دسته: بیماری های مقعد توده های ناحیه مقعد

دکتر متخصص هموروئید زنان

دکتر متخصص هموروئید زنان در واقع جراح زنان یا متخصص جراحی عمومی می باشد. بسیاری از زنان ترجیح می دهند برای درمان بیماری هایی مثل هموروئید و شقاق و دیگر بیماری هایی که در ناحیه مقعد و تناسلی بروز می کند به پزشک زنان مراجعه کنند. اما این تصور که یک متخصص زنان تمام بیماری های این ناحیه را قادر به جراحی و درمان است اشتباه است. در نظر داشته باشید یک متخصص زنان، مامایی و یا زایمان تنها مجاز و قادر به درمان و تجویز دارو برای بیماری های ناحیه تناسلی است و مجاز به عمل جراحی بیماری های مربوط به مقعد به خصوص عمل جراحی هموروئید یا بواسیر نمی باشد.

برای درمان هموروئید زنان به چه پزشکی مراجعه کنیم

برای تشخیص، درمان و جراحی هموروئید یا همان بواسیر باید به یک متخصص جراحی مراجعه کنید. چناچه نسبت به جنسیت پزشک خود حساس هستید می توانید دکتر خانم جراح هموروئید را انتخاب کنید. توجه کنید که فقط یک جراح می تواند برای شما عمل جراحی هموروئید یا بواسیر را انجام دهد و متخصص زنان نه تنها مجاز به اعمال جراحی ناحیه مقعد نیست بلکه مهارت کافی برای انجام این دسته از اعمال جراحی را ندارد.

جراح هموروئید زنان

آیا می توانم کادر جراحی هموروئید را خانم انتخاب کنم

در کلینیک لیزر هموروئید دکتر زهرا سعادتی می توانید با هماهنگی قبلی کادر اتاق عمل را خانم انتخاب کنید. هرچند که دکتر زهرا سعادتی برای درمان سرپایی هموروئید و لیزر سرپایی هموروئید تمامی کادر درمان را خانم انتخاب کرده اند و تمامی کارمندان و دستیاران خانم هستند. بنابراین بیمار دیگر نگرانی از بابت حریم خصوصی و زنانه خود ندارد و به راحتی به پزشک متخصص هموروئید زنان مراجعه می کند.

دکتر خوب برای جراحی همورئید کیست

پزشکی برای جراحی هموروئید خوب است که اول از همه متخصص جراحی باشد. دوم تجربه و تخصص کافی در جراحی هموروئید بواسیر و دیگر بیماری های ناحیه مقعد را داشته باشد. یک پزشک با مهارت با دانش و فن آوری روز آشنا است و همواره در حال پژوهش و آموختن مهارت های روز دنیا است. امروزه جراحی با لیزر روشی کارآمد است که انقلابی بزرگ در حیطه پزشکی ایجاد کرده است. یک متخصص جراحی هموروئید خوب روش کار وعمل جراحی با لیزر را آموخته است و تجربه و مهارت کافی در استفاده از انواع لیزر پرتوان و کم توان را دارد. دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی جز اولین جراحان ایران است که در سال 86 دوره های حرفه ای مربوط به جراحی با لیزر را در کشورهای روسیه ، ترکیه و ایران گذرانده اند و طی این سال ها هزاران جراحی موفق با لیزر را انجام داده اند.

کلینیک لیزر بواسیر زنان

در کلینیک تخصصی لیزر و جراحی دکتر زهرا سعادتی انواع هموروئید یا بواسیر توسط شخص دکتر سعادتی انجام می شود. پزشک متخصص هموروئید شما در مراحل ویزیت تا عمل جراحی و مراقبت های بعد از عمل حامی و همراه شما خواهد بود. همین همراهی پزشک متخصص امید بخش و آرام بخش بیمار خواهد بود و به روند درمان کمک شایانی می کند. دسترسی به پزشک و دستیاران حرفه ای دکتر متخصص در کلینیک تخصصی لیزر دکتر زهرا سعادتی آسان است و تلفن ها از 9 صبح تا 9 شب پاسخ داده می شود.

همچنین بیماران بعد از عمل جراحی یک تلفن موبایل اورژانس دریافت می کنند. در این صورت اگر درباره مراقبت های بعد از جراحی هموروئید سوالی داشته باشند می توانند بپرسند و بعد از جراحی سر در گم و بدون اطلاعات کافی رها نمی شوند.

نکته مهم درباره کلینیک لیزر دکتر سعادتی این است که تمامی عمل های جراحی هموروئید با لیزر و توسط شخص خانم دکتر زهرا سعادتی انجام می شود.

همچنین برای بیمارانی که از راه دور تشریف میاورند خدمات جداگانه ای در نظر گرفته شده که می توانند قبل از عمل جراحی هموروئید ویزیت آنلاین شوند و بعد از جراحی نیز نیازی به مراجعه حضوری و چک آپ بعد از عمل ندارند و با همان روش آنلاین و به طور رایگان ویزیت بعد از عمل آنها توسط دکتر زهرا سعادتی انجام می شود. برای اطلاع از روش ویزیت آنلاین کلیک کنید.

سوالات متداول دکتر متخصص هموروئید زنان

1-آیا می توان جراحی هموروئید را در کلینیک و توسط کادر خانم انجام داد؟

در کلینیک لیزر خانم دکتر سعادتی می توانید کادر جراحی اعم از دستیاران و متخصص بیهوشی و هر آن کس که در اتاق عمل حضور دارند را خانم انتخاب کنید.

2-آیا آقایان می توانند به متخصص جراحی خانم مراجعه کنند؟

جنسیت ، نژاد، مذهب و غیره در پذیرش بیماران توسط پزشک مطرح نیست. تمام بیمارانی که نیازمند خدمات درمانی و پزشکی می باشند می توانند آزادانه به پزشک مراجعه کنند و ایشان نیز آنها را پذیرش می کند. بنابراین مراجعه آقایان به پزشک خانم و یا به عکس مانعی ندارد. اغلب این بیماران هستند که نسبت به جنسیت پزشک خود حساس می باشند.

3-آیا می توان بعد از سزارین جراحی هموورئید را انجام داد؟

افرادی که در حین بارداری به بیماری هموروئید مبتلا می شوند بهتر است طی این دوران دارو مصرف کنند و با رژیم غذایی مناسب بیماری را کنترل کنند. بنابراین بهتر است بعد از سزارین و یا حتی زایمان طبیعی عمل جراحی هموروئید انجام شود. برخی از بیماران بعد از زایمان طبیعی دچار هموروئید می شوند. زیرا فشارهای زمان زایمان به مقعد آسیب می زند. همچنین در برخی موارد دیده می شود که بعد از زایمان و برداشته شدن وزن نوزاد از ناحیه مقعد و هموروئید با دارو بهبود می یابد و دیگر نیازی به جراحی نیست. در هر صورت ویزیت بیمار توسط یک متخصص جراحی عمومی برای ادامه روند درمان ضروری است.

دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر، اولین بانوی جراح که لیزر بیماری های نشیمنگاه در یک جلسه را به طور تخصصی و حرفه ای در ایران آغاز نموده اند. ایشان در سال 1378 موفق به دریافت بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران شده اند و دوره های جراحی با لیزر پرتوان را ابتدا در روسیه و ترکیه و سپس در ایران سپری نموده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

نمایش دیدگاه ها

  • خانم دكتر شما كادر جراحي و ليزرتون هم خانم هستن؟ جراحي ها را خودتون انجام ميدين؟

    • سلام بله تمام جراحی ها را خودم انجام می دهم و اگر بیمار بخواهد کادر جراحی را هم خانم انتخاب می کنیم

    • سلام برای پزشکان جنسیت بیمار مطرح نیست معمولا بیماران هستند که نسبت به زن یا مرد بودن متخصص خود وسواس دارند. بله من هم زنان و هم آقایان را پذیرش می کنم

  • خانم دكتر شما بهترين هستين از محبت هاي شما خيلي خيلي ممنونم از اين كه بعد از عمل هم همراه و مراقب من بودين ممنونم براتون سلامتي آرزو مي كنم

    • سلام بهترین جان شما هم بهترین هستید و از قدردانی شما ممنونم همکاری شما هم بسیار خوب بود

  • خسته نباشيد،خانوم دكتر ميخواستم بپرسم واقعا بواسير با ليزر درمان قطعي ميشه ؟؟و اينكه هزينه ليزر حدودا چقدر ميشه؟؟

    • سلام در حال حاضر لیزر بهترین روش درمان هموروئید یا همان بواسیر هست بسته به نوع هموروئید انواع مختلفی از لیزر وجود دارد که اگر به یک متخصص جراحی و لیزر با تجربه مراجعه کنید بهترین نوع لیزر را برای نوع بواسیر شما استفاده خواهد کرد و درمان قطعی خواهید شد. نکته مهم در قبل و بعد از جراحی هموروئید این است که بیمار دچار ییوست نشود در این صورت هموروئید عود یا بازگشت نخواهد داشت.

      • سلام وقت بخیر دکتر تو مقاله قسمتی نوشته شده قبل و بعد جراحی نباید یبوست داشته باشین که ممکن باشه برگرده
        من متاسفانه یبوست شدید و بواسیر هم بخاطر این موضوع دارم
        برای جراحی یعنی نمیتونم یعنی بیام خدمتتون؟و بعد اینکه بعد از جراحی راهکارهایی واسه رفع یبوست داده میشه که یوقت بواسیر برنگرده؟

        • زمانی که مراجعه می کنید برای شما شربت ملین تجویز می شود و قبل از عمل هم با شیاف بیزاکودیل روده ها تخلیه می شود که حداقل تا 24 ساعت نیاز به دفع مدفوع نداشته باشید. بعد از جراحی هم برای کلیه بیماران مقدار مشخصی ملین تجویز می شود. در حدی که بیمار نه یبوست داشته باشد و نه اسهال. سپس به متخصص تغذیه ارجاع داده می شوید که شربت ملین را به مرور کنار بگذارید و مجدد دچار یبوست نشوید. اگر علت یبوست مزمن شما تغذیه نباشد و مشکل گوارشی خاصی داشته باشید از همان ابتدا باید داروی مناسب جهت رفع مشکل گوارشی دریافت کنید. این موار در همان جلسه اولیه ویزیت روشن می شود.

  • ممنون از پاسخگوييتون،فقط اگه لطف كنيد هزينه ي درمان رو بهم بگيد ممنون ميشم ،ميخوام ماه ديگه مراجعه كنم

  • سلام خانم دکتر سعادتی خسته نباشید من شهرستان هستم با دو تا بچه وضعیت مالی خوب نیست چند سال هست بواسیر دارم بیرون هم زده خارش گاهی داره یبوست هم خیلی وقت دارم گاهی شدید گاهی کمتر دارم دکتر رفتم پماد هموروئید و داروهایی واسه یبوست دادن تاثیر نداشتن لطفا بفرمایید چکار کنم بسیار ممنونم

    • به یک متخصص جراحی و لیزر مراجعه کنید با توجه به این هزینه اولیه درمان هموروئید با لیزر بالاتر به نظر می رسد اما توصیه می کنم به جای اتلاف وقت و هزینه برای روش های سنتی با لیزر یک بار برای همیشه جراحی و لیزر کنید

    • سلام ابتدا باید معاینه شوید و تشخیص داده شود که زگیل از چه نوعی است. با لیزر می توان تمام انواع بیماری های مقعد را درمان کرد اما در برخی موارد مشکل بیمار با دارو درمانی حل می شود و نیازی به انجام لیزر نیست

  • سلام خانم دکتر... من هم شهرستان هستم..و واقعا شرایطش رو ندارم که بتونم بیام خدمت شما.. میشه یه خانم دکتر متخصص هموروئید توی اصفهان معرفی کنین ب من.. خواهش میکنم...

    • سلام متاسفانه جراحی که با لیزر جراحی کنند را در اصفهان نمی شناسم تنها کمکی که از دست من برمیاد پذیرش بیماران به صورت آنلاین هست که بتوانند یک روزه به تهران بیایند و بدون معطلی جراحی با لیزر را انجام دهند

1 2 3 10
منتشر شده توسط
دکتر زهرا سعادتی

مقالات اخیر

  • اطلاعات عمومی پزشکی

شکل آلت تناسلی زنان و آناتومی واژن چگونه است؟

اگرچه دستگاه تناسلی خارجی زن معمولاً به عنوان واژن نامیده می شود، اما واژن تنها…

ژانویه 10, 2024
  • بیماری های مقعد
  • توده های ناحیه مقعد

علت نبض زدن مقعد شقاق، بواسیر و آبسه

عمدتا علت نبض زدن مقعد زخم شقاق مقعدی می باشد. اگر این نبض زدن همراه…

ژانویه 3, 2024
  • بیماری های گوارشی

پولیپ روده چیست؟

پولیپ روده زائده ای شبیه به بافت دستگاه گوارش است که ممکن است در روده…

دسامبر 18, 2023
  • بیماری های مقعد

نحوه نشستن بیماران هموروئید و شقاق

هموروئید گاهی با خارش، ناراحتی، درد و خونریزی همراه است. در میان بسیاری از روش…

نوامبر 8, 2023
  • اطلاعات عمومی پزشکی

ملین یا مسهل چیست؟

از یبوست خسته شده اید و فکر می کنید به کمک نیاز دارید؟ آیا می…

اکتبر 31, 2023
  • بیماری های مقعد

همه چیز درباره پارگی مقعد

پارگی مقعد یک بریدگی یا پارگی در نواحی مقعد می باشد. ترک در پوست سبب…

اکتبر 21, 2023

اولین بانوی جراح تخصصی هموروئید و شقاق با لیزر در ایران. تمام مراحل با لیزر و توسط دکتر سعادتی انجام می شود. واتساپ  09120052674