کیست مویی

بهترین دکتر درمان و جراحی کیست مویی

بهترین دکتر برای درمان و جراحی کیست مویی

وقتی حفره یا سوراخی در پوست وجود داشته باشد گاهی مجرای این سوراخ ها بسته می ­شود و ترشحات چرکی داخل حفره جمع می­ شود و باعث کیست یا آبسه می ­شود که این کیست حاوی مو و مواد زائد می ­باشد. قطعا بهترین دکتر برای درمان و جراحی کیست مویی یک متخصص جراحی عمومی و لیزر ماهر و باتجربه در این زمینه است. خانم دکتر زهرا سعادتی از جمله اولین زنان جراح در ایران می باشند که جراحی های خود را با لیزر پرتوان انجام می دهند. کیست مویی معمولا در انتهایی ترین نقطه ستون فقرات و در فاصله بین دو باتک ایجاد می­ شود. ترشحات ناشی از این کیست ها برای بیماران بسیار آزار دهنده می ­باشد. انتخاب بهترین دکتر برای درمان و جراحی کیست مویی می­ تواند به تسکین درد و درمان دائمی و عدم عود مجدد کیست مویی کمک کند.

کیست مویی در مردان شایع تر می ­باشد. کیست مویی در ابتدا علائمی ندارد چون در ابتدا به صورت یک فرورفتگی یا برجستگی می­ باشد اما زمانی که عفونی شود دردناک شده و باعث ایجاد تب و لرز، متورم شدن، درد هنگام نشستن، ترشحات چرکی به همراه بوی نامطبوع می­ شود. بروز کیست مویی علت مشخصی ندارد اما چاقی، سابقه خانوادگی، پرمویی، نشستن طولانی مدت، شکاف بین باسن از دلایل تقویت ایجاد کیست مویی می­ باشد. بیشترین رده های سنی که به این عارضه دچار می ­شوند اغلب مردان در سنین 16 تا 26 سال می­ باشند.

معیارهای انتخاب بهترین متخصص کیست مویی

  • داشتن تخصص جراحی
  • دارای بورد جراحی با لیزر
  • مهارت جراحی کیست مویی به روش بسته
  • داشتن تجربه بالا در جراحی کیست مویی با لیزر و به روش بسته
  • پاسخگویی بعد از جراحی و داشتن کادر حرفه ای برای پشتیبانی بعد از جراحی کیست مویی

بهترین جراحی برای کیست مویی

درمان بدون درد و بهترین دکتر برای درمان و جراحی کیست مویی

درمان فوری و بدون درد کیست مویی با لیزر انجام می ­شود که شاید زمانی کمتر از 20 دقیقه طول بکشد. درمان با لیزر نیاز به بیهوشی ندارد و با بی حسی موضعی و کاملا بدون درد انجام می ­شود. در روش درمان با لیزر نیاز به بستری شدن نیست و بیمار می­تواند پس از جراحی کارهای روزمره خود را به خوبی انجام دهد. ولی باید به نکاتی که متخصص جراحی عمومی و لیزر دستور می­ دهد کاملا توجه کرد.

می توان گفت که بهترین دکتر برای درمان و جراحی کیست مویی خانم دکتر زهرا سعادتی با علم روز و مسلط به تمام روش های جدید درمان کیست مویی می ­باشد. ایشان عمل جراحی کیست مویی را با لیزر پرتوان و به روش بسته انجام می­دهند. کادر مشاوره و درمان مجرب در این کلینیک پاسخگوی تمام سوالات و نیازهای درمان شما می باشند. بیمار بعد از لیزر کیست مویی توسط تیم حرفه ای پشتیبانی می شود و بیمار بعد از لیزر به حال خود رها نمی شود.

کیست مویی به خودی خود خطرناک نیست اما خطر عود مجدد در صورت مراجعه به متخصص جراحی کم تجربه و یا روش های درمان سنتی ممکن است وجود داشته باشد. انتخاب بهترین دکتر برای درمان و جراحی کیست مویی به شما کمک می­کند که خطر عود مجدد وجود نداشته باشد. همچنین شما می توانید بعد از جراحی بدون عوارض جانبی و صرفا با رعایت نکات ذکر شده توسط متخصص جراحی و لیزر پس از جراحی بدون درد به کارهای روزمره خود بپردازید.

استفاده از لیزر پرتوان نسبت به لیزر کم توان می ­تواند در تسریع روند بهبود شما کمک کند و همین ­طور امکان آسیب به بافت های مجاور کمتر بوده و بافت های آسیب دیده سریع تر بهبود می ­یابند. با توجه به حساس بودن نقطه ایجاد کیست مویی که در انتهای ستون فقرات می ­باشد انتخاب روش درمان مناسب و همین طور انتخاب بهترین دکتر برای درمان و جراحی کیست مویی کمک می­کند خطرات جانبی جراحی کاهش پیدا کند یا به صفر برسد.

با توجه به اینکه جراحی با لیزر پرتوان ظرافت و دقت کار بیشتری می طلبد در نتیجه لازم است به متخصص جراحی عمومی و لیزر با تجربه و ماهری مراجعه کنید که خطری بیمار را تهدید نکند. کادر مجرب درمان در کلینیک خانم دکتر زهرا سعادتی این امنیت خاطر را برای شما فراهم می ­کند تا بدون کوچکترین استرس، درد یا ناراحتی پس از جراحی 20 دقیقه ای به راحتی راهی منزل شده و کارهای خود را به راحتی و بدون ناراحتی انجام دهید.

قبل از انتخاب بهترین دکتر برای درمان و جراحی کیست مویی توصیه می کنم مطالب زیر را نیز مطالعه بفرمایید:

لیزر کیست مویی بهتر است یا عمل جراحی

لیزر کیست مویی

مراقبت بعد از جراحی کیست مویی

جلوگیری و پیشگیری از کیست مویی

author-avatar

درباره دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر، اولین بانوی جراح که لیزر بیماری های نشیمنگاه در یک جلسه را به طور تخصصی و حرفه ای در ایران آغاز نموده اند. ایشان در سال 1378 موفق به دریافت بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران شده اند و دوره های جراحی با لیزر پرتوان را ابتدا در روسیه و ترکیه و سپس در ایران سپری نموده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *