کلینیک لیزر دکتر سعادتی

شرایط ویزیت از راه دور دکتر سعادتی

بیماران عزیزی که متقاضی ویزیت آنلاین یا همان ویزیت غیر حضوری با واتساپ دکتر زهرا سعادتی می باشند می توانند از طریق زیر اقدام نمایند. این اطمینان به شما داده می شود که تمامی اطلاعات بیمار که از این طریق ارسال می گردد همانند هر اطلاعات دیگری که مربوط به پرونده بیماران حضوری است کاملا محرمانه است . عکس و مشخصاتی که از طریق واتساپ ارسال می فرمایید با شخص یا اشخاصی به غیر از دکتر سعادتی و دستیار ایشان به اشتراک گذاشته نمی شود.

توصیه می شود که بیماران راه دور، سالمندان، افراد معلول یا ناتوان، زنان باردار و شیرده و کودکان از این ویزیت آنلاین استفاده کنند و در شرایط کرونا به طور حضوری به مطب مراجعه نکنند. زیرا ازدحام جمعیت در مطب زیاد است .

شرایط هماهنگی ویزیت از راه دور دکتر سعادتی چگونه است

شرایط هماهنگی ویزیت آنلاین با دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی و لیزر به ترتیب زیر می باشد:

  1. مبلغ هزینه ویزیت را به شماره کارت 5859831181127753 به نام زهرا سعادتی واریز فرمایید.
  2. با مطب تماس بگیرید و شماره پیگیری را اعلام فرمایید.
  3. یک شماره واتساپ جهت یک جلسه چت واتساپ به شما اعلام می شود با این شماره مکالمه تلفنی با دکتر نخواهید داشت.

سپس موارد زیر را در ویزیت آنلاین اعلام فرمایید و منتظر بمانید تا در ساعات اداری به شما پاسخ داده شود.

  1. نام و نام خانوادگی بیمار
  2. شهر محل سکونت بیمار
  3. سن بیمار
  4. مشکل خود را حداکثر در دو خط توضیح دهید.
  5. خونریزی دارید یا خیر
  6. عکس فیش واریزی را ارسال فرمایید.
  7. با موبایل یک عکس  واضح از ناحیه مشکل دار بگیرید و ارسال فرمایید.
دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر، اولین بانوی جراح که لیزر بیماری های نشیمنگاه در یک جلسه را به طور تخصصی و حرفه ای در ایران آغاز نموده اند. ایشان در سال 1378 موفق به دریافت بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران شده اند و دوره های جراحی با لیزر پرتوان را ابتدا در روسیه و ترکیه و سپس در ایران سپری نموده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

نمایش دیدگاه ها

    • سلام وقت بخیر
      ببخشید خانم دکتر من خانم ۲۶ ساله ای هستم که چند ساله هموروئید داخلی و خارجی دارم ۲۰روزه دچار شقاق شدم بسختی دستشویی میرم دچار درد شدیدی میشم و خیلی کم خونریزی دارم بعد از اجابت مزاجم. سوال من اینه با لیزر مشکل من حل میشه؟من شهرستان هستم باید حتما حضوری بیام مطبتون برای ویزیت؟

      • لطفا با مطب تماس بگیرید و بفرمایید که شهرستان هستید و متقاضی ویزیت آنلاین می باشید. هماهنگی های لازم برای ویزیت با واتساپ انجام می شود. بعد از ارسال عکس از ناحیه، تشخیص و امکان این که لیزر هموروئید برای شما امکانپذیر است یا خیر اعلام می شود.

  • سلام. ابتدا باید از روش آنلاین برای بیمار راه دور بهتوت تبریک بگم. آیا بعد از عملا با لیزر، هنگام دستشویی رفتن و برخورد آب به مقعد وخروج مدفوع بیمار دچار درد و سوزش که بسیار درد شدید وغیر قابل تحمل است نمیشود و کلا هیچ عوارض بعد عمل ندارد. چون شنیدم کسانی که عمل کرده‌اند بعداً از درد شدید هنگام برخورد آب به محل جراحی دچار درد شدید بوده اند. و لطفا هزینه را بفرمایید. با تشکر

    • سلام متعاقبا از قدردانی شما سپاسگزارم. قبل از اقدام به جراحی برای بیمار دارویی تجویز می شود که روده ها کاملا تخلیه شود و بعد از عمل نیز یک برنامه ی پیشنهاد رژیم غذایی به بیمار ارائه می شود. بنابراین بیمار تا دو روز نیازی به اجابت مزاج نخواهد داشت. اگر جراحی با لیزر انجام شده باشد بعد از دو روز اجابت مزاج دردناک نخواهد بود.زیرا لیزر به سرعت و همزمان با جراحی عروق و اعصاب بریده شده را ترمیم می کند و سرعت بهبودی بیمار بسیار سریع است. همچنین به دلیل کم تحرکی بیمار و مصرف برخی داروها این احتمال می رود که بیمار دچار یبوست شود بنابراین شربت ملین تجویز می شود که بعد از جراحی با لیزر مصرف شود. در برخی موارد مشاهده شده بیمار به دلیل یبوست بعد از جراحی و عدم تخلیه روده ها قبل از جراحی، در هنگام اجابت مزاج دچار خونریزی و درد شدید شده. به همین دلیل آماده سازی قبل از عمل و مراقبت بعد از عمل اهمیت ویژه ای دارد.
      در مورد هزینه جراحی با لیزر: بعد از ویزیت هزینه دقیق بر اساس درجه بیماری و نوع روش جراحی اعلام خواهد شد. هزینه جراحی ها با لیزر از یک میلیون تومان به بالا خواهد بود

  • سلام خسته نباشین. دکترلطف میکنی شمارتون روبدین که ازطریق واتساپ عکس محل روبراتون بفرستم.من ازشهرستان مزاحم میشم که هماهنگی های لازم بشه وقتی میام تهران دردسرنکشم. باتشکر

    • سلام لطفا با مطب تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم می توانید شماره واتساپ را از منشی بگیرید. این سرویس دقیقا برای بیماران راه دور راه اندازی شده که اگر نیاز به لیزر یا جراحی داشته باشید در همان روز مراجعه هماهنگی ها از قبل انجام شده باشد و معطلی نداشته باشید

      • با سلام و تشکر از مطالب مفیدی که ارائه دادید.
        من در هنگام زایمان دچار پارگی پرینه شدم و همینطور چند وقت بعد دچار خونریزی مقعدی که پزشک فشار داخلی شکم تشخیص دادن و بعد از درمان ،فیشر هنوز مانده وحس خوبی ندارم،همینطور دچار دفع سخت هستم ،نود درصد موارد پس از دفع متوجه می‌شم که هنوز کامل تخلیه نشدم،و‌گاه از دست کمک میگیرم.میخوام ببینم پروسه درمان لیزری من چقدر زمان و هزینه لازم داره.
        متشکرم

      • سلام وقتتون بخیر ،من مدتی پیش یبوست داشتم به دلیل استفاده از دارو ها..الان یبوست رو درمان کردم ،اما هنگام دفع، در همون ابتدا درد خیلی شدیدی میگیرم بدون خونریزی، اما بعدش مشکلی ندارم درد کاملا برطرف میشه ..میخواستم بدونم علت چیه؟

        • احتمالا به دلیل یبوست مزمن که داشتید دچار هموروئید و یا شقاق شده اید. در این شرایط به بیماران توصیه می شود که علاوه بر کنترل یبوست از یک متخصص نیز داروی قوی دریافت کنند. در غیر این صورت مشکلات دفع و عوارض دیگری نیز بروز خواهد کرد.

  • سلام نزديك به دو ساله كيست مو دارم نميجونم كيست مو يا چيه ميخوام بدونم با ليزر ميشه جراحي كرد هزينش خيلي برام مهمه فروشندم بهم مرخصي چند روزه نميدن مجبورم هروز كار كنم لطفا راهنماييم كنيد با عكس ميشه تشخيص داد عكس بفرستم؟

    • سلام لطفا با مطب تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم جهت ویزیت آنلاین برای شما انجام شود.

      • سلام
        خسته نباشید
        هزینه ی جراحی لیزرتون چقدره؟ و آیا نیاز به تکرار جلسات داره؟

        • سلام هزینه لیزر بعد از معاینه مشخص می شود و در یک جلسه به طور سرپایی است. این لیزر پرتوان است و مثل لیزر کم توان نیاز به جلسات متعدد ندارد.

  • با سلام
    بنده یه مدتی یبوست داشتم و باعرض معذرت، خشکی و کلفتی ودفوع داشتمو هنگام دفع فشار زیادی رو متحمل میشدم. والان هم بعضی وقتها، مخصوصا در خواب کنترل باد شکم رو ندارم و بی اختیار خارج میشود و در بسیاری موارد مانند مسافرت و یا میهمانی ها، برای بنده بسیار معظل شده. ممنون میشم راهنمایی کنید

  • سلام خسته نباشید خانم دکتر فرشیدم از تبریز من بیش از 1سال هست این مشکل رو دارم میشه راهنمایی کنید به شماره پیام بدید

    • سلام آقای فرشید لطفا با شماره تلفن 02122761600 تماس بگیرید تا به سوالات شما پاسخ داده شود. ساعات پاسخگویی به تلفن از شنبه تا چهارشنبه بین ساعت 10 صبح الی 7 عصر می باشد. لطفا بدون هماهنگی به مطب مراجعه نکنید. این ساعات فقط مربوط به پاسخگویی تلفن می باشد و برنامه ویزیت و حضور دکتر سعادتی در مطب متفاوت می باشد

  • سلام خسته نباشید به طور معمول در ویزیت انلاین چه ازمایش هایی برای تشخیص نوشته میشود ؟

      • سلام میشه لطف شماره شبا هم بفرمایید من ایران نیستم و دسترسی به کارت عابر بانک ندارم و شماره واتس اپ که بتونم فیش واریز رو ارسال کنم ممنون میشم مبلغ واریز هم بفرمایید . ممنون

        • سلام شماره شبا جهت واریز هزینه ویزیت آنلاین : IR200120020000002116919561

  • سلام وقت بخیر
    برادرم عمل جراحی سینوس پیلونیدال انجام داده امروز رفته پیش دکتر بهش گفتن که بخیه هات طی سه مرحله کشیده میشه منظورشون چی بوده؟

  • سلام خانم دکتر. امروز که این کانال تون را پیدا کردم از این کار خداپسندانه تون خیلی خوشحال شدم. دست گل تون درد نکنه. راستش منم از شهرستان هستم. خواستم تقدیر و تشکری کرده باشم. جهت درد و مداوا با مطب تون تماس میگیرم.

        • سلام خسته نباشید
          حدود ۱ سال پیش من بالای مقعدم جوش زدم و درد و عفونت داشتم
          اما از پارسال با رعایت بهداشت بیشتر مثل اصلاح مرتب و صابون انتی باکتریال دگ نه درد دارم نه اذیت میشم
          خواستم بپرسم که دوره استراحت بعد از عمل با لیزر چند وقت هست و ایا با لیزر امکان بازگشت کیست مویی هست یا خیر و اینکه حتما باید کیست مویی را دراورد یا نیاز نیست؟

          • من لیزر کیست مویی را بدون عود و بازگشت انجام می دهم و فقط یک شب استراحت در منزل نیاز است. اگر کیست مویی تخلیه نشود در هر لحظه ممکن است عود و عفونت کند حتی اگر بهداشت را به خوبی رعایت کنید. بنابراین در اولین فرصت نسبت به تخلیه و درمان اصولی کیست مویی اقدام نمایید.

  • سلام
    من ده سال پیش لیزر هموروئید داشتم
    و یه بخش خیلی کوچک مانده بود .
    اما الان نزدیک به سه هفته هست هنگام دستشویی و اکثرا در مواقع مدفوع خونریزی خیلی شدید دارم اما نه سوزش دارد نه دردی.وباید حتما داخل برود تا قطع خونریزی شود .کم خونی مینور هم دارم و تو این سه هفته دست چپم تمام انگشتانم کاملا بی خون و سفید می شوند و خواب میرن .و احساس ضعف زیر شکم دارم .

    • سلام هموروئید داخلی معمولا علامتی جز خونریزی و بیرون زدگی ندارد. زیرا در داخل مقعد پایانه های حسی درد کمتر وجود دارد شما دردی احساس نمی کنید. حتما به یک متخصص جراحی و لیزر با تجربه مراجعه کنید تا پاکه هموروئید باقی مانده را بردارند. به علاوه از ایشان بخواهید مکمل آهن نیز برای شما تجویز کنند. یکی از عوارض هموروئید داخی و خونریزی از مقعد بروز کم خونی است.

      • سلام وقت بخیر ببخشید همسر بنده مربی بدنسازی هست و نردیک به ۵۰ عدد لیپوم دارد که میخوایم بوسیله لیزر پرتوان عمل کنیم آیا امکان پذیر هست یا روش دیگه ای و پیشنهاد میدین؟

        • سلام ایشان باید معاینه شوند. ممکن است لیزر و جراحی تمام آنها وجود نداشته باشد.

          • با سلام و خسته نباشید بنده متاسفانه هم به هموروئید هم شقاق با هم مبتلا هستم ویک بیرون زدگی که حدس میزنم فیستول باشه هم کنار مقعدم هست که هر چند وقت یه بار دچار خونریزی میشه و ترشحاتی هم داره جدا از درد شدیدی که هر روز تجربه میکنم مدفوعم اکثرا به شدت سنگی و برندست وچه موقع مدفوع نرم چه سخت دفع من اصلا انجام نمیشه و مجبورم از دست برای دفع که معمولا هم با درد خیلی شدیدی همراهه استفاده کنم برای تسکین درد که تا ساعتها طول میکشه از شیافت دیفلوکناک استفاده میکنم .بنظرتون این مشکل حل میشه و با لیزر یا دارو به حالت عادی برمیگرده در ضمن زائده هم داخلیه هم بیرونی.من تا حالا به خاطر خجالت و نفهمیدن اطرافیان به هیچ پزشکی مراجعه نکردم .از طرفی به آلرژی و عاصم تنفسی هم مبتلا هستم که هر روز از اسپری سسیمبیکورت ۳۲۰ استفاده میکنم

          • احتمال درمان تمام بیماری های نشیمنگاه با لیزر پرتوان وجود دارد. بعد از ویزیت تشخیص و روش درمان صحیح و قطعی به شما اعلام می شود. درضمن اگر مشکل یبوست را به طور دائم برطرف نکنید بعد از جراحی با لیزر هم بیماری شما مجدد عود خواهد کرد.

1 2 3 8
منتشر شده توسط
دکتر زهرا سعادتی

مقالات اخیر

  • اطلاعات عمومی پزشکی

شکل آلت تناسلی زنان و آناتومی واژن چگونه است؟

اگرچه دستگاه تناسلی خارجی زن معمولاً به عنوان واژن نامیده می شود، اما واژن تنها…

ژانویه 10, 2024
  • بیماری های مقعد
  • توده های ناحیه مقعد

علت نبض زدن مقعد شقاق، بواسیر و آبسه

عمدتا علت نبض زدن مقعد زخم شقاق مقعدی می باشد. اگر این نبض زدن همراه…

ژانویه 3, 2024
  • بیماری های گوارشی

پولیپ روده چیست؟

پولیپ روده زائده ای شبیه به بافت دستگاه گوارش است که ممکن است در روده…

دسامبر 18, 2023
  • بیماری های مقعد

نحوه نشستن بیماران هموروئید و شقاق

هموروئید گاهی با خارش، ناراحتی، درد و خونریزی همراه است. در میان بسیاری از روش…

نوامبر 8, 2023
  • اطلاعات عمومی پزشکی

ملین یا مسهل چیست؟

از یبوست خسته شده اید و فکر می کنید به کمک نیاز دارید؟ آیا می…

اکتبر 31, 2023
  • بیماری های مقعد

همه چیز درباره پارگی مقعد

پارگی مقعد یک بریدگی یا پارگی در نواحی مقعد می باشد. ترک در پوست سبب…

اکتبر 21, 2023

اولین بانوی جراح تخصصی هموروئید و شقاق با لیزر در ایران. تمام مراحل با لیزر و توسط دکتر سعادتی انجام می شود. واتساپ  09120052674