بیماری های مقعد, توده های ناحیه مقعد

آخرین اخبار هموروئید

Latest News on Hemorrhoids

آخرین اخبار هموروئید و آخرین تحقیقات درباره هموروئید یا بواسیر را بخوانید تا از عود یا ابتلا به این بیماری جلوگیری کنید. چنانچه در فامیل شما کسی مبتلا به هموروئید یا بواسیر است ممکن است شما نیز در آینده به هموروئید یا دیگر بیماری های مقعدی مشابه مبتلا شوید. بنابراین دانستن اطلاعات زیر به شما کمک خواهد کرد که از بروز این این بیماری جلوگیری کنید:

خوردن 12 عدد میوه برای جلوگیری از هموروئید

همانطور که می دانید بروز یبوست یکی از پیش درآمدهای بروز هموروئید و دیگر بیماری های مقعد است. خوردن 12 عدد میوه در روز به شما کمک خواهد کرد که یبوست نگیرید. اما نکته طلایی این موضوع زمان مصرف این میوه هاست. 4 عدد از این میوه ها را در وعده صبحانه میل کنید 8 عدد باقی مانده را در طی روز. دقت کنید اگر اضافه وزن دارید میوه های کم کالری مثل خیار را انتخاب کنید تا دچار اضافه وزن نشوید. اضافه وزن یکی دیگر از علل بروز هموروئید یا بواسیر است.

12 میوه در روز برای درمان هموروئید

پله توالت فرنگی برای جلوگیری از بیماری های کلون و هموروئید

دانشمندان توصیه می کنند برای استفاده از توالت فرنگی از یک پله استفاده کنید تا با تغییر وضعیت کلون از بروز بیماری های روده و هموروئید جلوگیری کنید. روش کار بدین صورت است که یک پله یا چهارپایه کوچک را جلوی توالت فرنگی بگذارید. بعد از این که روی توالت نشستید پاهای خود را روی پله بگذارید. در این وضعیت نشستن شما شبیه به نشستن به حالت چمباتمه بر روی توالت ایرانی می شود. در این حالت عمل دفع کامل و بدون نقص انجام می شود.

درست نشستن بر روی توالت

زمانی نشستن بر روی توالت فرنگی با بالاتر رفتن زانوها از سطح بدن زاویه ای 35 درجه در لگن ایجاد می شود که منجر به عمل دفع بدون هیچ مانعی می شود.

author-avatar

درباره دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر، اولین بانوی جراح که لیزر بیماری های نشیمنگاه در یک جلسه را به طور تخصصی و حرفه ای در ایران آغاز نموده اند. ایشان در سال 1378 موفق به دریافت بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران شده اند و دوره های جراحی با لیزر پرتوان را ابتدا در روسیه و ترکیه و سپس در ایران سپری نموده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *