بیماری های مقعد, توده های ناحیه مقعد

مراکز درمان هموروئید با لیزر

مراکز درمان هموروئید با لیزر

مراکز درمان هموروئید با لیزر، با داشتن کادری مجرب و متخصص، و مجهز بودن به دستگاه­های پیشرفته ­ی لیزری می­ توانند اقدام به درمان هموروئید­های کوچک و متوسط و انواع بواسیر داخلی و خارجی که با درد و خونریزی همراه هستند کنند. مشخصا یک متخصص جراحی عمومی و لیزر می توانید این نوع جراحی ها را با انواع پیشرفته این لیزرها انجام دهد.

شیوه­ درمان هموروئید با لیزر

در شیوه­ ی یاد شده که در مراکز درمان هموروئید با لیزر صورت می­ گیرد، از یک پروب کوچک لیزر کمک می­ گیرند و آن را در بالای ناحیه ­­ای قرار می­دهند که عروق متورم هموروئیدی وجود دارند، آنگاه با تاباندن اشعه، به مدت یک ثانیه، رگ بالای هموروئید را منقبض و سپس منعقد می ­سازند، اینکار سبب می ­شود تا خون رسانی به آن منطقه قطع شود.

بهترین مرکز لیزر هموروئید

در واقع در این شیوه، به دلیل حرارتی که از اشعه ساطع می ­شود، خون لخته شده در پاکه هموروئید جذب می شود. در مواردی که هموروئید وارد درجه ­های 3 و 4 گردد، در شیوه ­ی درمان هموروئید با لیزر، لیزری که انتخاب می­ شود پرتوان خواهد بود، یعنی قدرت اشعه، در نتیجه حرارت ساطع شده افزایش خواهد یافت، هم چنین در این شرایط از لیزر CO2 نیز استفاده می­ کنند. با لیزر پرتوان دی اکسید کربن می توان عمل جراحی هموروئید را با کمترین عارضه و بدون درد و خونریزی انجام داد. معمولا برای این عمل از شیوه هموروئیدکتومی استفاده می شود.

مشخصات یک مرکز لیزر هموروئید خوب

از جمله مواردی که می­ توان برای مشخصات یک مرکز درمان و لیزر هموروئید خوب برشمرد، به نکات زیر اشاره می ­شود:

  • استفاده از روش­ های درمانی که ایمن و بی خطر باشد تا درد ناشی از عمل ­های جراحی سنتی بواسیر را بسیار کم کند.
  • از پیشرفته ­ترین و تخصصی­ ترین تجهیزات پزشکی و متخصصین جراحی بواسیر استفاده کنند تا دقت و کارایی در بیشترین میزان خود باشد.
  • از تیغ جراحی استفاده نشود.
  • در صورت مشکل حاد بیمار، بتواند با تلفن اورژانس مرکز لیزر همورئید تماس بگیرد.
  • دارای دستگاه­های لیزر پرتوان و CO2 جهت درمان بواسیرهای پیشرفته باشد.
  • دارای دستگاه­های لیزر کم توان برای لیزر درمانی و روش درمان همورئید بدون جراحی باشد.
  • ترجیحا دارای پزشک یا پزشکان متخصص در زمینه ­ی بیماری­ های مقعدی باشد.
  • در بعضی منابع ذکر شده که مراکز درمان هموروئید با لیزر، مراکزی هستند که حداقل 2000 عمل جراحی انجام داده باشند که این را می­ توان در سوابق پزشکان محل مورد نظر دریافت.

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی و لیزر طی 12 سال گذشته بیش 2500 جراحی موفق بیماری های نیشمنگاه با لیزر را انجام داده اند.

چگونه یک مرکز لیزر هموروئید را انتخاب کنیم

برای انتخاب یک مرکز لیزر هموروئید، توجه داشتن به این نکته الزامی است که علاوه بر اطمینان حاصل کردن از دستگاه­ها و تجهیزات پیشرفته، باید از وجود پزشک متخصص جراحی نیز اطمینان حاصل کرد. در هموروئیدهایی که بیمار مجبور می ­شود هموروئید را با دست جا بزند، می­ توان گفت که جراحان چون آشنایی کامل با آناتومی بدن انسان دارند به خوبی می ­توانند هموروئید را درمان کنند. البته شاید در ابتدای امر بهتر باشد، صرفا جهت آشنایی با امور درمان هموروئید و مراکز درمان هموروئید با لیزر، یا حتی راهنمایی گرفتن در مورد شیوه­ های ساده تر، به یک پزشک جراحی عمومی مراجعه کنید، زیرا این پزشکان با هموروئید به خوبی آشنا هستند، اگر با مصرف ملین و تغییر سبک زندگی بهبودی حاصل نشد، می ­توانید به مراکز درمان هموروئید با لیزر مراجعه کنید که مشخصات و ویژگی­ های فوق الذکر را داشته باشند.

سوالات متداول مرکز لیزر هموروئید

1-بهترین مرکز لیزر هموروئید در تهران کجاست؟

می توان گفت کلینیک لیزر دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر یکی از بهترین و با سابقه ترین مراکز لیزر و درمان هموروئید و بیماری های مقعدی می باشد. مطب ایشان واقع در تهران منطقه پاسدارن می باشد و تمام جراحی در همان منطقه و در کلینیک تخصصی جراحی انجام می شود.

2-آیا می توان بعد از لیزر هموروئید در کلینیک لیزر اقامت داشت؟

با این که بعد از لیزر هموروئید بیمار مرخص می شود و نیازی به بستری ندارد برخی بیماران که از راه دور به تهران مراجعه می کنند ترجیح می دهند یک شب بعد از لیزر را در کلینیک بمانند. با نظر متخصص جراحی و لیزر معالج بیمار می تواند با یک همراه در کلینیک بماند و بعد از معاینه بعد از لیزر هموروئید مرخص شود.

3-نحوه پذیرش بیماران شهرستان و راه دور برای کلینیک لیزر هموروئید در تهران چگونه است؟

این گروه از بیماران می توانند با شماره تلفن مطب 02122761600 تماس بگیرند و هماهنگی های لازم جهت ویزیت آنلاین را انجام دهند. بعد از ویزیت یک روز برای لیزر تعیین می گردد و آزمایشات و آمادگی های لازم قبل از لیزر برای بیمار از طریق واتساپ ارسال می گردد. سپس می توانند در روز تعیین شده به کلینیک مراجعه کنند و بدون معطلی لیزر را انجام دهند.

author-avatar

درباره دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر، اولین بانوی جراح که لیزر بیماری های نشیمنگاه در یک جلسه را به طور تخصصی و حرفه ای در ایران آغاز نموده اند. ایشان در سال 1378 موفق به دریافت بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران شده اند و دوره های جراحی با لیزر پرتوان را ابتدا در روسیه و ترکیه و سپس در ایران سپری نموده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

2 دیدگاه برای “مراکز درمان هموروئید با لیزر

  1. Avatar photoسعيد گفت:

    ضمن عرض سلام و خسته نباشيد و تشكر بابت وقتي كه براي بيماران ميگزاريد.
    خانم دكتر بنده ٣٧ سال سن دارم و چند روز پيش براي درمان با ليزر هموروئيد كه از نوع داخلي درجه ٣ بود به پزشك مراجعه كردم و با توجه به اينكه در شهرستان سكونت دارم و تنها مركز داراي ليزر بود ، دكتر پس از معاينه در حين انجام ليزر گفتند كه بهتره جراحي بشه و به قول خودشون يه خط انداختند روي زائده و گفتند اميدوارم كه بيفته ولي اگر ميخواي خيالت راحت بشه بر جراحي كن و من رو به يه پزشك متخصص جراحي هموروئيد معرفي كردند كه بعد از گذشت يك روز از اين فرايند در حين اجابت مزاج خونريزي شديد دارم و حالا بسيار نگرانم و اصلاً هم دلم نميخواد كه جراحي كنم با اين شرايط به نظر شما اگه مطب شما مراجعه كنم با ليزر ميتونم نتيجه بگيرم . با عرض پوزش بالت طولاني شدن متن.

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام با توجه به توضیحات شما نمی توان در مورد وضعیت شما نظر قطعی داد. در نظر داشته باشید اگر پزشکی قرار است بیمار را تحت لیزر درمانی قرار دهد و یا عمل جراحی با لیزر هموروئید را انجام دهد نباید در دقیقه آخر نظر خود را عوض کند و به بیمار روش غیر لیزر را تحمیل کند. متاسفانه برخی پزشکان مجهز به دستگاه لیزر نیستند و از ابتدا این موضوع را به بیمار اطلاع نمی دهند و بیمار را در عمل انجام شده قرار می دهند. توصیه من به شما و دیگران این است که به هیچ عنوان راضی نشوید که به جز لیزر با روش دیگری عمل جراحی هموروئید شما انجام شود زیرا لیزر بهترین روش است و بدترین انواع همورئید که با روش سنتی درمان نمی شنود با لیزر درمانی و یا جراحی با لیزر درمان می شوند. با توجه به این که راه دور هستین با مطب تماس بگیرید و وقت ویزیت آنلاین بگیرید شرح کامل پرونده و درمان های انجام شده به علاوه عکس هموروئید را برای من ارسال کنید تا تشخیص قطعی را به شما اعلام کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *