کلینیک لیزر دکتر سعادتی

متخصص جراحی عمومی و لیزر

متخصص جراحی عمومی دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی یکی از بهترین جراحان زن در تهران می باشند. جراحی عمومی یک نظم است که نیاز به دانش و مسئولیت در مدیریت عمل جراحی دارد. یک جراح عمومی طیف وسیعی از بیماران را پذیرش می کند. از جمله بیمارانی که ممکن است نیاز به درمان غیر جراحی، انتخابی و یا جراحی اضطراری داشته باشند. وسعت و عمق این دانش ممکن است بر اساس رده بیماری متفاوت باشد. مدیریت عمل جراحی نیاز به مهارت در تصمیم گیری های پیچیده دارد. یک جراح عمومی خوب باید در تشخیص، درمان و مدیریت از جمله مداخلات عملی شایسته و صالح باشد.

بهترین جراح زن تهران

خانم دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی

اعمال جراحی مجاز برای یک جراح عمومی کدام است؟

عمل های مجاز برای یک جراح عمومی در دسته جراحی های گوارشی و جراحی های زیبایی و درمانی قرار دارد:

  • دستگاه گوارش بدن
  • شکم و محتویان آن
  • پستان، پوست و بافت نرم
  • سیستم غدد درون ریز

علاوه بر این ها جراح عمومی دانش گسترده ای در موارد زیر دارد

  1. جراحی در مواقع اورژانس
  2. انکولوژی جراحی
  3. تروما

انتخاب متخصص جراحی عمومی خوب در تهران

دکتر زهرا سعادتی از سال 1376 در زمینه جراحی و درمان بیماری های همورویید (بواسیر)، کیست مویی (سینوس پیلونیدال)، آبسه مقعد، شقاق یا فیشر مقعد و انواع فیستول مقعد و فیستول کیست مویی تخصص و تجربه جراحی دارند.

ایشان دوره های تئوری لیزر را در ایران و دوره های تخصصی و عملی جراحی با لیزر را در کشورهای روسیه و ترکیه گزانده اند و از سال 1384 تمامی جراحی ها را با لیزر انجام می دهند. ایشان از اولین زنان جراح هستند که جراحی با لیزر را در ایران و تهران آغاز کرده اند و طی این مدت هزاران جراحی موفق را با لیزر انجام داده اند. جهت تشخیص و انتخاب بهترین روش درمان بیماری های ناحیه رکتوم و مقعد می توانید از مطب دکتر زهرا سعادتی وقت بگیرید.

از بهترین متخصص جراحی عمومی انتظار می رود

علاوه بر تخصص در موارد ذکر شده در بالا در حوزه های محتوایی متفاوتی دانش و تجربه داشته باشد مقوله هایی مثل: آناتومی، اپیدمیولوژی، ایمونولوژی، آسیب شناسی (از جمله نئوپلاستی). حوزه های مراقبت بالینی از جمله بهبود زخم، عفونت و استفاده از آنتی بیوتیک، مدیریت مایع و الکترولیت های بدن، انتقال خون و اختلالات انعقادی، شوک و احیا. متابولیسم و تغذیه، مداخلات تهاجمی و آندوسکپی مثل کولونسکپی و آندوسکوپی، استفاده مناسب و تفسیر و تشخیص رادیولوژی و تصویربرداری و در نهایت مدیریت درد.
یک متخصص جراحی عمومی خوب می داند که برای درمان و جراحی انواع بیماری ها چه گروه خاصی از کادر درمان مورد نیاز است. علاوه بر این، متخصص جراحی عمومی با تجربه باید از نیازهای بالینی منحصر به فرد گروه های خاص بیمار نیز مطلع باشد.
بیماران مبتلا به سرگیجه، شامل مراقبت های تسکین دهنده و کنترل درد هستند؛ سو تغذیه؛ Cachexia در بیماران مبتلا به بیماری های بدخیم و مزمن؛ و مشاوره و حمایت از تصمیمات و مراقبت های پایان زندگی. بیماران چاق، شامل اختلالات متابولیکی؛ مداخلات جراحی و غیر جراحی برای کاهش وزن (bariatrics) و مشاوره از بیمار و خانواده ها.

متخصص جراحی عمومی زن و کادر جراحی خانم

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر و دستیار جراحی خانم

متخصص جراحی عمومی و لیزر خانم با کادر جراحی خانم

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر این امکان را برای بانوان محترم فراهم نموده است که در صورت تمایل کلیه کادر درمان و جراحی خود را نیز خانم انتخاب کنند. برخی از خانم ها از این که در اتاق جراحی یا محیط مطب آقا حضور داشته باشد معذب می باشند . به خصوص بیمارانی که متقاضی جراحی های زیبایی و یا جراحی و درمان در نقاط حساسی مثل ناحیه نشیمنگاه و واژن می باشند. در مطب و کلینیک دکتر سعادتی این امکان برای شما فراهم است که کلیه کادر جراحی از جمله متخصص بیهوشی نیز خانم انتخاب شوند. همچنین دستیار جراحی دکتر سعادتی خانم می باشند.

author-avatar

درباره دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر، اولین بانوی جراح که لیزر بیماری های نشیمنگاه در یک جلسه را به طور تخصصی و حرفه ای در ایران آغاز نموده اند. ایشان در سال 1378 موفق به دریافت بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران شده اند و دوره های جراحی با لیزر پرتوان را ابتدا در روسیه و ترکیه و سپس در ایران سپری نموده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

103 دیدگاه برای “متخصص جراحی عمومی و لیزر

  1. Avatar photoامیرارسلان گفت:

    سلام دکتر
    بعدازعمل شهرستانی ها چندروزبایدتهران بمانند.
    دوم اینکه شما بابیمه تکمیلی یاطلایی فرهنگیان قرارداددارید.
    بعداینکه عمل درمطب انجام میشه یابیمارستان.

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بهتر است بعد از عمل با لیزر یک شب در تهران بمانید. می توانید این امکان وجود دارد که با یک همراه در کلینیک بمانید. تمامی جراحی ها و لیزرها در کلینیک تخصصی انجام می شود. متاسفانه با هیچ بیمه ای قرارداد نداریم.

  2. Avatar photoفاطمه گفت:

    سلام، دکتر من میخوام بدونم لیزر هموروئید و شقاق هیچ عارضه ای از جمله ناتوانی در کنترل ادرار و مدفوع و تنگی مقعد و…نداره؟
    به راهنماییتون نیازمندم، ممنون میشم در اسرع وقت پاسخ بدین.

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام با لیزر احتمال بروز این عوارض نسبت به جراحی سنتی و جراحی باز بسیار بسیار کم است. تجربه و مهارت متخصص جراحی در به کارگیری لیزر نیز تعیین کننده است.

  3. Avatar photoغلامی گفت:

    سلام خانم دکتر من18سالمه و تازه فهمیدم کیست مویی دارم.برای جلوگیری از پیشروی آن چه کار باید کرد؟
    ومن درحال حاضر موقیعت عمل جراحی ندارم و هزینه ی عمل آن به چهصورت است ؟((حداقل وحداکثرش را اعلام کنید))

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام برای جلوگیری از پیشروی کیست مویی موهای زائد ناحیه را از ببرید و از پوشیدن لباس های تنگ و پلاستیکی خودداری کنید. هزینه جراحی و لیزر کیست مویی بعد از معاینه مشخص می شود. برای اطلاع از حدود هزینه کیست مویی لطفا با مطب تماس بگیرید.

  4. Avatar photoمحمد جواهریان گفت:

    خانم دکتر هزینه عمل لیزر چقدره ودر ضمن شنبه ۲۸ وقت می رید؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام شما ابتدا باید ویزیت شوید. برای هماهنگی وقت حضوری یا غیر حضوری بین ساعات اداری و از شنبه تا چهارشنبه با مطب تماس بگیرید.

  5. Avatar photoمحمد جواهریان گفت:

    درضمن احتمال داره با بررسی و معاینه به نتیجه برسید که نیاز به عمل نداره؟ من خونریزی ندارم ولی به شدت احساس درد وکفتگی در ناحیه مقعد دارم جوری که حتی کپسول و امپول مسکن هم دیگه دردم رو کاهش نمی ده

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بله در اکثر موقع با معاینه ناحیه می توان علت بیماری را تشخیص داد. در صورت نیاز عکس یا ام آر آی تجویز خواهد شد.

  6. Avatar photoنازلی گفت:

    سلام خانم دکتر لطف بفرمایید بگید هزینه برداشتم گوشت اضافه در خارج از مقعد چقدر است و مدت زمان عمل و ترخیص چند روز میباشد.
    و بفرمایید توسط شخص شما انجام میشود یا رزیدنت مرد هم هست در اتاق عمل.
    سپاس فراوان

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام هزینه لیزر گوشت اضافه مقعدی بعد از معاینه مشخص می شود. مدت زمان عمل بسته به وسعت بیماری بین 10 دقیقه تا 30 دقیقه به طول می انجامد و بیمار بعد از دو ساعت مرخص می شود. تمام جراحی ها توسط خود من در کلینیک خصوصی انجام می شود و هیچ رزیدنت یا دکتر دیگری در اتاق عمل نیست. اگر بیمار بخواهد تمام کادر اتاق عمل را می توانیم خانم انتخاب کنیم.

    2. Avatar photoهادی گفت:

      باسلام.لطفا بفرمایید،توده ی چربی به اندازه نخود زیر پلک پایین چشم،تخصص شماست؟یا باید به چشم پزشک مراجعه کنم؟اگر تخصص شپتست،بفرمایید که برشی که زیر پلک چشم ایجاد میشه،چقدر هست؟ایا لیزر میکنید؟یا برش؟؟

      1. سلام اگر توده چربی باشد و عفونت و دیگر بیماری های چشم نباشد متخصص جراحی عمومی هم می تواند آن را خارج کند. برش پشت پلک با لیزر انجام نمی شود.

  7. Avatar photoM گفت:

    سلام خانم دکتر خسته نباشید ممنون می شوم جواب من را بدهید حدود ۳ سال پیش در کلینیک جراحی با لیزر جراحی کیست مویی را با لیزر انجام دادم و سپس محل زخم را دکتر برایم بخیه کردند الان حدود سه سال از آن عمل گذشته و چند روزی است که دچار خارش در آن ناحیه و دردهایی شده‌ام اما مقدار ان خارش در اوایل صبح و شب افزایش می یابد آیا از پماد موپیروسین و یا بتادین استفاده کنم؟ در واقع محل زخم حالتی مانند عرق سوز پیدا کرده بود الان بهتر شده است و به نظر شما برای دوباره دچار نشدن به این بیماری چه کاری را انجام دهم؟ممنون

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بهترین روش برای جلوگیری از عود کیست مویی از بین بردن موهای زائد ناحیه با یک روش مناسب است. حتما برای بررسی وضعیت ناحیه عمل به جراح معالج خود مراجعه کنید.

    2. Avatar photoمهدی گفت:

      سلام دوست عزیز شما لیزر کردین چرا بیشتر جراحان تاکید میکنن که جراحی با لیزر وجود نداره و کلاهبرداریه

      1. برای کسب اطلاعات درباره لیزر به یک متخصص جراحی و لیزر که با لیزر پرتوان جراحی می کنند مراجعه کنید و سایت های معتبر علمی را مطالعه بفرمایید. نوع دیگری از لیزر درمانی نیز وجود دارد که در جراحی هیچ کاربردی ندارد و به آن لیزر کم توان می گوییم.

  8. Avatar photoM گفت:

    تشکر ممنونم
    به نظر شما از بتادین استفاده نکنم؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      بستگی به نظر پزشک معالج دارد اگر نیازی ندارید استفاده نکنید.

  9. Avatar photoحیدری گفت:

    سلام خسته نباشید
    مادرم دردزیادی دارد کلونسکوپی انجام دادگفتند نیازی به جراحی ندارد بادارو خوب میشه ولی هنوز درد زیادی دارد راهنمای کنید ممنونم میشم

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام از مطب وقت ویزیت بگیرید بعد از ویزیت داروی قوی برای ایشان تجویز خواهد شد.

  10. Avatar photoمینا گفت:

    سلام من بی اختیاری مدفوع دارم یعنی اینکه مدفوع دم مقعد میاد و سریع بدو بدو باید برم دستشویی ، اصلا دوست ندارم جراحی بشم چون ریسک بی اختیاری کامل رو داره ، بیوفیدبک و تحریک الکتریکی هم کمکی نکرد .. دریچه داخلی اسفنکتر من بسته نمیشه اما دریچه خارجی کاملا بسته هست . آیا شما روشی دارین مثلا با تزریق چیزی که اسفنکترسفت بشه

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بعد از معاینه می توان در مورد روش درمان شما نظر داد. یک روش مطمئن جراحی با لیزر پرتوان برای تنگ کردن اسفنکتر مقعد می باشد.

    2. Avatar photoمحبوبه گفت:

      سلام بعد از یک یبوست سخت دچار بیرون‌زدگیهای مقعدی شدم بعد از مدتی که دوباره یبوست سخت شدم یک موهایی شاخه شاخه شده از ناحیه داخلی مقعد یکم بطرف بیرون حس میکنم که دردناکه و اینبار باعث خونریزی تا ۳روز شد (آیا قبلی بواسیریا شقاق و بعد دچار کیست مویی داخل مقعدی شدم)

      1. سلام احتمالا دچار شقاق و هموروئید شده اید. اصولا کیست مویی در نقاطی که مو رشد می کند بروز می کند. لازم است معاینه شوید تا منشا مو مشخص شود.

  11. Avatar photoA گفت:

    سلام.اگر کسی اندازه یک عدسی٫گوشت اضافه کنار مقعدش داشته باشه،باید عملی چیزی انجام بده؟؟

    1. سلام به یک متخصص جراحی عمومی و لیزر مراجعه کنید. ابتدا برای شما دارو تجویز می شود. اگر بهبودی حاصل نشد جراحی با لیزر پرتوان پیشنهاد می شود تا بدون عود و اسکار برداشته شود.

  12. Avatar photoرحمان گفت:

    سلام دکتر من مدتی تودهای توبدنم ایجاد شده ودرحال پیشرفت هستن همه میگن چربیه ولی من میترسم چیزه دیگه ای باشه

    1. سلام شما باید به یک متخصص جراحی عمومی یا جراح لیزر مراجعه کنید تا توده های ایجاد شده را بررسی کنند. لیپوم یا غده های چربی در هر نقطه ای از بدن می توانند بروز کنند. اما در نهایت نظر متخصص برای تشخیص بیماری مهم است و گمانه زنی افراد غیر متخصص ملاک نمی باشد.

  13. Avatar photoGhazal گفت:

    سلام خانم دكتر مادر من چهل روز پيش ليزر هموروييد انجام دادن و الان درد بسيار زيادى دارن هر پمادى كه بگين از جمله ديلتيازيم و ام جى و ……
    ولى اصلا براى ايشون جوابگو نبوده بعد از عمل يه لكه سفيدى در مقعد ايشون ديده شده و درد زيادى دارن طورى كه اصلا ارامش ندارن
    خواستم ازتون كمك بگيرم كه چه كنن؟
    خواهش ميكنم پاسخگو باشيد دكترشون اصلا درست ايشون رو راهنمايى نميكنن

    1. Avatar photoGhazal گفت:

      البته پماد هايى كه عرض كردم زير نظر پزشكشون بود ايشون خودشون اينارو دادن ولى متاسفانه دردى از مادرم كم نكرده

      1. آبسه مقعدی و فیستول مقعدی با پماد درمان نمی شود و حتما باید جراحی یا لیزر شود.

    2. سلام ایشان باید معاینه شوند تا بتوان نظر داد. اگر دچار آبسه مقعدی شده باشند نیاز است که مجدد جراحی شوند.

  14. Avatar photoمعصومه گفت:

    سلام خانم دکتر من دختر هستم ۲۶ سالمه و خودم احساس میکنم حدود دو الی سه سالی هست که یک ضایه ی گوشتی (گوشت اضافه) خیلی کوچک در کنار مقعدم حس میکنم درد و خونریزی ، خارش و سوزش و اسهال یا یبوست ندارم .. حتما لازمه پیگیری کنم و حضوری بیام مطب؟ یا نیازی نیست اهمیت بدم بهش ممکنه بزرگ بشه؟

    1. سلام هرگونه وضعیت غیرطبیعی در ناحیه مقعد را پی گیری کنید و به یک متخصص مراجعه کنید. ممکن است در آینده دچار عوارض شدیدتری شوید.

  15. Avatar photoمهدی گفت:

    سلام خانم دکتر،
    بنده کیست مویی دارم و آبسه کرده است آیا بعد از خشک شدن عفونت می توان آن را نزد شما لیزر کنم یا باید حتما جراحی سنتی انجام شود؟

    1. سلام معمولا انواع کیست مویی را می توان با لیزر درمان کرد. حتی اگر کیست مویی دچار عارضه آبسه و حتی فیستول شده باشد.

  16. Avatar photoشیرین گفت:

    سلام خانم دکتر . درمان کیست بارتولن هم با لیزر میشه انجام داد ؟ شما انجام میدید ؟

    1. سلام بله این امکان وجود دارد اما من تمام کیست های بارتولن را لیزر نمی کنم. باید معاینه شوید تا بتوان نظر داد.

  17. Avatar photoعسل گفت:

    سلام دکتر من یه غده چربی روی سرم سمت شقیقه دارم.که خیلی آزارم میده
    شما جراحی میکنین؟

    1. سلام شما باید معاینه شوید. معمولا انجام می دهم.

  18. Avatar photoپژمان گفت:

    سلام و وقت بخیر خدمت
    خانم دکتر شرمنده همسرم نزدیک‌ به دو سال اضافه گوشت کوچکی داره و همیشه بعد رفتن به سرویس بهداشتی درد شدید داره اما اگه سرویس نره هیچ دردی نداره چندتا دارو هم‌ نزدیک‌ یک هفته اینا استفاده کرده الانم دو روز داروهای گیاهی براش گرفتم خواستم بپرسم نظر شما چیه برای رهایی از درد

    1. سلام احتمالا دچار هموورئید و شقاق به طور همزمان می باشند و اگر داروی مناسب توسط متخصص دریافت نکنند ممکن است بیماری ایشان تشدید شود. بنابراین از خود درمانی پرهیز کنید و از یک متخصص وقت ویزیت بگیرید. اگر یبوست دارند نیز از شربت ملین استفاده کنند و مصرف میوه و سبزی و آب را افزایش بدهند. بعد از هر اجابت مزاج هم 10 دقیقه در لگن آب گرم بنشینند.

    2. Avatar photoحامد گفت:

      سلام خانم دکتر
      من سه سال پیش جراحی شقاق کردم
      اما بعداً دو سال به خاطر سهل انگاری و زور زدن دوباره عود کرد مشکلم و فقط یه دونه گوشتی کوچیک اضافه شده خونریزی ندارم فقط موقع دفع یکم خودم رو جمع میکنم
      می‌خوام بدونم هزینه عمل لیزر پر توان که میگید چقدره حالا دقیقش نه ولی خواهش میکنم حدودیش رو بگید چون من شهرستان هستم و راهم دوره تا ندونم از هزینه درمانش بر میام یا نه ، نمیتونم بیام برا عمل

      1. سلام ممنون میشم با مطب تماس بگیرید و حدود هزینه لیزر شقاق را سوال بفرمایید. زیرا هزینه ها بسیار متفاوت است. درضمن برای اطلاع از هزینه دقیق می توانید از مطب وقت ویزیت آنلاین با واتساپ بگیرید.

  19. Avatar photoن م گفت:

    سلام.من چندسال قبل زایمان طبیعی داشتم که مقعدم زخمی شدوبی ختیارشدم خواستم بیام پیش شماعمل کنم اگه عمل کنم میتونم مثل سابق سلامتی خودموبدست بیارم

    1. سلام شما باید معاینه شوید بعد از تشخیص بیماری روش درمان مناسب و درصد موفقیت درمان به شما اعلام خواهد شد. معمولا این امکان وجود دارد.

  20. Avatar photoویدا گفت:

    باسلام… همسر بنده کیست مویی داشتن و با داروی گیاهی بهبود پیدا کردن ب علت شغلشون ک مدام پشت موتورن مجدد جای کیست مقداری ورم کرده ولی درد ندارن… چون شرایط چندین هفته استراحت بعد عمل جراحی رو ندارن، خواهان انجام لیزر جهت از بین بردن کیست هستیم… آیا لیزر جواب میده؟

    1. سلام بیمارانی که من برای لیزر کیست مویی به روش پلاستیک و لیزر پذیرش می کنم جواب قطعی می گیرند. معمولا اکثر بیماران کیست مویی برای این جراحی پذیرش می شوند.

  21. Avatar photoزهرا گفت:

    سلام پرولاپس رکتوم رو میشه با این روش لیزر عمل کرد و آیا روش بهتری هست یا خیر و درمورد دوران نقاهت و هزینه نسبت به سایر روش های جراحی ممنون میشم توضیح بدید

    1. سلام معمولا پرولاپس هموروئید با این روش لیزر و جراحی می شود و من پرولاپس رکتوم را لیزر نمی کنم.

  22. Avatar photoفاطمه میرزایی گفت:

    سلام ببخشید من ی کیست چربی پیش ابروم نزدیک چشمم دارم
    خاستم بدونم با لیزر میشه برش داشت و اینکه اگه جراحی بخاد جای بخیه روی صورتم میمونه ؟

    1. سلام به متخصص جراحی فک و صورت یا متخصص جراحی پلاستیک مراجعه کنید.

  23. Avatar photoپناهی گفت:

    سلام
    ببخشید من حدود یازده ساله که زایمان کردم و بعد از زایمان یبوست شدید و خونریزی داشتم که در طول این چند سال هر وقت که یبوست داشتم خونریزی هم داشتم، امسال به خاطر درد شدید در ناحیه مقعد و خونریزی پیش دکتر رفتم و ایشون شیاف آنتی هموروئید و دو تا پماد به من دادند که خونریزی رو قطع کرد ولی متاسفانه در ناحیه مقعدی گوشت اضافه ایی که کاملا مشخصه ایجاد شده،
    خانم دکتر من شهرستان هستم و می خوام برای جراحی پیش شما بیام، اگه من همون روز که مراجعه کنم شما لیزر رو برام انجام میدید یا باید نوبت بعدی برام بذارید؟
    میشه با مطب تماس بگیرم و مستقیم با خودتون صحبت کنم؟

    1. سلام با مطب تماس بگیرید و وقت ویزیت آنلاین با واتساپ من بگیرید. متاسفانه مکالمه تلفنی با بیماران ندارم اما در ویزیت آنلاین تمام توضیحات را برای شما ارسال می کنم. اگر قبل از تشریف فرمایی وقت ویزیت آنلاین بگیرید هماهنگی های لازم برای لیزر بدون معطلی انجام می شود. لیزر هموروئید و گوشت اضافه ایجاد شده در یک جلسه و با لیزر پرتوان انجام می شود.

  24. Avatar photoحمیدرضا گفت:

    باسلام،خانمی هستم ۳۰ ساله،حدودا ۵سالی هست دچار بی اختیاری( باد شکم)شده ام ،لطفا اگه داروی خاصی و یا در صورت جراحی،دکتری در استان اصفهان معرفی شود،ممنون میشم

    1. سلام متاسفانه در اصفهان همکاری را نمی شناسم که به شما معرفی کنم. برای تشخیص بیماری می توانید از مطب وقت ویزیت آنلاین مخصوص بیماران راه دور بگیرید.

      1. Avatar photoساناز اسدي گفت:

        سلام خانم دكتر من به ليپيوم چربي كوچك قسمت سمت چپ بالاي رونم هست خيلي وقته من اين رو دارم ميخواستم ببينم شما انجام ميدين

        1. سلام باید معاینه شوید. معمولا انجام می دهم مگر این که مورد خاصی وجود داشته باشد.

  25. Avatar photoسوگل گفت:

    سلام خانم دکتر ،برادر من دچار کیست مویی با آبسه شده میخام هزینه رو بدونم چون ایشون از شهرستان میخان بیان خدمتتون

    1. سلام بدون معاینه بیمار نمی توان هزینه دقیق را اعلام کرد. از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید و حدود هزینه را هم می توانید تلفنی از مطب سوال کنید.

  26. Avatar photoستاره گفت:

    سلام خانم دکتر همسر من روی شکمش غده چربی یکسالی هست دراورده اندازه یه گردی گردو و درد هم نداره فقط حالت برامدگی با اندازه متوسطی داره ..میخواستم بدونم هزینه جراحی اش چقدره؟

    1. سلام بعد از ویزیت بیمار هزینه اعلام می شود. اول باید ویزیت شوند تا بدانیم امکان جراحی این توده وجود دارد یا خیر.

      1. Avatar photoسهراب صفوي گفت:

        سلام ، فيستول مقعدي نعل اسبي اگر پيشرفته شده باشد ، با ليزر قابل جراحي است ؟

  27. Avatar photoمرتضی گفت:

    سلام خانوم دکتر کیست مویی لیز کردنش چقدر هزینه میخواد؟

    1. سلام بعد از ویزیت بیمار تعیین می گردد.

  28. Avatar photoمسلم عباسی گفت:

    سلام خداقوت مادرم نیاز به لیزر بواسیر دارد اگه بوشهر تشریف میارین یا جایی واسه لیزر وجود داره راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

    1. سلام متاسفانه من برنامه ای برای سفر به بوشهر ندارم. از مطب من می توانید وقت ویزیت آنلاین بگیرید. برای انجام لیزر بواسیر می توانید با هماهنگی قبلی یک روزه تشریف بیاورید تهران.

  29. Avatar photoفاطمه گفت:

    سلام خوب هستین من عمل کیست مویی کردم بخیه زده الان روز ۱۲ هستش بخیه هامو برنداشتن بعد یه چیزای زردرنگ میادخیلی زیاده جوری که همه جام کثیف میشه نمیدونم عفونت یا چیه و خونم میاد خیلی میترسم ایاعادیه؟

    1. ممکن است تا دو ماه مقدار کمی ترشح و خونریزی مشاهده شود اما اگر این ترشح زیاد است حتما مورد را با جراح معالج خود در میان بگذارید و مطمئن شوید که ترشحات شما عفونی و پیش رونده نیست.

  30. Avatar photoمهدی حیدری گفت:

    سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید
    بنده یک غده چربی کنار ساق پای چپم داشتم که هر چند مدت بزرگ میشد.تا این که اندازش به دو اینچ رسید بعدش قرمز و عفونی شد من به متخصص جراحی عمومی توی شهرمون مراجعه کردم و ایشون گفتن که باید عمل بشه
    غده رو برداشتن واسم و 12تا بخیه خورد
    حالا خانم دکتر یک قسمتی از اون بخیه مثلا بالاش گود شده
    و پایین تر یکم متورم هست
    دلیلش رو بی زحمت بهم میگید که چرا اینطوریه؟
    در حین عمل بهم یه چیزایی گفت که یکم گود میشه درست متوجه نشدم
    و این که احتمال برگشت وجود داره؟
    به نظرم یک غده بزرگ و نفوذی بود.
    خانم دکتر پاسختون برام خیلی مهمه اگه میشه جوابش رو برام ایمیل کنید ممنونم ازتون

    1. سلام با توجه به این که غده وسیعی را جراحی کرده اند علائم شما طبیعی است. احتمال برگشت توده های چربی و لیپوم همیشه وجود دارد و قابل پیش بینی نیست.

      1. Avatar photoمهدی حیدری گفت:

        ممنونم از پاسختون خانم دکتر عزیز بله متوجه شدم
        امروز متوجه شدم یکم از نخ بخیه از یه جای پوستم زده بیرون اول ک متورم بود معلوم نبود الان که نشست کرده زده بیرون
        من دو سه هفته پیش بخیه رو باز کردم

        1. از قدردانی شما سپاسگزارم. توصیه می کنم بخیه های باقی مانده را نیز تحت نظر جراح خود به موقع بردارید. برخی از بخیه ها اگر به موقع جذب نشوند برای جلوگیری از عفونت لازم است برداشته شوند.

  31. Avatar photoمیما جان گفت:

    سلام‌ پسرم فیستول داشت. یکبار جراحی کرد و دوباره ۳ ماه بعد جراحی انجام داد. الان با گذشت تقریبا یکسال بازهم آبسه کرده و دکتر گفته باید بازهم جراحی بشه. میخاستم‌بپرسم آیا با لیزر میشه صد در صد درمان بشه؟

    1. از مطب وقت ویزیت بگیرید. ابتدا ام آر آی فیستول برای ایشان تجویز می شود. بعد از مشخص شدن مسیرهای فیستول به شما اعلام می شود که لیزر فیستول مقعدی ایشان امکانپذیر است یا خیر. من اگر مطمئن باشم که با یک بار جراحی با لیزر بیمار درمان می شود این درمان را برای بیمار انجام خواهم داد.

  32. Avatar photoسعید گفت:

    سلام
    من سعید پنجاه سال دارم و از انگشت برای تخلیه کامل مدفوع استفاده میکنم بعبارت دیگر مشکل یبوست ندارم فقط جهت تخلیه کامل مجبور به استفاده از انگشت میشوم بنظر شما مشکل چیست و چگونه میتوانم درمان کنم

    1. لازم است وضعیت مقعد شما بررسی شود. لطفا از مطب وقت ویزیت بگیرید.

  33. Avatar photoصادقی گفت:

    سلام خانم دکترچندمد تی دچار یبوست شدم و هنگام دفع مدفوع سوزش ودردشدیداحساس میکنم بدون خونریزی البته.ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. احتمالا دچار هموروئید و شقاق شده اید و علت یبوست نیز لازم است مشخص شود. از مطب وقت ویزیت بگیرید.

      1. Avatar photoسارا گفت:

        سلام من سه تا مشکل دارم ،یک این که دوتا توده چربی توی دست چپ دارم یکیش بزرگه یکیش خیلی کوچک،و سومی هم دوتا گوشت اضافی در بیرون مقعد هیچ کدوم هم اذیت نمیکنن چکار کنم ،باید حتما برم دکتر برای رفع کردن این ها؟

        1. بله این توده ها خود به خود درمان نمی شوند و حتما لازم است برای درمان اقدام نمایید و به یک جراح مراجعه کنید. برای جراحی گوشت اضافه مقعدی توصیه می کنم به متخصص جراحی و لیزر ماهر در این زمینه مراجعه کنید.

  34. Avatar photoوحید گفت:

    سلام
    خانم دکتر ، من یه توده لیپوم به اندازه 2 سانتی متر داخل لپ راستم دقیقا روبروی دندان عقل و البته نزدیک به پوست صورتم دارم . میخواستم بدونم آیا میشه با لیزر این توده رو درمان کرد ؟ آخه من بعضی از دکترا که رفتم گفتن باید از روی پوست برش انجام دهیم و خارج کنیم . من هم نگران جای بخیه هستم . و یه سوال دیگه هم اینکه آیا لیزر به عصب 7صورت که از اونجا رد میشه صدمه نمیزنه ؟
    ممنونم اگه جواب بدید .

    1. من این جراحی را انجام نمی دهم و توصیه می کنم برای این جراحی حساس صورت به یک جراح پلاستیک فک و صورت مراجعه بفرمایید.

  35. Avatar photoعباس گفت:

    با عرض سلام
    بنده قصد دارم برای مشکلم مراجعه کنم اما قبل از آن گفتم سوال کنم بیماری ام به تخصص جراحی مربوط است یا باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنم .
    بنده در انتهای ستون فقرات (دنبالچه) درد شدید دارم و گاهی نشستن برایم مشکل میشود . ممنون از راهنمایی تون

    1. سلام، اگر علاوه بر درد تغییراتی در ظاهر ناحیه، مثل برجستگی وجود داشته باشد و احتمال کیست مویی وجود دارد و به ما مربوط می شود. اگر هم ظاهر این ناحیه تغییر خاصی نداشته باشد یک ام آر آی تجویز می شود که این ناحیه کاملا بررسی شود. سپس به متخصص مربوطه ارجاع داده می شوید.

      1. Avatar photoعباس گفت:

        با عرض سلام و احترام
        از پاسخ حضرتعالی بسیار ممنونم.

  36. Avatar photoمجتبی گفت:

    سلام وقت بخیر.
    میخواستم بدونم برای لیزر هموروید آقایان هم ویزیت میکنین؟
    و اینکه امکانش هست لیزر در آخر ماه خرداد انجام بشه؟ با توجه به بیمه تکمیلی من که تا پایان خرداده.

    و اینکه برای وقت گرفتن از سایت اقدام کنم یا تماس با مطب؟

    1. سلام بله برای لیزر هموروئید آقایان و خانم ها ویزیت اولیه انجام می شود سپس وقت لیزر هماهنگ می شود. اگر می خواهید برای ویزیت معطلی نداشته باشید بهتر است به طور آنلاین از سایت وقت بگیرید. در غیر این صورت می توانید تلفنی از مطب ساعات پذیرش را سوال کنید و بین مریض مراجعه کنید.

  37. Avatar photoم گفت:

    سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
    من در عرض کمتر از ۴ ماه اول جراحی همورویید و بعد هم آبسه مقعدی انجام دادم که الان هم متاسفانه یه ماهه درگیر فیستول شدم و درددارم یکطرف باسنم همیشه دردداره … میخوام بهم بگید اگه لیزر نکنم میتونم تا اخر عمرم بااین مشکل زندگی کنم یا عوارضش هی بدتر و بدتر میشه ؟؟؟
    یا اگه لیزر کنم واااااقعا جواب قطعی میگیرم؟؟؟
    چون وااااقعا خسته شدم 🥺

    1. اگر از ابتدا لیزر هموروئید را نزد یک متخصص جراحی و لیزر ماهر در این زمینه انجام می دادید ممکن بود دچار این عوارض نیز نشوید. من لیزر فیستول مقعدی را با ضمانت و بدون عود و بازگشت با لیزر پرتوان انجام می دهم. توجه کنید که اگر فیستول مقعدی درمان نشود بیماری شما وسیعتر و عمیق تر می شود و به حدی از بیماری می رسید که دیگر درد و عفونت مانع زندگی عادی شما خواهد شد. در مواقعی که عفونت در بدن بیمار منتشر می شود خطر مرگ را به دنبال دارد.

  38. Avatar photoمریم گفت:

    سلام، من مشکل تنگی مقعد دارم ، کلونوسکوپی کردم روده هام سالم هستند ، به نظر شما درمان دارد ، بهترین روش درمان چیست؟

    1. بهتر است فیبر غذایی را افزایش دهید و اگر زخمی مثل زخم شقاق در ناحیه مقعد وجود دارد حتما توسط متخصص درمان شود. همچنین مصرف قهوه و چای را به حداقل برسانید و از دمنوش های آرامش بخش استفاده کنید. نشستن در لگن آب گرم نیز موثر است.

  39. Avatar photoلیلا گفت:

    سلام من دوبار عمل لیزر بواسیر انجام دادم دوباره برگشته چرا برایه من جواب نداده آیا باید عمل سنتی انجام بدم یا دوباره لیزر کنم

    1. علت عود بواسیر معمولا یبوست و اسهال مزمن و یا رابطه مقعدی و فشار بر ناحیه مقعد می باشد. اگر بعد از لیزر دچار عود شده اید مطمئن باشید که جراحی سنتی نیز برای شما کارساز نیست و لازم است علت عود هموروئید را شناسایی و رفع نمایید.

  40. Avatar photoنازنین گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ۳۲ سال سن دارم ی سه ماهی میشه جراحی شقاق مقعد کردم ولی هنوز درد دارم موقع نشستن یادستشویی وترکش بازه ایااین ترک با مرور خوب میشه یا همیشه هست لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم ؟

    1. اگر زخم عمل جراحی شقاق بعد از 3 ماه هنوز درمان نشده است مسلما مشکلی وجود دارد که باید حل شود. این زخم خود به خود درمان نمی شود و حتی ممکن است عفونی و عارضه دار نیز شود. به جراح معالج خود مراجعه کنید و تا بهبودی کامل پیگیر درمان این زخم باشید.

  41. Avatar photoآرش شجاعی گفت:

    سلام خانوم دکتور.
    من یه سال قبل یه غده بغل سینه ام به وجود اومده بود که دکتور جرای کرد و گفت این آبسه هست و عفونت رو برد آزمایش کرد گفت باکتریا مرده بودیش گفتش حتمن ضربه خورده به سینه ولی غده رو بر نداشت گفت این پوستش زخیمه باید عمل باز بشه و داخل همون آبسه یا غده همش مایع سفید وخونی بودش . بعد اون خوب شد الان یه سال میگذره ولی انگار درست تمیز نشده بوده دوباره عفونت کرده واومده بالا غده متحرک نیست ولی مشخص توش مایع یا همون چرک هستش . آیا این بار بدون جرای میشه تخیله اش کرد با تزریق یا باید دوباره جرایی بشه . اون موقع هم اون دکتور خودش کارو انجام نداد شاگردش بودش که انجام داد من میگم درست تمیز نکرده بودش چون بعد یه مدت معلوم بود ک بازم عفونت مونده توش. میشه راهنمای کنید ممنون میشم . من تهرانم تموم آزمایشات قبلی مو دارم . غده درد آمور نیست ولی داره بزرگ میشه وقتی چیزی بلند میکنم پوست کیش‌ میاد وباعث دردش میشه چون به قول اون دکتور chest wall abseess. هستش و روی دنده هستش برا همین درد میاد وقتی چیزی بر میدارم

    1. درناژ آبسه شما به طور سطحی انجام شده بود و لازم است جراحی شود. در مواقعی که عفونت زیاد است یک درناژ سطحی انجام می شود و بعد از کاهش التهاب، ناحیه آماده جراحی اصلی می شود.

  42. Avatar photoفاطی گفت:

    سلام خانم دکتر من ۱۸ سالمه و قسمت داخل مقعدم شقاق هست ولی از عملش میترسم بجز عمل راهی وجود داره برای درمانش؟

    1. از آنجایی که سن کمی دارید ممکن است درمان شقاق شما با تجویز داروی قوی، مراقبت های خانگی و اصلاح رژیم غذایی امکانپذیر باشد. از مطب وقت ویزیت بگیرید. در صورت عدم درمان با دارو به شما لیزر شقاق پیشنهاد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *