محل کیست مویی را شیو کند تا عفونت ایجاد نشود. متخصص جراحی نیز پس از پاکسازی محل اقدام به لیزر کیست مویی می کند.

برای جلوگیری از سوختگی بافت های اطراف جراح معمولا مقداری نرمال سالین در اطراف مجرای کیست مویی تزریق می کند تا به اصطلاح خنک بماند.

بسته به اندازه حفره کیست مویی پروب لیزری که جراح انتخاب می کند متفاوت است. جراح برای لیزر کیست مویی پروب را وارد مجرا می کند، اگر پس از تخریب بافت های زائد مجرا روی هم خوابید کار جراح تمام شده است اما گاهی مجرا بسته نمی شود که در این صورت بار دیگر جراح اقدام به لیزر کیست مویی می کند. در نهایت یک پانسمان فشاری برای بستن مجرا استفاده می شود.

موهای خارج شده از کیست مویی بعد از لیزر کیست مویی

با لیزر پرتوان تمام موها و ریشه و بافت معیبوب آن کاملا خارج و درناژ می شود.

هزینه لیزر کیست مویی

از آنجایی که بیمارستان های دولتی لیزر کیست مویی را انجام نمی دهند شما نمی توانید از خدمات رایگان این بیمارستان ها برای جراحی کیست مویی با لیزر بهره ببرید. همچنین این بیمارستان ها کیست مویی را به روش باز جراحی می کنند نه به روش بسته و پلاستیک. هزینه لیزر کیست مویی نیز در بیمارستان ها و کلینیک های خصوصی بسته به این که به روش باز انجام شود یا بسته متفاوت است.

یک متخصص جراحی و لیزر ماهر و باتجربه در زمینه جراحی با لیزر می تواند این جراحی را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهد. لیزر کیست مویی در کلینیک دکتر زهرا سعادتی با لیزر و به روش بسته از سال 84 انجام می شود. طی این دوران هیچ مورد عود و بازگشت کیست مویی گزارش نشده است. به همین دلیل هرچند که هزینه لیزر کیست مویی به روش بسته و پلاستیک نسبت به دیگر روش های عمل جراحی کیست مویی گران تر است اما به صرفه تر است.

متاسفانه بیمه های تکمیلی نیز هزینه لیزر کیست مویی را به طور کامل به بیمار پرداخت نمی کنند. زیرا این نوع لیزر زیبایی محسوب می شود و هزینه این جراحی با لیزر به نوعی هزینه جراحی زیبایی محسوب می شود.

فیلم لیزر کیست مویی

سوالات متداول لیزر کیست مویی در تهران

1-چطور بهترین کلینیک لیزر کیست مویی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین کلینیک لیزر برای جراحی و لیزر کیست مویی در نظر داشتن تجربه و مهارت متخصص جراحی در این زمینه بسیار مهم است. متخصص جراحی و لیزر که مهارت کافی در جراحی بسته کیست مویی با انواع لیزر را دارد بهترین انتخاب شما می باشد. استفاده از متدهای روز دنیا و جراحی بدون اسکار و بدون عود و بازگشت در درمان و لیزر کیست مویی در اولویت قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مطب دکتر زهرا سعادتی تماس بگیرید. 02122761600

2-آیا لیزر کیست مویی درد دارد؟

لیزر کیست مویی تحت بیهوشی و یا بی حسی اسپاینال انجام می شود. بنابراین طی پروسه عمل جراحی با لیزر بیمار هیچگونه دردی احساس نمی کند. اگر جراحی و لیزر کیست مویی به روش بسته انجام شود نیز بیمار درد زخم باز کیست مویی را تجربه نخواهد کرد. همچنین خبری از درد تعویض پانسمان زخم باز نیست .

3-آیا لیزر موهای زائد برای درمان و جلوگیری از کیست مویی مناسب است؟

اگر به کیست مویی مبتلا شده اید نمی توانید با لیزر موهای زائد کیست مویی به درمان کامل دست یابید. زیرا کیست مویی باید جراحی و تخلیه شود. اما با لیزر موهای زائد ناحیه پایین کمر می توانید از عود کیست مویی جلوگیری کنید. همچنین اگر مستعد ابتلا به کیست مویی می باشید با لیزر موهای زائد این ناحیه می توانید از بروز کیست مویی جلوگیری کنید.

4-آیا لیزر کیست مویی عود و بازگشت دارد؟

احتمال عود و بازگشت کیست مویی بعد از جراحی با لیزر بسیار پایین تر از جراحی با روش های سنتی است. اگر توسط یک متخصص جراحی و لیزر با تجربه و با لیزر پرتوان به روش بسته عمل جراحی کیست مویی را انجام دهید بیماری شما عود نخواهد کرد. دقت کنید که مهمترین و تنها مراقبت بعد از لیزر کیست مویی به روش بسته از بین بردن موهای زائد ناحیه است.

5-لیزر کیست مویی بهتر است یا جراحی باز با تیغ و کوتر؟

به دلیل این که بعد از جراحی باز زخم کیست مویی باز گذاشته می شود احتمال بروز عفونت و عود کیست مویی بسیار بالا است. به خصوص اگر پانسمان زخم باز کیست مویی به درستی و در زمان معین تعویض نشود. همچنین مراقبت و نقاهت جراحی سنتی برای انسان مدرن امروز بسیار وقت گیر و طاقت فرسا است. اما در جراحی کیست مویی با لیزر پرتوان بیمار درگیر تعویض پانسمان روزانه و استراحت طولانی نیست. همین نقاهت کوتاه و بهبودی سریع احتمال عود کیست مویی را به صفر نزدیک می کند. بنابراین لیزر کیست مویی به جراحی باز با تیغ و کوتر ارجح و بهتر است.

6-آیا لیزر کیست مویی موثر است؟

اگر جراحی کیست مویی با لیزر پرتوان انجام شود این درمان با لیزر موثر خواهد بود. توجه داشته باشید که لیزر درمانی کیست مویی با لیزر کم توان به تنهایی موثر نیست. زیرا باید با لیزر پرتوان تخلیه و تخریب جدا کیست انجام شود.

7-نقاهت بعد از لیزر کیست مویی چقدر است؟

اگر لیزر کیست مویی به روش بسته انجام شده باشد و زخم آن باز گذاشته نشود بیمار فقط یک شب استراحت می کند. بین 3 تا 7 روز بعد از لیزر می تواند به محل کار بازگردد و این مدت زمان به وسعت جراحی، میزان سنگین بودن کار و وضعیت فیزیولوژیک بیمار دارد. دانش آموزان و دانشجویان نیز می توانند طی این مدت زمان به محل تحصیل بازگردند اما باید مراقب باشند که برای مدت طولانی روی ناحیه عمل ننشینند و بیشتر وزن را بر روی ران ها بیاندازند.

author-avatar

درباره دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر، اولین بانوی جراح که لیزر بیماری های نشیمنگاه در یک جلسه را به طور تخصصی و حرفه ای در ایران آغاز نموده اند. ایشان در سال 1378 موفق به دریافت بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران شده اند و دوره های جراحی با لیزر پرتوان را ابتدا در روسیه و ترکیه و سپس در ایران سپری نموده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

97 دیدگاه برای “لیزر کیست مویی تضمینی

  1. Avatar photoدریا گفت:

    سلام.من شهرستان زندگی میکنم.کیست مویی دارم.آیا بعداز لیزروحداکثرسه روز استراحت میتونم.به شهرخودم که۹ساعت مسیر طول میکشه برگردم

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام شما بعد از لیزر کیست مویی تنها یک شب نیاز به استراحت دارید و فردای روز لیزر می توانید به شهر خود بازگردید. اگر با ماشین سفر می کنید بهتر است در صندلی عقب ماشین دراز بکشید که به ناحیه عمل طی مدت زمان طولانی فشار وارد نشود.

    2. Avatar photoمهبوبه رفیع زاده گفت:

      سلام.خانم دکتر خسته نباشید.
      من ۲ ماه پیش ابسه عمل کردم بعد از عمل ابسه وشستشو ازسوراخی که دکتر برای شستشو گذاشته بود ،شاهد خروج ذرات مدفوع بودم.که دکترم گفت نشانه ایجاد فیستول است. و۳ روز پیش عمل فیستول مقعد انجام دادم.واز سوراخ نخی را اویزان گذاشت تا چرک از اونجا خارج شود.حالا من با تکان دادن نخ بعد از اجابت مزاج همچنان از سوراخ ذرات مدفوع را مشاهد مینمایم.خیلی نگرانم.آیا این روند طبیعی است.خواهش میکنم به من جواب دهید.ایا عملم خوب انجام نشده.من خیلی زجر کشیدم.سرپرست سه فرزندم.خانمی ۴۷ ساله ام.در شهرستان ساکنم.فقط جوابم رو بدید که این مشاهده ذرات مدفوع بعد از اجابت مزاج وتکان دادن نخ، از سوراخی که نخ تعبیه شده طبیعی است یا نه.بسیار سپاسگذارم.

      1. سلام بدون معاینه شما نمی توانم نظر قطعی بدهم. اما می توانید از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید. بعد از هر بار اجابت مزاج خود را به خوبی تمیز و خشک کنید و با جراح معالج خود همکاری کامل را داشته باشید تا سریعتر بهبود بیابید. عمل جراحی فیستول مقعدی یک جراحی با دوره نقاهت طولانی است و مراقبت های بعد از عمل بسیار مهم است.

  2. Avatar photoH گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم سعادتی معذرت ک مزاحم شدم میخواستم درباره هزینشبپرسم فقط چون من کامل ب کلینیک شما اعتماددارم وتحقیق کردم خودم هم دانشجویی کارشناسی ارشد پژوشکده علوم شناختی هستم ممنون.

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام از حسن اعتماد شما متشکرم. برای اطلاع از حدود هزینه ها لطفا در ساعات اداری با مطب تماس بگیرید. هزینه دقیق درمان و لیزر کیست مویی بعد از ویزیت مشخص می شود.

  3. Avatar photoرضا گفت:

    سلام خانم دکتر

    میخواستم بدانم آیا درمان کیست مویی در هر مرحله ای که پیشرفت کرده باشد با لیزر قابل انجام است؟ یا در مراحل پیشرفته حتما باید جراحی سنتی انجام شود؟
    آیا درمان کیست مویی دارای فیستول نیز با لیزر انجام می شود؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام توصیه می شود که کیست مویی پیشرفته را با لیزر جراحی کنید. در جراحی کیست مویی با لیزر متخصص جراحی می تواند بخش وسیع تری را تحت جراحی و لیزر قرار دهد. این در حالی است که در جراحی سنتی کیست مویی به دلیل خونریزی و محدودیت های جراحی باز جراح نمی تواند بخش وسیعی را تحت درمان و جراحی قرار دهد.

  4. Avatar photoحمید گفت:

    سلام وقت بخیر.
    بنده از شهرستان هستم و خواهرم کیست مویی دارند. شنیدم ک با لیزر قابل درمان هست. آیا قبل از مراجعه حضوری میتونم تصویری از ناحیه ارسال کنم ک مطمن بشویم که با لیزر امکانش هست و بعد اقدام کنیم؟
    ممنون

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بله شرایط ویزیت آنلاین را در همین سایت مطالعه کنید و یا در ساعات اداری با مطب تماس بگیرید.

      1. Avatar photoمهرداد گفت:

        سلام خانم دکتر
        من مهرداد فیروزی ، پدر اشکان فیروزی ام که مادرش با شما تماس گرفته است و از شهرستان تماس می گیرم ، لطف کنید در خصوص بررسی وضعیت زخم کیست مویی پسرم و میزان هزینه آن اطلاعات در اختیار ما قرار دهید تا بتوانیم خدمت شما برسیم

        1. سلام لطفا هماهنگی های لازم را با شماره واتساپ ویزیت آنلاین انجام دهید. اگر رزرو ویزیت آنلاین را انجام نداده اید با تلفن های مطب تماس بگیرید تا برای رزرو ویزیت آنلاین شما را راهنمایی کنند.

  5. Avatar photoرضا گفت:

    با سلام خانم دکتر بیمه تکمیلی قبول میکنید

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام خیر متاسفانه بیمه ها هزینه لیزر کیست مویی را پرداخت نمی کنند.

    2. Avatar photoعلی گفت:

      با عرض سلام بنده قبلا عمل سینوس پیلونیدال (کیست مویی) انجام دادم و الان متاسفانه دوباره عود کرده خانم دکتر میخواستم بدونم برای بار دوم میتونم عمل لیزری انجام بدم یا چون برا بار دوم میخوام عمل سینوس بکنم دیگه نمیتونم از روش لیزری عمل کنم.

      1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

        سلام بهتر است که عمل جراحی مجدد کیست مویی به روش سنتی انجام نشود و بار دوم با لیزر کیست مویی انجام شود. تا دچار عود و عوارض جراحی کیست مویی نشوید. از مطب وقت ویزیت بگیرید تا وضعیت عمومی شما برای لیزر کیست مویی بررسی شود.

  6. Avatar photoغلامحسن گفت:

    با سلام
    من میخواستم عمل کیست مویی انجام دهم بنظر شما لیزر بهتر هست؟
    با تشکر

    1. سلام بله مسلما جراحی با لیزر پرتوان بهتر از جراحی با تیغ و کوتر می باشد. البته برای لیزر کیست مویی باید به یک متخصص جراحی و لیزر با تجربه مراجعه کنید که توانایی جراحی کیست مویی با لیزر پرتوان و به روش بسته را داشته باشد. مقایسه جراحی بهتر است یا لیزر را در همین سایت مطالعه بفرمایید.

  7. Avatar photoرضا گفت:

    سلام خانم دکتر من هزینه مالی لیزر کیست مو خیلی برام مهمه ومیدونم که هزینش هنگام ویزیت تعین میشه اما میخوام بدونم حدقل هزینش چقدره

  8. Avatar photoعرشیا عبدی گفت:

    سلام میشه واسه عمل بیهوش کرد

    1. سلام بله به دلیل این که لیزر کیست مویی ما در کلینیک تخصصی انجام می شود اگر بیمار تمایل به بیهوشی داشته باشد امکانات کامل برای بیهوشی وجود دارد.

  9. Avatar photoشهاب گفت:

    سلام خانکم‌دگتر شماره مطب و ادرستونک لطف کنین برای لیزر مزاحمتون شم

    1. سلام تلفن تماس 02122761600 و آدرس تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457 واحد 10

  10. Avatar photoمحمد گفت:

    خانم دکتر من الان طبق تشخیص دکتر کیست مویی دارم‌میخواستم بدونم الان که چرک اون ناحیه خالی نیست و درد شدیدی داره لیزر بهتره یا وقتی ک چرک با استفاده از مرهم سیاه خالی شد؟

    1. سلام از مرهم سیاه به هیچ عنوان برای تخلیه آبسه کیست مویی استفاده نکنید زیرا آسیب جدی به بافت و پوست شما می زند. به یک متخصص مراجعه کنید که سرپایی آبسه را تخلیه کنند تا درد شما فروکش کند. هم اکنون نیز می توانید برای لیزر کیست مویی اقدام کنید.

  11. Avatar photoایوب گفت:

    سلام خانم دکتر سعادتی عزیز
    من ۵یا۶ سال هست که کیست مویی دارم و ازش عفونت خارج میشود
    ایا امکانش هست با لیزر انجام شود
    ممنون🖐

    1. سلام بله انواع کیست مویی را می توان با لیزر پرتوان تحت درمان قرار داد.البته مهارت متخصص جراحی و لیزر نیز شرط است.

    2. Avatar photoامیر علی گفت:

      سلام
      در مشهد هم جایی رو میشناسید که کیست مویی رو با لیزر عمل کنن؟

      1. سلام خیر متاسفانه. توصیه می کنم جراحی با لیزر را توسط یک متخصص جراحی و لیزر ماهر و باتجربه انجام دهید که این جراحی را با لیزر پرتوان و به روش بسته و پلاستیک و تضمینی انجام دهند. حتی اگر لازم است برای لیزر یک روز به تهران مراجعه کنید.

  12. Avatar photoمحمد گفت:

    سلام خسته نباشی خانم دکتر زیر نافم کیست مویی در اومده بخاطر کمربنده ک جلو رشد مو رو گرفته الان اندازه ۳ سانتی متر بزرگ شده من سه روزه ک فهمیدم اینجوریه الان چیکار کنم این مطالبی ک گذاشته بودین فهمیدم کیست موییه خیلی هم داغه وقتی انگشت میذارم روش داغی شو احساس میکنم سفتم هست من چیکار کنم لطفا کمکم کنید

    1. سلام علاوه بر این که باید از این به بعد موهای زائد این ناحیه را به درستی از بین ببرید لازم است کیست مویی را با یک روش مناسب مثل لیزر یا جراحی تخلیه و درناژ کنید. توصیه می کنم به یک متخصص جراحی و لیزر مراجعه بفرمایید.

  13. Avatar photoمهدی گفت:

    سلام میخواستم ببینم هزینه لیزر کیست مویی چقدر میشه

    1. سلام هزینه لیزر کیست مویی بعد از معاینه مشخص می شود و حدود هزینه را می توانید از مطب تلفنی سوال بفرمایید.

  14. Avatar photoوحید گفت:

    سلام خسته نباشید هزینه درمان کیست مویی رو لطف میفرمایید .ممنون میشم

    1. سلام درمان کیست مویی در این مرکز با لیزر و به روش جراحی پلاستیک انجام می شود و برای انواع کیست مویی متغییر می باشد. برای اطلاع از حدود هزینه می توانید تلفنی از مطب سوال بفرمایید.

  15. Avatar photoسعید گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما،ببخشید من میخوام از شهرستان بیام برا عمل لیزر کیست مویی،اگر عفونت داشته باشه واسه عمل مشکلی پیش نمیاد؟؟؟

    1. سلام قبل از تشریف فرمایی از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید. بعد از ارسال عکس کیست مویی و عفونت ایجاد شده شما را راهنمایی خواهم کرد. اگر عفونت زیاد باشد لازم است قبل از جراحی دارو مصرف کنید.

  16. Avatar photoفاطمه گفت:

    سلام. در ناحیه کشاله ران یه برآمدگی به اندازه فندق بوجود اومده. آیا کیست مویی است یا غده چربی و راه درمانش چیست؟

    1. سلام احتمال بروز هر دو مورد وجود دارد و برای جلوگیری از بروز عوارضی مثل عفونی شدن کیست مویی یا غده چربی توصیه می شود توده را تخلیه و درناژ کنید. بهترین روش جراحی و درناژ با لیزر پرتوان می باشد.

  17. Avatar photoمحمد گفت:

    سلام خسته نباشید
    من تقریبا یک ماه پیش تو ناحیه دنبالچم یک جوش زد که خیلی هم درد داشت و نمیتونستم بشینم ترکوندمش کلی چرک ازش خارج شد تقریبا دو هفته خوب شده بود که متوجه به وجود اومدن دوتا سوراخه کوچیک تو محل جوش شدم که از این سوراخا چرک خارج میشه
    میخواستم ببینم که چجوری میتونم برطرفش کنم؟
    هزینه برطرف کردنش چقدر میشه بصورت تقریبی؟

    1. سلام احتمالا دچار کیست مویی شده اید. حدود هزینه لیزر کیست مویی را تلفنی از مطب بپرسید. هزینه دقیق هم بعد از معاینه مشخص می شود. درضمن درمان کیست مویی با دارو امکانپذیر نیست و باید عمل جراحی کیست مویی یا لیزر کیست مویی با لیزر پرتوان را انجام دهید.

  18. Avatar photoحسین گفت:

    سلام با بیمه سرمد قرارداد دارین؟

    1. سلام خیر متاسفانه با هیچ بیمه ای قرارداد نداریم و بیمه ها هزینه لیزر ما را پرداخت نمی کنند. چون جراحی های با لیزر ما به روش پلاستیک و زیبایی انجام می شود.

  19. Avatar photoکیوان گفت:

    سلام …شما دارای مجوز وزارت بهداشت برای جراحی هستید و همچنین وسایل جراحی شما استریل هست

    1. سلام بله بنده بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی تهران را دارم. تمام جراحی و لیزرها در کلینیک تخصصی انجام می شود و تمام پروتکل ها رعایت می شود.

  20. Avatar photoخانی گفت:

    سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید توی کدوم بیمارستان میرین و عمل و لیزر کیست مویی انجام میدین؟ممنون

  21. Avatar photoحسین گفت:

    سلام خانم دکتر میخواستم قیمت عمل رو بدونم اگه میشه بگید

    1. سلام هزینه عمل لیزری کیست مویی بعد از معاینه مشخص می شود. حدود هزینه را می توانید تلفنی از مطب سوال بفرمایید.

  22. Avatar photoاحسان گفت:

    سلام خانوم دکتر…..یکی از بیماران ابراز کرده بودن ک مرهم سیاه میزارم و در جواب شما گفتید ک مرهم سیاه استفاده نکنند چون به شدت به پوست آسیب می‌زنه ..من ۵ سال پیش فقط با مرهم سیاه کیست موییم تخلیه شد و هیچی گونه عوارضی پیدا نکردم

    1. سلام جنس پوست افراد با هم متفاوت است و در اکثر موارد پوست با استفاده از مرهم سیاه آسیب می بیند به خصوص اگر وسعت کیست مویی زیاد باشد. شما نیز احتمالا به پزشک مراجعه نکرده بودید و احتمالا یک جوش ساده را با مقدار کمی مرهم سیاه درمان کرده اید که اگر از متخصصین پوست هم سوال کنید به شدت استفاده از مرهم سیاه را نفی می کنند. زیرا آسیبی که مرهم سیاه به پوست می رساند قابل پیش بینی نیست. متاسفانه برخی بیماران از مراجعه به متخصص خودداری می کنند و با انتشار مطالب غیرعلمی دیگران را به اشتباه می اندازند. درضمن هزینه درمان کیست مویی در بیمارستان های دولتی و با بیمه های رایج تقریبا مجانی است و توصیه می شود اگر بیماری توانایی پرداخت هزینه های آزاد درمان کیست مویی را ندارد از خوددرمانی به شدت پرهیز کند و در همان مراحل اولیه بیماری به متخصص مراجعه کند تا در آینده هزینه بیشتری متقبل نشود. متاسفانه برخی بیماران به توصیه های متخصصین اعتماد نمی کنند و به دنبال تجربه خوددرمانی افراد دیگر هستند این در حالی است که تشخیص صحیحی از بیماری خود ندارند و این عمل بیماران به ضرر سلامتی آنها تمام می شود.

  23. Avatar photoقدرت اله گفت:

    سلام خانم دکتر بعددیدن بیمارچن روز طول میکشه عمل وانجام بدین؟

    1. سلام بستگی به شرایط مختلفی دارد اما معمولا طی یک تا ده روز زمان می برد. اگر تهران تشریف ندارید می توانید از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید تا برای انجام عمل لیزر در تهران معطلی نداشته باشید.

  24. Avatar photoمیلاد خالدی گفت:

    سلام خانم دکتر ببخشی مزاحم شدم
    من یک بار عمل کیست مویی انجام دادم الان دوباره برگشته فقط خون ریز داره الان با لیزر درمان میشه
    من از شهرستان بیام چند روز کارم طول می‌کشه
    چند روز باید استراحت کنم

    1. سلام تمام بیمارانی که برای بار دوم یا چندم برای جراحی و لیزر کیست مویی مراجعه می کنند برای این جراحی پذیرش نمی شوند. زیرا ممکن است بخش وسیعی از بافت آسیب دیده باشد و امکان جراحی بسته و پلاستیک با لیزر وجود نداشته باشد. با توجه به این که تهران تشریف ندارید از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید. بعد از ارسال عکس از ناحیه تشخیص نهایی اعلام می شود. بعد از لیزر کیست مویی لازم است یک شب در منزل یا کلینیک یا هتل استراحت کنید. از روز بعد می توانید به کارهای روزمره خود برسید.

  25. Avatar photoSaleh گفت:

    سلام خانوم دکتر.حدود یه هفتست دارم بامطبتون تماس میگیرم .به منشی گفتم یک دقیقه بیان پیشتون صحبت کنن ببینن ده دقیقه بیشتر میمونین که ماخودمونو برسونیم کاملا بابی تفاوتی جواب دادن… همسر من کیست مویی حاد و فوق العاده عود کرده و نیاز به جراحی فوری داره گفتم شما که درزمینه لیزر تبهر دارین راجب لیزرم به جای عمل باز لیزروبپرسیم ولی این برخورد منشیتون که یه زندگیو به تکاپو و دعواانداخت کاردرستی نیست امیدوارم بررسی کنین

    1. سلام من این مورد را از منشی سوال کردم. ظاهرا شما قرار بود تا قبل از ساعت 12 ظهر برای ویزیت به مطب مراجعه کنید، اما به منشی گفتید که دکتر را نگهدارید تا بیمار شما برسد و امکان حضور در ساعت اعلام شده برای بیمار شما وجو نداشت. متاسفانه در کلینیک جراحی نیز یک مریض بد حال تر از بیمار شما منتظر بودند و امکان صبر کردن در مطب وجود نداشت. امیدوارم این مورد را درک کنید. به منشی نیز تذکر داده شد که برای توضیح وضعیت های مشابه بیشتر وقت بگذارند.

  26. Avatar photoاسما گفت:

    سلام خانم دکتر . خانم دکتر من قسمت پایین دنبالچه ام یه چیزی باد کرده و سفت هست حالا من نمیدونم این عفونت و کورک یا کیست مویی. من فرض گذاشتم که کیست مویی هست. ایا برای عملش با لیزر بیهوش کنید خطرناک نیست؟ و اینکه اگر نخوام بیهوش شم در هنگام عمل با لیزر درد داره؟

    1. سلام اگر کیست مویی باشد با لیزر پرتوان و به طور سرپایی تحت بی حسی تخلیه و درمان می شود.

  27. Avatar photoSkh گفت:

    سلام خانم دکتر پسر من دو ماه پیش جراحی باز کیست مویی داشته البته هم بخیه زدن هم فلپ گذاشتن حالا بعد از این مدت با ادامه ی خونریزی ها و خارج شدن ترشحات به دکتر مراجعه کردیم و فرمودن کیست عود کرده و دوباره باید جراحی بشه.
    می خواستم ببینم با این وضعیت که هنوز زخم قبلی کامل بسته نشده میشه جراحی دوم با لیزر انجام بشه؟ و شما این کارو انجام می دهید؟

    1. سلام زمانی که زخم بسته می شود و بخیه زده می شود روش جراحی بسته می شود. جراحی بسته ممکن است با یا بدون لیزر پرتوان انجام شود. جراحی بسته ممکن است به روش فلپ یا پلاستیک انجام شود. بعد از جراحی فلپ کیست مویی جای زخم زیادی بر روی بدن بیمار باقی می ماند و ممکن است آسیب به بافت در حدی باشد که جراحی مجدد به روش پلاستیک و با لیزر امکانپذیر نباشد. بدون معاینه بیمار نمی توان تشخیص نهایی را اعلام کرد.

  28. Avatar photoرضا گفت:

    با سلام
    بیمه نیرو های مسلح میشه استفاده کرد …. من کیست مویی دارم قبلا عمل کردم ولی باز هم عود کرده …. و هزینه ازادش چقد میشه ؟؟؟؟..

    1. سلام خیر متاسفانه با بیمه قراردادی نداریم. هزینه لیزر کیست مویی به روش بسته و پلاستیک بعد از ویزیت بیمار تعیین می گردد. اگر تهران تشریف ندارید می توانید از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید. حدود هزینه درمان کیست مویی را هم می توانید تلفنی از مطب سوال بفرمایید.

  29. Avatar photoمحمد گفت:

    سلام خسته نباشین من ۳بار عمل کیست مویی انجام دادم بار اول و دوم عمل باز انجام دادم بار سوم عمل با لیزر ولی متاسفانه الان باز انتهای جای عمل باز شده ترشح دارم ،ب نظرتون ب مطب شما مراجعه کنم این درد منو ول میکنه،باتشکر

    1. سلام لازم است معاینه شوید. لطفا مراجعه بفرمایید. اگر بافت ناحیه آسیب جدی ندیده باشد می توان با لیزر پرتوان و به روش بسته جراحی و لیزر کیست مویی شما را بدون عود و بازگشت انجام داد.

  30. Avatar photoمحمد گفت:

    سلام خانم دکتر

    من ساکن کانادا هستم و امروز عمل باز کیست مویی رو انجام دادم که دکتر ابتدا با فریزینگ موضع رو بی حس کرد و بعد تخلیه رو انجام داد. داخل زخم گاز قرار داده و به من گفته که بعد 2 روز این رو بیرون بکشم. من قرار هستش 20 روز دیگه بیام تهران و دکتر بهم گفت که برو ایران و از متخصص بخواه این رو کامل برداره چون احتمال برگشتش بالاست. همچنین اشاره کرد که عمق این کیست زیاده. حالا میخواستم بپرسم که عمل لیزر به روش بسته و پلاستیک که خودتون اشاره کردید بهترین هست، برای من در این مرحله امکان پذیر هست؟ من قرار هست تقریبا 20 روز دیگه بیام ایران و حتما 2 هفته قبلش عکس ها رو میفرستم براتون تا بتونید تشخیص بدید اما الان میخواستم یه نظر کلی داشته باشم.
    ممنون

    1. سلام اگر بافت ناحیه آسیب جدی ندیده باشد می توان لیزر کیست مویی به روش بسته و پلاستیک را برای شما انجام داد. بعد از ویزیت تشخیص نهایی اعلام می شود. بهترین روش درمان کیست مویی همین روش لیزر و پلاستیک هست. زیرا دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد، اسکار جراحی روی بدن بیمار باقی نمی ماند و من این جراحی را بدون عود و بازگشت انجام می دهم.

  31. Avatar photoماندانا عقیلی گفت:

    سلام دکتر ببخشید میشه درمورد لیزر ترمیمی مادون قرمز و دوره نقاهتش توضیح کوچکی بدهید❤️❤️خیلی ممنون میشم

    1. لیزر ترمیمی نوعی لیزر کم توان است که معمولا بعد از جراحی یا در حین جراحی استفاده می شود. این لیزر روند بهبودی زخم را تسریع می نماید. استفاده از این لیزر به تنهایی در روند درمان قطعی کیست مویی نقش ندارد و یک روش تکمیلی برای کاهش دوره نقاهت محسوب می شود.

  32. Avatar photoعلی بخش گفت:

    سلام دکتر وقت بخیر،من چندماه پیش عمل لیزری باز انجام دادم الان دکتر گفته به لیزر ترمیمی مادون قرمز نیاز دارم
    شما انجام میدید اینکار رو؟که من بیام؟و اینکه این عمل ترمیمی چگونه انجام میشود و ایا دوره نقاهت دارد؟

    1. سلام برای برخی از بیماران انجام می شود. بعد از ویزیت و بررسی زخم نتیجه اعلام می شود.

  33. Avatar photoسعید گفت:

    سلام خانوم دکتر،بنده طبق تشخیص دکتر کیست مویی دارم الان یکسالی هست که دوبار عفونت شدیدداشتم برطرف شده گفتن که نیازبه جراحی داره،خواستم بپرسم هزینه جراحی بالیزو جراحی بازروبپرسم ازتون،واینکه آیا بیمه تکمیلی هزینه لیز رو تقبل میکنه یانه؟؟
    ممنون از زحماتتون

    1. سلام حدود هزینه لیزر کیست مویی را از مطب تلفنی سوال بفرمایید و یا بعد از ویزیت هزینه دقیق به شما اعلام خواهد شد. من جراحی باز کیست مویی را انجام نمی دهم. بهترین روشی که من انجام می دهم لیزر کیست مویی به روش بسته و پلاستیک است که دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد، عود و بازگشت ندارد و جای بخیه و جراحی بر روی بدن بیمار باقی نمی ماند. از آنجایی که اکثر بیمه ها هزینه جراحی با لیزر را جر جراحی زیبایی حساب می کنند معمولا کل هزینه را پرداخت نمی کنند. این مورد را از دفتر بیمه مکمل خود سوال کنید.

  34. Avatar photoRahman گفت:

    باسلام
    خسته نباشید خانم دکتر ،ببخشید من ۳ ماه پیش نیشمنگاهم درد گرفت و بعد از ۲ روز متوجه شدم که یه برامدگی چرکی به وجود امد ،بعد از ترکیدن برامدگی متوجه شدم که کیست موی هست ،الان بعد چند ماه همون محل درد شدید دارم ،لطف راهنماییم کنید

    1. کیست مویی اگر تخلیه و درناژ اصولی نشود بعد از ترکیدن نیز مجدد عود می کند. عود مکرر کیست مویی نیز منجر به فستوله شدن زخم و بروز درد و عفونت بسیار شدید می شود. توصیه می کنم لیزر کیست مویی به روش بسته و پلاستیک را نزد جراح لیزری انجام دهید که این جراحی را تضمینی و بدون عود و بازگشت برای شما انجام می دهند.

  35. Avatar photoafshin گفت:

    سلام خانم خانم دکتر سعادتی وقت بخیر ، افشین هستم از اهواز ، ۵۰ ساله حدود ۱۰ سالی شایدم بیشتر دچار مو برگشتی در ناحيه پایین کمر هستم و هر ۳ هفته ای ، ۵ هفته ای تورم میکنه و زخم شده و ترشحات خونی از اون محل خارج شده و بیشتر اوقات همراه لکه های خونی میباشد میخواستم مطلع بشم آیا محل مو برگشتی من با لیزر درمان قطعی می‌شود انشالله ،،،، خیلی سپاسگزارم خسته نباشید، افشین از اهواز

    1. سلام لطفا از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید. بعد از ارسال عکس کیست مویی مورد نظر تشخیص قطعی اعلام می شود. من درمان کیست مویی با لیزر را تضمینی و بدون عود و بازگشت انجام می دهم..

  36. Avatar photoرضا عطاالهي گفت:

    سلام خانم دکتر من الان دوسال دارم از روغن سیاه استفاده میکنم ابسه میکنه میتونید نوبت عمل بزارید همین هفته بیام از مشهد

    1. سلام لطفا با مطب تماس بگیرید و یک وقت ویزیت آنلاین رزرو کنید. بعد از ارسال عکس از ناحیه و شرح بیماری یک وقت لیزر کیست مویی برای شما هماهنگ می شود که کار شما که از راه دور تشریف می آورید یک روزه و بدون معطلی انجام شود. اما حتما قبل از لیزر یک ویزیت آنلاین یا حضوری ضروری است.

  37. Avatar photoساسان گفت:

    سلام وقتتون بخیر. من عمل باز کردم و اثر بخیه رو باسنم مونده. امکان رفع اثر است ؟

    1. لازم است معاینه شوید. اگر محدوده اثر بخیه زیاد باشد ممکن است من نتوانم کاری برای شما انجام بدهم . اگر تهران تشریف ندارید از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید. بعد از ارسال عکس تشخیص نهایی اعلام می شود.

  38. Avatar photoتقی پور گفت:

    باسلام و خسته نباشید
    من در ناحیه کمر انتهای مهره ها, بالای خط باسن زیر پوستم متوجه یک توده سفت کوچیک شدم که نه دردی داره نه هیچی این چی می‌تونه باشه خودش خوب میشه یا دارویی هست که بفرمایید مصرف کنم؟؟ممنوون

    1. احتمالا کیست مویی است. زمانی که جدار کیست تشکیل می شود با دارو درمان نمی شود و لازم است این جدار و محتویات آن تخریب و تخلیه شوند. جراحی کیست مویی با لیزر بهترین روش درمان این بیماری می باشد.

  39. Avatar photoامیررضا گفت:

    سلام من کیست مویی دارم دو تا سوراخ کوچیک بالای باسنم هس باید چیکار کنم خونمم شمال هس یک بار بیام برام انجام بدین تموم میشه

    1. اگر از قبل وقت ویزیت آنلاین بگیرید هماهنگی های لازم جهت لیزر در همان روز مراجعه انجام می شود.

  40. Avatar photoفرزانه سیداصلی گفت:

    سلام وقت بخیر
    ایا بخیه عمل کیست مویی عفونت کرده ایا میتونیم از محلول شستشو یا بتادین برای تمیز کردن محل بخیه استفاده کرد؟

    1. برای تشخیص عفونت لازم است معاینه شوید. اگر زخم شما با بخیه بسته شده است استفاده از مقدار کمی بتادین موردی ندارد.

  41. Avatar photoابوالفضل گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید هزینه درمان کیست مویی با لیزر چقدر میشه؟ ممنون

    1. بعد از ویزیت بیمار تعیین می شود. برای اطلاع از حدود هزینه نیز می توانید با مطب تماس بگیرید و یا روی واتساپ پیغام دهید.

  42. Avatar photoسجاد گفت:

    سلام وقتتون بخیر…من چندین ساله که کیست مویی دارم و دو تا زخم دایره مانند بسته بالای کمرم ایجاد سده یکیش اوایل چرک و خون میومد بسته شدو دومی ایجاد شد و الان دومی باز مونده هراز گاهی بسته میشه باز ورم میکنه و سرباز میکنه دوباره بسته میشه میخواستم ببینم من میتونم عمل جراحی لیزر انجام بدم چون واقعا در عذابم و هر بار که آبسه میکنه زندگیم مختل میشه…الانم دچار آبسه شدم اینقدر درد داره میترسم برم تخلیه کنم چون حتی خودمم نمیتونم لمسش کنم از درد زیاد…

    1. بله من لیزر کیست مویی به روش بسته را به شما پیشنهاد می کنم. از مطب وقت ویزیت بگیرید.

  43. Avatar photoامیرمحمد گفت:

    سلام و عرض ادب
    پسرم ۸ ساله است و از یک سال و نیم پیش دچار عارضه کیست مویی شده، امکان لیزر تو این سن برای پسرم هست؟

    1. امکان لیزر برای ایشان وجود دارد اما باید به بیمارستان کودکان و جراح کودکان مراجعه کنند.

  44. Avatar photoعمران گفت:

    سلام وقتتون خوش
    خانوم ( اقای من کیست موی. دارم میخام لیزری عملش کنم وه یه سوال دگه وقتی. عمل کردین چندوقت بستر میشم چونکه من مسافرم

    1. فقط یک شب در منزل استراحت می کنید و نیاز به بستری در کلینیک جراحی ندارید. توصیه می کنم قبل از تشریف فرمایی حضوری با مطب تماس بگیرید و وقت ویزیت بیماران راه دور را بگیرید که با اطلاعات کامل وقت لیزر کیست مویی را رزرو کنید. وضعیت بیماران کیست مویی با یکدیگر متفاوت است و توصیه ها و روش های مختلفی به آنها پیشنهاد می شود. ممکن است نیاز باشد قبل از لیزر برای برخی از بیماران سونوگرافی نیز تجویز شود.

    2. Avatar photoعلیرضا رئوفی گفت:

      سلام دکتر وقت بخیر
      ۱۳۰ روز از جراحی کیست مویی به صورت بسته و با لیزر من میگذره
      میتونم به تمرینات سنگین بدنسازی بخصوص حرکات پا برگردم انشالا؟

  45. Avatar photoمالمیر گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بپرسم لیزر کیست مویی ،اون توده کیستی هم که برجسته شده از بین میبره؟ یا فقط برای موهای زیر پوست مناسبه؟

    1. اگر با لیزر پرتوان این جراحی را انجام دهید کیست کاملا تخلیه می شود و با روش جراحی پلاستیک زخم بسته می شود و هیچ نوع برجستگی و آثار کیست مویی باقی نخواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *