بیماری های مقعد, توده های ناحیه مقعد

بهترین دکتر برای درمان هموروئید

بهترین دکتر برای درمان هموروئید

بهترین دکتر برای درمان هموروئید متخصص جراحی عمومی یا متخصص جراحی و لیزری است که در این زمینه تجربه زیادی داشته باشد. متخصص جراحی و لیزر قادر است در صورت نیاز به عمل جراحی هموروئید این جراحی را با لیزر پرتوان انجام دهد. هموروئید شامل متورم شدن وریدهای بخش پایینی رکتوم یا مقعد می ­باشد. گاهی این عروق کشیده و نازک می­ شوند و در زمان مدفوع دیواره­ آن ها تحریک شده و دچار آسیب و خراش می شود.

هموروئید شایع ترین علت خونریزی از مقعد می­باشد. بی شک بهترین دکتر برای درمان هموروئید خانم دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر فارغ التحصیل ۱۳۷۸ از دانشگاه شهید بهشتی تهران می­ باشد. ایشان دوره های لیزر را در ایران و روسیه و ترکیه گذرانده اند و سابقه طولانی در زمینه درمان و جراحی با لیزر دارند. ایشان جزء اولین متخصصین جراحی هستند که جراحی با لیزر را در ایران آغاز کردند.

بهترین دکتر و درمان برای هموروئید

بهترین روش درمان هموروئید

از بهترین روش های درمان برای هموروئید درمان با لیزر می ­باشد. البته درمان با لیزر زمانی است که درمان های دارویی جوابگو نباشند. درمان هموروئید با لیزر پرتوان سریع ترین روش درمان می ­باشد. این نکته حائز اهمیت است که درمان با لیزر با توجه به حساس بودن عضله ها حتما تحت نظر متخصص جراحی و لیزر با تجربه صورت بگیرد.

بهترین دکتر برای درمان هموروئید با لیزر می ­تواند کمک شایانی به درمان قطعی و همیشگی بیمار مبتلا به هموروئید نماید. دکتر زهرا سعادتی با سابقه طولانی در جراحی هموروئید تجربه فراوانی در جراحی و انتخاب بهترین درمان برای هموروئید می باشند. ایشان از سال 86 تمام جراحی ها را با لیزر پرتوان انجام می دهند که نشان دهنده مهارت بالای ایشان در این زمینه می باشد.

لیزرپرتوان برای درمان توسط بهترین دکتر هموروئید

لیزر درمانی اغلب در دو نوع لیزر پرتوان و لیزر کم توان می­باشد. لیزر درمانی با لیزر کم توان یک روش بدون خطر برای تسکین درد های مزمن است که با روش های دیگر بهبود نیافته باشند. بیماران هموروئید ممکن است درد های زیادی را تحمل کنند. از فواید درمان با لیزر کم توان شامل بهبود گردش خون، افزایش متابولیسم، بهبود عملکرد عروقی، تسریع روند بهبودی، افزایش اکسیژن رسانی به بافت ها، بهبود عملکرد بافت های آسیب دیده و کاهش احتمال ایجاد جای زخم می توان اشاره کرد.

درمان با لیزر پرتوان تخصصی تر بوده و باید توسط متخصص جراحی و لیزر ماهر انجام شود. با لیزر هموروئید پرتوان می توان بافت های آسیب دیده و بافت هایی که ملتهب شده اند را ترمیم کرد. از مزایای جراحی با لیزر پرتوان نسبت به جراحی سنتی می ­توان به موارد زیر اشاره کرد:

در جراحی با لیزر نیاز به بستری شدن نیست، بیمار بعد از جراحی درد ندارد، کاهش خونریزی حین عمل، عدم نیاز به پانسمان بعد از جراحی، کاهش احتمال عفونت محل جراحی و عدم آسیب به بافت های مجاور می ­باشد. عدم آسیب به بافت های مجاور باعث کاهش عارضه بی اختیاری مقعد می ­شود.

author-avatar

درباره دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر، اولین بانوی جراح که لیزر بیماری های نشیمنگاه در یک جلسه را به طور تخصصی و حرفه ای در ایران آغاز نموده اند. ایشان در سال 1378 موفق به دریافت بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران شده اند و دوره های جراحی با لیزر پرتوان را ابتدا در روسیه و ترکیه و سپس در ایران سپری نموده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

35 دیدگاه برای “بهترین دکتر برای درمان هموروئید

  1. Avatar photoابراهیمی گفت:

    سلام خانم دکتر بزرگوار
    بنده سرطان سینه داشتم و عمل کردم الان یه دوره شیمی درمانی کردم متاسفانه از قبل هموروئید داشتم که عمل نکردم هر از گاهی که قبض میشدم خونریزی داشت از بعد از عمل سینه م زخمی شدم و خوب نمیشم تنگی هم داده الان یه ماهه که طرف راست مقعدم زخمی هست و هر دفعه که میرم دسشویی با اینکه مراعات میکنم و قبضم نیستم اما درد و خونریزی دارم دکتر گفتن در دوران شیمی درمانی نمیشه عمل کرد میخواستم لطف کنید بگید آیا در این دوران میتونم لیزر کنم؟ چه راهکاری پیشنهاد میدید شما؟

    1. سلام اگر پزشک شما تاییده بدهند امکان لیزر هموروئید برای شما وجود دارد. توصیه می کنم برای درمان دارویی نیز حتما به یک متخصص جراحی و لیزر حاذق مراجعه کنید تا برای شما داروی مناسب تجویز کنند و از خود درمانی با داروها و پمادها خودداری کنید. رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزی داشته باشید و آب هم زیاد بنوشید. سلامت باشید.

  2. Avatar photoزهرا گفت:

    سلام خانم دکتر من چهار روز پیش عمل همورئید کردم انشب مدفوع کردم الان خیلی درد دارم چه کار کنم

    1. سلام شما باید 24 ساعت بعد از عمل جراحی هموروئید عمل دفع را انجام میدادید. افرادی که جراحی نکرده اند و عمل دفع را بعد از 4 روز به زور و یبوست انجام می دهند دچار زخم و پارگی می شوند چه برسد به شما که جراحی هم شده اید. قبل از هر چیز یبوست را کنترل کنید و هر روز اجابت مزاج نرم داشته باشید. به علاوه حتما به جراح معالج خود مراجعه کنید تا برای شما پماد و داروی مناسب تجویز کنند.

  3. Avatar photoملیکا گفت:

    سلام وقت بخیر ۴۱ ساله ببخشید خانم دکتر من چند وقتیه که در اطراف مقعدم یه توده به اندازه بند انگشت هستش نه درد داره نه خونریزی و نه سوزش فقط بعضی اوقات از بین میره و دوباره میاد چیکار کنم و دلیلش چیه میشه لطفاً جواب بدید ممنون میشم

    1. سلام ممکن است دچار هموروئید شده باشید. از مطب وقت ویزیت بگیرید. بعد از معاینه می توان تشخیص داد. اگر یبوست دارید یا کار سنگین انجام می دهید این موارد را رفع کنید.

      1. Avatar photoملیکا گفت:

        ببخشید من ساکن شهرستان هستم و نمی توانم میشه لطف کنید و بگید بهترین درمان برای مریضی من چیه و چه دارویی رو خوبه تا مصرف کنم تا خوب شه ممنونم

  4. Avatar photoشادی گفت:

    با سلام وخدا قوت
    ببخشید خانم دکتر من سال ۸۷ جراحی هموروئید داشتم بدترین نوعش بودش بیرون زدگی روده ب شدت با درد وحشتناک و خونریزی شدید هرچی یادم میاد من از بچگی این بیرون زدگی ب شکل کامل رو داشتم اما خونریزی من تقریبا از ۲۰ سالگی ب بعد شروع شد ک ۲۳ سالگی ب اوج رسید سال ۸۷ بیمارستان شیراز عمل کردم ک از همون صبح عمل ب شدت حالم بد بود بانداژها رو ک کشیدم دیدم ورم ها همچنان هستش و عمل انگار بب فایده بود حتی صبح عمل عفونت رحم ک تا اون زمان تجربش نکرده بودم رو تجربه کردم ک اونم دردناک وآزار دهنده و عجیب بود همراه با درد لگن شدید فردای عمل وخلاصه عمل موفقی نبود این روال ادامه داشت تا اواخر تابستان ۹۷ ک مجدد جراحی کردم بیمارستان سعدی پیش یک خانم دکتر متاسفانه این عمل بعدش با عوارض شدید بعد از چند ماه خودش نشون داد دردهای وحشتناک خونریزی های شدید و غیر طبیعی طوری ک قابل کنترل نبود یک بار ۱۴ روز مداوم خونریزی های وحشتناک داشتم اکثر مواقع منجر ب خونریزی ودرد و بعد عمل تنبلی روده ک اصلا نداشتم اتفاق افتاد واسم الان هم ۱۱ روز خونریزی شدید توام با درد دارم ولی بخاطر تمام زجرایی ک کشیدم واین عمل های ناموفق و ادعاهای پزشکی دیگه مایوس شدم واقعا خسته شدم و حاضرم این درد تحمل کنم ولی هر دکتری نرم نمیدونم چرا درمان نمیشه چرا این زائده از بین نمیره این همه درد و خونریزی واقعا توانم بریده نا امید شدم ضمن اینکه ما اصلا در خانواده و فامیل این مورد نداشتیم کلونوسکپی هم قبل از عمل انجام دادم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام واقعا باعث تاسف است. احتمالا شما به جز هموروئید مبتلا به دیگر بیماری های گوارشی نیز بوده اید. متاسفانه بدون معاینه بیمار نمی توان نظر داد. لطفا از مطب وقت ویزیت آنلاین بیماران راه دور بگیرید. بعد از ارسال عکس از ناحیه و مدارک پزشکی مثل جدیدترین کولونوسکپی انجام شده تشخیص نهایی به شما اعلام می شود. سلامت باشید.

  5. Avatar photoاکبر گفت:

    سلام خانم دکتر. بنده دو ماه پیش عمل جراحی همورویید با لیزر انجام دادم اما دو سه روز هست که بنده خونریزی دارم میخاستم ببینم که دلیل خونریزی چیست و آیا این خونریزی طبیعی است یا نه… در صورت طبیعی بودن کی قطع میشود…
    ممنون

    1. سلام اگر خونریزی بعد از جراحی بواسیر در حد یک قطره باشد طبیعی است اما اگر بیشتر است وضعیت شما طبیعی نیست و باید به جراح معالج خود مراجعه کنید. این وضعیت معمولا بر اثر فشار بر ناحیه مقعد و بروز اسهال و یبوست بروز می کند.

  6. Avatar photoمحمد گفت:

    سلام خسته نباشید نن یک ماهه عمل لیزر همورئید انجام دادم اول هیچ مشکلی نداشتم ولی چند دو سه روزی میشه اندازه ی ۲و۳ قطره خونریزی دارم میخواستم ببینم این حالت طبیعی هستش یا باید دنبال راه درمان باشم

    1. سلام بله تا دو ماه بعد از جراحی یا لیزر هموروئید ممکن است یک یا چند قطره خون ببینید که اگر یبوست و اسهال نداشته باشید مسئله مهمی نیست.

  7. Avatar photoمحمود گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دیروز عمل لیزر هموروئید داشتم وقتی دستشویی میرم درد وسوزش دارم میتونم از شیاف هموروئید برای تسکین درد استفاده کنم دکترم سه شنبه تا شنبه نیست وکسی هم جواب گو نیست شما میتونید کمکم کنید از آب گرم هم استفاده میکنم ولی فایده ن ارد

    1. سلام از شربت ملین استفاده کنید و بدون تجویز جراح معالج از هیچ دارویی استفاده نکنید. شربت ملین را در حدی استفاده کنید که یبوست و اسهال نداشته باشید.

  8. Avatar photoشهرزاد عطاالهی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ده روزه که عمل جراحی همورویید به روش سنتی دکترم انجام دادن برام بعد از گذشت اونهمه درد و سختی امروز متوجه شدم دوباره سه تا کیست همورویید دیگه در اطرف معقدم دوباره بوجود اومده
    واقعا علتشو نمیدونم بااینکه دفع نرم هم داشته ام
    ممنون میشم بفرمایید چکار میتونم بکنم

    1. یبوست و اسهال هر دو به یک اندازه در ایجاد التهاب و درد بعد از عمل جراحی هموروئید نقش دارند. در برخی موارد عفونت نیز می تواند منجر به بروز التهاب و توده جدید شود.

    2. Avatar photoپارسا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بنده تقریبا دو سال قبل خدمت شما رسیدم بخاطر درد درد هموروئید ، بعد از معاینه شما دو تا پماد (یکی دست ساز ) و یک شیاف زحمت کشیدید تجویز کردید که هر زمان درد داشتم استفاده کنم ، که بسیار موثر بود ، امکان داره دوباره مراجعه کنم برای اینکه مجدد پماد ها رو برام بنویسید ؟ یا نیاز هست دوباره معاینه بشم ؟ ضمنا گاهی این درد به سراغم میاد ، بیشتر وقتی عصبی میشم

      1. از آنجایی که دو سال گذشته است لازم است معاینه شوید. ممکن است علت درد شما مشکل جدیدی باشد.

  9. Avatar photoالهه گفت:

    سلام من در ماه‌های آخر بارداری احساس میکردم مقعدم بیرون زده ولی مشکل یبوست و خون ریزی نداشتم بعداز زایمان دچار مشکل یبوست شدم و با هر بار دفع مدفوع مقعدم بیرون می زنه و درد و خون ریزی دارم .
    باید عمل کنم یا با دارو رفع میشه؟

    1. سلام معمولا بیرون زدگی یا هموروئید داخلی درجه 4 با دارو درمان نمی شود و توصیه بر این است که با عمل جراحی یا لیزر هموروئید گوشت اضافه و بیرون زدگی ها برداشته شود.

  10. Avatar photo‌. گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکتر پماد هموروزان برای هموروئید چه قدر طول می‌کشه تا تاثیر بذاره؟

    1. سلام من این پماد را برای بیمارانم تجویز نمی کنم. بعد از استفاده از پمادهای درمان هموروئید لازم است در همان یکی دو روز اولیه بهبودی بیمار مشاهده شود. تا بهبودی کامل تحت نظر پزشک متخصص باشید.

  11. Avatar photoعلی بیگی گفت:

    سلام خانم دکتر خسته نباشید
    ببخشید بنده ۳۱ سالمه
    یک ماهی میشه من در عین دستشویی کردن به زور مدفوع میکنم وبعد خونریزی میشه وزود قط میشه ودرد هم داره چه راه حلی میدید ممنونم

    1. با خوددرمانی و مراقبت های خانگی درمان نمی شوید. از یک متخصص داروی مناسب دریافت کنید و رژیم غذایی پرفیبر داشته باشید. هر روز 8 تا 10 لیوان آب بنوشید.

  12. Avatar photoآزيتا گفت:

    سلام من سالهاست كه هموروئيد دارم اما هيچ مشكلي مثل درد و خونريزي ندارم فقط برامدگي هست قبلا هم گفته بودن بايد ليزر شه ايا كاملا از بين ميره ؟
    و هر چقدر هم رعايت ميكنم اما بعد از عمل دفع تميز نميمونه ايا هموروئيد باعث اين موضوع ميشه؟

    1. هموروئید داخلی درد ندارد و ممکن است خونریزی هم نداشته باشد. اگر این هموروئید با رژیم غذایی مناسب و داروی قوی درمان نشود لازم است جراحی یا لیزر شود. در غیر این صورت دفع ناقص و بروز عفونت و آبسه مقعدی و شقاق از جمله عوارض درمان نکردن هموروئید می باشد.

  13. Avatar photoIza گفت:

    سلام خانوم دکترِ نازنین ، من باردارم و همورویید جزئی دارم، دکتر بهم پماد آنتی همورویید داده و بعد از دو روز استفاده تاثیر مثبتش رو دیدم و الان بهترم، میدونم که یک هفته تا ده روز میتونم از پماد استفاده کنم، سوالم اینه که اگر بعد از استفاده از پماد ، هموروییدم کاملا رفع شد و بعد از چند ماه، در طول بارداری ، دوباره دچارش شدم و برگشت، آیا میتونم دوباره به مدت هفت روز از این پماد استفاده کنم؟

    1. سلام بهتر است مجدد به پزشک معالج خود مراجعه کنید. زیرا عود بیماری هموروئید ممکن است هر بار با علائم و شرایط مختلفی بروز کند و نیاز به داروی جدید داشته باشد. امیدوارم دچار عود نشوید و این دوره را با سلامتی سپری نمایید.

  14. Avatar photoسحر گفت:

    سلام خانم دکتر ممنون میشم جواب منوبدین من یک هفته هست لیزر بواسیرانجام دادم درداصلا نداشتم بعدش درحالت عادی اما بعددفع یک دودقیقه ای درددارم که بازیردوش گرم رفتن سریع خوب میشه اما خوب هنوز توده های کوچکی دراطراف مقعدم هستن قبلا بزرگ بودن اما بعد لیزر هستن ولی کوچیک نمیدونم پزشک اوناروورنداشته یا جدید بوجود اومده اینم بگم که من یبوستم همچنان هست من توی ترکیه زندگی می کنم

    1. حتما باید یبوست را کنترل کنید در غیر این صورت توده های شما بزرگتر می شود. حتما میوه و سبزی و آب فراوان مصرف کنید و بعد از اجابت مزاج نیز 10 دقیقه در لگن آب گرم بنشینید. می توانید از لگن هایی که روی توالت فرنگی قرار می گیرند استفاده کنید که با نام سیتزبث شناخته می شوند.

  15. Avatar photoمهدی گفت:

    سلام من ۶ یا ۷ ماهیی میشه که یه توده کوچیک انازه یه بند انگشت یا اندازه نخود سمت راست مقعدم رشد کرده . تا یک ماه پیش ن دردی داشت ن سوزشی فقط بودش یکبار هم ناپدید شد. ولی بعد از چند وقت دوباره پیداش شد.
    حالا دوباره پیداش شده و علاوه بر اون احساس میکنم سمت چپ مقعدم هم ورم کرده . یبوست هم دارم ولی ن زیاد و هر ۲ یا ۳روز یک بار دفع رو انجام میدم . امشب بهش پماد هموروئید رو زدم منتظرم ببینم چی میشه . و اینکه یکی ۲ روزی میشه که درد خیلی کوچکی از اون ناحیه دارم . برای مدفوع هم فشار میاد ولی ن زیاد.
    احساس میکنم درد مقعد مال فشار برای خروج مدفوع باشه . .
    چیکار کنم به نظرتون

    1. داروهای مختلف هموروئید را در این ناحیه تست نکنید ممکن است دچار عوارض شوید. حتما از یک متخصص داروی مناسب و قوی بگیرید. حتما باید هر روز دفع مدفوع نرمال داشته باشید. بنابراین روزی 8 لیوان آب میل کنید و مقدار فیبر غذایی و سبزیجات را افزایش دهید. اگر مشکل یبوست شما حل نشد از یک متخصص تغذیه رژیم غذایی مناسب بگیرید. بعد از هر دفع مدفوع نیز 10 دقیقه در لگن آب گرم بنشینید.

  16. Avatar photoنسرین گفت:

    سلام خانم دکتر خسته نباشی من یک ماهی میشه عمل کردم ولی هنوز درد دارم ویک تیکه گوشت اضافه دارم ولی دردم خیلی زیاده خونریزی هم دارم میرم پیش دکترم میکه التهاب خوب میشی ولی از روز اول بدترم خیلی درد میکشم دارو و پماد هم برام نوشته استفاده میکنم ولی هنوز خوب نشدم راهنمایی میکنید لطفا ممنون

    1. مطمئن شوید که اسهال و یبوست نداشته باشید و زخم شما عفونت نکرده باشد. حتما هر روز بعد از اجابت مزاج در لگن آب گرم بنشینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *