دسته: کلینیک لیزر دکتر سعادتی

متخصص جراحی عمومی و لیزر

دکتر زهرا سعادتی یکی از بهترین جراحان زن در تهران می باشند. جراحی عمومی یک نظم است که نیاز به دانش و مسئولیت در مدیریت عمل جراحی دارد. یک جراح عمومی طیف وسیعی از بیماران را پذیرش می کند. از جمله بیمارانی که ممکن است نیاز به درمان غیر جراحی، انتخابی و یا جراحی اضطراری داشته باشند. وسعت و عمق این دانش ممکن است بر اساس رده بیماری متفاوت باشد. مدیریت عمل جراحی نیاز به مهارت در تصمیم گیری های پیچیده دارد. یک جراح عمومی خوب باید در تشخیص، درمان و مدیریت از جمله مداخلات عملی شایسته و صالح باشد.

خانم دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی

اعمال جراحی مجاز برای یک جراح عمومی کدام است؟

عمل های مجاز برای یک جراح عمومی در دسته جراحی های گوارشی و جراحی های زیبایی و درمانی قرار دارد:

  • دستگاه گوارش بدن
  • شکم و محتویان آن
  • پستان، پوست و بافت نرم
  • سیستم غدد درون ریز

علاوه بر این ها جراح عمومی دانش گسترده ای در موارد زیر دارد

  1. جراحی در مواقع اورژانس
  2. انکولوژی جراحی
  3. تروما

انتخاب متخصص جراحی عمومی خوب در تهران

دکتر زهرا سعادتی از سال 1376 در زمینه جراحی و درمان بیماری های همورویید (بواسیر)، کیست مویی (سینوس پیلونیدال)، آبسه مقعد، شقاق یا فیشر مقعد و انواع فیستول مقعد و فیستول کیست مویی تخصص و تجربه جراحی دارند.

ایشان دوره های تئوری لیزر را در ایران و دوره های تخصصی و عملی جراحی با لیزر را در کشورهای روسیه و ترکیه گزانده اند و از سال 1384 تمامی جراحی ها را با لیزر انجام می دهند. ایشان از اولین زنان جراح هستند که جراحی با لیزر را در ایران و تهران آغاز کرده اند و طی این مدت هزاران جراحی موفق را با لیزر انجام داده اند. جهت تشخیص و انتخاب بهترین روش درمان بیماری های ناحیه رکتوم و مقعد می توانید از مطب دکتر زهرا سعادتی وقت بگیرید.

از بهترین متخصص جراحی عمومی انتظار می رود

علاوه بر تخصص در موارد ذکر شده در بالا در حوزه های محتوایی متفاوتی دانش و تجربه داشته باشد مقوله هایی مثل: آناتومی، اپیدمیولوژی، ایمونولوژی، آسیب شناسی (از جمله نئوپلاستی). حوزه های مراقبت بالینی از جمله بهبود زخم، عفونت و استفاده از آنتی بیوتیک، مدیریت مایع و الکترولیت های بدن، انتقال خون و اختلالات انعقادی، شوک و احیا.  متابولیسم و تغذیه، مداخلات تهاجمی و آندوسکپی مثل کولونسکپی و آندوسکوپی، استفاده مناسب و تفسیر و تشخیص رادیولوژی و تصویربرداری و در نهایت مدیریت درد.
یک متخصص جراحی عمومی خوب می داند که برای درمان و جراحی انواع بیماری ها چه گروه خاصی از کادر درمان مورد نیاز است. علاوه بر این، متخصص جراحی عمومی با تجربه باید از نیازهای بالینی منحصر به فرد گروه های خاص بیمار نیز مطلع باشد.
بیماران مبتلا به سرگیجه، شامل مراقبت های تسکین دهنده و کنترل درد هستند؛ سو تغذیه؛ Cachexia در بیماران مبتلا به بیماری های بدخیم و مزمن؛ و مشاوره و حمایت از تصمیمات و مراقبت های پایان زندگی. بیماران چاق، شامل اختلالات متابولیکی؛ مداخلات جراحی و غیر جراحی برای کاهش وزن (bariatrics) و مشاوره از بیمار و خانواده ها.

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر و دستیار جراحی خانم

متخصص جراحی عمومی و لیزر خانم با کادر جراحی خانم

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر این امکان را برای بانوان محترم فراهم نموده است که در صورت تمایل کلیه کادر درمان و جراحی خود را نیز خانم انتخاب کنند. برخی از خانم ها از این که در اتاق جراحی یا محیط مطب آقا حضور داشته باشد معذب می باشند . به خصوص بیمارانی که متقاضی جراحی های زیبایی و یا جراحی و درمان در نقاط حساسی مثل ناحیه نشیمنگاه و واژن می باشند. در مطب و کلینیک دکتر سعادتی این امکان برای شما فراهم است که کلیه کادر جراحی از جمله متخصص بیهوشی نیز خانم انتخاب شوند. همچنین دستیار جراحی دکتر سعادتی خانم می باشند.

دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر، اولین بانوی جراح که لیزر بیماری های نشیمنگاه در یک جلسه را به طور تخصصی و حرفه ای در ایران آغاز نموده اند. ایشان در سال 1378 موفق به دریافت بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران شده اند و دوره های جراحی با لیزر پرتوان را ابتدا در روسیه و ترکیه و سپس در ایران سپری نموده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

نمایش دیدگاه ها

  • سلام دکتر
    بعدازعمل شهرستانی ها چندروزبایدتهران بمانند.
    دوم اینکه شما بابیمه تکمیلی یاطلایی فرهنگیان قرارداددارید.
    بعداینکه عمل درمطب انجام میشه یابیمارستان.

    • سلام بهتر است بعد از عمل با لیزر یک شب در تهران بمانید. می توانید این امکان وجود دارد که با یک همراه در کلینیک بمانید. تمامی جراحی ها و لیزرها در کلینیک تخصصی انجام می شود. متاسفانه با هیچ بیمه ای قرارداد نداریم.

  • سلام، دکتر من میخوام بدونم لیزر هموروئید و شقاق هیچ عارضه ای از جمله ناتوانی در کنترل ادرار و مدفوع و تنگی مقعد و...نداره؟
    به راهنماییتون نیازمندم، ممنون میشم در اسرع وقت پاسخ بدین.

    • سلام با لیزر احتمال بروز این عوارض نسبت به جراحی سنتی و جراحی باز بسیار بسیار کم است. تجربه و مهارت متخصص جراحی در به کارگیری لیزر نیز تعیین کننده است.

  • سلام خانم دکتر من18سالمه و تازه فهمیدم کیست مویی دارم.برای جلوگیری از پیشروی آن چه کار باید کرد؟
    ومن درحال حاضر موقیعت عمل جراحی ندارم و هزینه ی عمل آن به چهصورت است ؟((حداقل وحداکثرش را اعلام کنید))

    • سلام شما ابتدا باید ویزیت شوید. برای هماهنگی وقت حضوری یا غیر حضوری بین ساعات اداری و از شنبه تا چهارشنبه با مطب تماس بگیرید.

  • درضمن احتمال داره با بررسی و معاینه به نتیجه برسید که نیاز به عمل نداره؟ من خونریزی ندارم ولی به شدت احساس درد وکفتگی در ناحیه مقعد دارم جوری که حتی کپسول و امپول مسکن هم دیگه دردم رو کاهش نمی ده

    • سلام بله در اکثر موقع با معاینه ناحیه می توان علت بیماری را تشخیص داد. در صورت نیاز عکس یا ام آر آی تجویز خواهد شد.

  • سلام خانم دکتر لطف بفرمایید بگید هزینه برداشتم گوشت اضافه در خارج از مقعد چقدر است و مدت زمان عمل و ترخیص چند روز میباشد.
    و بفرمایید توسط شخص شما انجام میشود یا رزیدنت مرد هم هست در اتاق عمل.
    سپاس فراوان

    • سلام هزینه لیزر گوشت اضافه مقعدی بعد از معاینه مشخص می شود. مدت زمان عمل بسته به وسعت بیماری بین 10 دقیقه تا 30 دقیقه به طول می انجامد و بیمار بعد از دو ساعت مرخص می شود. تمام جراحی ها توسط خود من در کلینیک خصوصی انجام می شود و هیچ رزیدنت یا دکتر دیگری در اتاق عمل نیست. اگر بیمار بخواهد تمام کادر اتاق عمل را می توانیم خانم انتخاب کنیم.

    • باسلام.لطفا بفرمایید،توده ی چربی به اندازه نخود زیر پلک پایین چشم،تخصص شماست؟یا باید به چشم پزشک مراجعه کنم؟اگر تخصص شپتست،بفرمایید که برشی که زیر پلک چشم ایجاد میشه،چقدر هست؟ایا لیزر میکنید؟یا برش؟؟

  • سلام خانم دکتر خسته نباشید ممنون می شوم جواب من را بدهید حدود ۳ سال پیش در کلینیک جراحی با لیزر جراحی کیست مویی را با لیزر انجام دادم و سپس محل زخم را دکتر برایم بخیه کردند الان حدود سه سال از آن عمل گذشته و چند روزی است که دچار خارش در آن ناحیه و دردهایی شده‌ام اما مقدار ان خارش در اوایل صبح و شب افزایش می یابد آیا از پماد موپیروسین و یا بتادین استفاده کنم؟ در واقع محل زخم حالتی مانند عرق سوز پیدا کرده بود الان بهتر شده است و به نظر شما برای دوباره دچار نشدن به این بیماری چه کاری را انجام دهم؟ممنون

    • سلام دوست عزیز شما لیزر کردین چرا بیشتر جراحان تاکید میکنن که جراحی با لیزر وجود نداره و کلاهبرداریه

      • برای کسب اطلاعات درباره لیزر به یک متخصص جراحی و لیزر که با لیزر پرتوان جراحی می کنند مراجعه کنید و سایت های معتبر علمی را مطالعه بفرمایید. نوع دیگری از لیزر درمانی نیز وجود دارد که در جراحی هیچ کاربردی ندارد و به آن لیزر کم توان می گوییم.

  • سلام خسته نباشید
    مادرم دردزیادی دارد کلونسکوپی انجام دادگفتند نیازی به جراحی ندارد بادارو خوب میشه ولی هنوز درد زیادی دارد راهنمای کنید ممنونم میشم

    • سلام از مطب وقت ویزیت بگیرید بعد از ویزیت داروی قوی برای ایشان تجویز خواهد شد.

  • سلام من بی اختیاری مدفوع دارم یعنی اینکه مدفوع دم مقعد میاد و سریع بدو بدو باید برم دستشویی ، اصلا دوست ندارم جراحی بشم چون ریسک بی اختیاری کامل رو داره ، بیوفیدبک و تحریک الکتریکی هم کمکی نکرد .. دریچه داخلی اسفنکتر من بسته نمیشه اما دریچه خارجی کاملا بسته هست . آیا شما روشی دارین مثلا با تزریق چیزی که اسفنکترسفت بشه

    • سلام بعد از معاینه می توان در مورد روش درمان شما نظر داد. یک روش مطمئن جراحی با لیزر پرتوان برای تنگ کردن اسفنکتر مقعد می باشد.

    • سلام بعد از یک یبوست سخت دچار بیرون‌زدگیهای مقعدی شدم بعد از مدتی که دوباره یبوست سخت شدم یک موهایی شاخه شاخه شده از ناحیه داخلی مقعد یکم بطرف بیرون حس میکنم که دردناکه و اینبار باعث خونریزی تا ۳روز شد (آیا قبلی بواسیریا شقاق و بعد دچار کیست مویی داخل مقعدی شدم)

1 2 3 5
منتشر شده توسط
دکتر زهرا سعادتی

مقالات اخیر

  • اطلاعات عمومی پزشکی

شکل آلت تناسلی زنان و آناتومی واژن چگونه است؟

اگرچه دستگاه تناسلی خارجی زن معمولاً به عنوان واژن نامیده می شود، اما واژن تنها…

ژانویه 10, 2024
  • بیماری های مقعد
  • توده های ناحیه مقعد

علت نبض زدن مقعد شقاق، بواسیر و آبسه

عمدتا علت نبض زدن مقعد زخم شقاق مقعدی می باشد. اگر این نبض زدن همراه…

ژانویه 3, 2024
  • بیماری های گوارشی

پولیپ روده چیست؟

پولیپ روده زائده ای شبیه به بافت دستگاه گوارش است که ممکن است در روده…

دسامبر 18, 2023
  • بیماری های مقعد

نحوه نشستن بیماران هموروئید و شقاق

هموروئید گاهی با خارش، ناراحتی، درد و خونریزی همراه است. در میان بسیاری از روش…

نوامبر 8, 2023
  • اطلاعات عمومی پزشکی

ملین یا مسهل چیست؟

از یبوست خسته شده اید و فکر می کنید به کمک نیاز دارید؟ آیا می…

اکتبر 31, 2023
  • بیماری های مقعد

همه چیز درباره پارگی مقعد

پارگی مقعد یک بریدگی یا پارگی در نواحی مقعد می باشد. ترک در پوست سبب…

اکتبر 21, 2023

اولین بانوی جراح تخصصی هموروئید و شقاق با لیزر در ایران. تمام مراحل با لیزر و توسط دکتر سعادتی انجام می شود. واتساپ  09120052674