مصاحبه با بیماران درمان شده

نمایش دیدگاه ها

    • سلام برای تعیین هزینه دقیق عمل کیست مویی با لیزر باید معاینه شوید. برای اطلاع از حدود هزینه می توانید با مطب تماس بگیرید و یا به دایرکت اینستاگرام پیغام دهید.

      • سلام و خسته نباشید،
        دو ماه پیش هنگام سرویس رفتن ،دسشوییم بزور میومد ،الان ی دو ی هفتش خیلی درد میگیره ،کرم ام ج خریدم با قرص سی لاکس،هنگام ادرار،اگر با زور باشه خون میاد،
        ایا از کلیه امه یا بواسیره؟

          • سلام خانم دکتر من ۲۵دی ماه عمل کردم و گفتن بخش عفونی خیلی وسیعه و باید به روش باز عمل بشه وبعد عمل بالیزر هم محل رو سوزوندن میخواستم ببینم کی میشه راحت بلند شم و بشینم یه وضعیت بسیار تاسف باریه

        • سلام من عمل جراحی همورهید درجه 3را انجام دادم حالا مریضیم از یک طرف دیگه عود کرد و گوشت اضافه هم دن مقعد وجود دارد تشکر

      • سلام وقت بخیر
        با عرض پوزش از شما تقریبا دوهفته ای میشه که
        بنده کنار معقدم یک غده مانند درامده که نه درد داره نه سوزش و نه خونریزی فقط اینکه من اصلا تن ب عمل جراحی و حتی لیزر نمیدم یک راهنمایی میخام در مورد درمان دارویی اگر داره بنده خدمت برسم ممنون میشم راهنمایی کنید.
        با تشکر

        • لطفا از مطب وقت ویزیت بگیرید. بعد از تشخیص دقیق بیماری برای شما داروی قوی تجویز می شود.

  • سلام وقت بخیر . دکتر من به هنگام اجابت مزاج ، بیرون زدگی مقعد دارم که بعد از اتمام داخل میره اما اندازه یک عدس بیرون میمونه و زخم هست . خیلی درد شدیدی داره و سوزش دارم به هنگام اجابت مزاج و چند ساعت بعدش . ترس شدیدی از عمل جراحی دارم و خجالتی هم هستم و همین باعث شده تا الان به پزشک مراجعه نکنم اما دیگه سوزش و درد غیر قابل تحمل شده . خواستم بدونم از اونجا که شهرستان هستم ، میشه در یک جلسه درمان انجام بشه؟ با لیزر میشه انجام داد و اینکه درد داره؟ هزینه اش به چه صورت هست؟ با 3 میلیون انجام میشه یا فراتر میره ؟ حدودی میخوام ببینم چقدر میشه ؟ تشکر

    • سلام شما احتمالا دچار هموروئید داخلی درجه 3 یا 4 همراه با شقاق شده اید. با مطب تماس بگیرید یک وقت ویزیت غیر حضوری بگیرید. در ویزیت غیرحضوری هزینه دقیق و اقدامات لازم قبل از لیزر هموروئید و شقاق به شما اعلام می شود. سپس یک روز برای انجام لیزر به تهران تشریف می آورید و بدون معطلی درمان شما انجام می شود. شما می توانید یک شب در کلینیک بمانید و سپس به شهر خود بازگردید.

  • سلام وقت بخیر خانم دکتر من به هنگام اجابت بیرون زدگی مقعد دارم که بعد از اتما داخلی را که از خط دندانه ای مقعد بیرون زده مشاهده کردم خوشبختانه خون ریزی ندارم من به دوکترم زنگ زدم اما به خاطر کرونا GP شهرم که زندگی میکنم بسته هست مخاستم به بیمارستان برم اما به خاطر کرونا نرفتم دوکتر تلفون جوابم دادن و به دوکترم توضیح دادم چتوریه مشکلم ایشان باو کنین انقدر سرش شلوق بود نفهمید دقیقن مشکلم چی یک کرم به اسم uniroid _hc ointment 30g برام تجویز کرد روزی دو با استفاده کنید لطفن منو راهنمای کنید من چکار کنم تا خون ریزی نکرده با تشکر

    • سلام لطفا با مطب تماس بگیرید و یک وقت ویزیت آنلاین بگیرید. بعد از ارسال عکس نظر قطعی اعلام خواهد شد.

      • سلام دکتر من یه رابطه از مقعد با نامزدم چند ماه پیش داشتم بعد به گفته نامزدم مدفوعم خارج شد یا یه همچین چیزی و بویه بدی شکل گرفت ولی هموروئید و این چیزا ندارم و عوارض هیچ بیماری تو این زمینه رو تو خودم نمیبینم. ممکنه بخاطر اولین دفعه رابطه باشه؟ قبل نامزدیم هم یه رابطه با دوست پسرم داشتم و همچین چیزی اتفاق نیوفتاده با نامزدم رابطه برقرار کردم اینجوری پیش اومده به گفته خودش باید برای اطمینان به جراح عمومی برم که تشخیص بده مشکلی هست یانه؟

        • سلام احتمالا قبل از رابطه مقعدی دفع مدفوع شما به طور کامل انجام نشده بود. در هر صورت انجام رابطه مقعدی حتی برای یک بار می تواند عوارض گوناگونی برای بیمار ایجاد نماید. بهتر است توسط یک متخصص معاینه شوید.

        • سلام .من ۴ ماه پیش عمل فیشر انحام دادم با لیزر.الان با هزاران بدبختی و پماد.....درد و سوزش ندارم .ولی یک هفته است اطراف مقعدم و کشاله رانم قرمز شده و ملتهب و دو روز چرک میزنه بیرون و ترشح دارم.چند روز دارم پمادکلوتریمازول و کلیندامایسین میزنم ولی فعلا تغییری ندیدم و ترشح از مقعدم دارم اگه میشه راهنمائی بفرمایین ممنون میشم

      • سلام خانم دکتر وقت بخیر من شقاق مقعد دارم و مقعدم متورم هست اما خونریزی و درد ندارم بنظرتون اکر عمل نکنم مشکلی است؟ و اینکه من مقعدم را با شلنگ اب که آب را وارد مقعدم میکنم میشورم تا کامل تمیز بشه این کار خطرناک نیست؟

        • سلام این روش تنقیه مقعد بسیار خطرناک است و نباید تکرار شود. برای تورم و زخم شقاق مقعدی از یک متخصص وقت ویزیت بگیرید. بعد از مصرف دارو و درمان یبوست می توانید دفع طبیعی داشته باشید و نیازی به تنقیه و شستوشوی داخلی نخواهید داشت.

        • سلام این مورد را جراح معالج تعیین می کنند. جراح معالج معمولا یک هفته الی ده روز بعد از عمل را تعیین می کنند.

    • سلام خانم دکتر من تقریبا یک ماهه گوشته از مقعد زده بیرون البته به همراه خارش و سوزش بود که اوایل اسهال هم بودم اما الان ترشحات مقعدی دارم ومدفوع کردنم همراه با درد شده انگار زخم باشه تیغ بزنن درد میکنه پهلو های دو طرفمم هم درد میکنه هنوز به پزشک مراجعه نکردم ازتون یه راهنمایی میخواستم. ممنون

        • سلام خانم دکتر
          چند سال پیش یک زائده کوچک از مقعدم بیرون زده بود کلونوسکوپی کردم و گفتن مشکل داخلی نداری
          ولی الان این زائده خیلی بزرگ شده، درد دارم
          میترسم از لیزر و ... و همچنین هزینه ها
          آیا لیزر عوارض داره؟

          • سلام بهتر است با لیزر پرتوان برداشته شود تا دچار عوارضی مثل هموروئید، شقاق و آبسه و عفونت مقعدی نشوید. لیزر عوارض جراحی سنتی با تیغ و کوتر را ندارد و حتما باید توسط متخصص جراحی و لیزر ماهر انجام شود.

    • سلام من روی گونه چپم چند وقت کیست میزد و بعد چند ماه از بین میرفت دوسال پیش یه برامدگی سفت که گاها ازش عفونت بیرون میزد روی گونم زدم و ازبین نرفت و سفت شد جراحی کردم چیزی نبود داخلش ولی اطرافش باز سفت موند و موهای ریشم قبل جراحی ازبین رفت چند ماه پیش دباره کنارش یه کیست تو عمق زیاد پوست گونم زدم ولی ازبین نرفت کلی انتی بیوتیک خوردم درست نشد دباره جراحی کردم ولی اطرافش دباره سفت مونده رو گونم حالت بدی پیدا کرده ایا با لیزر مشکل میشه حل کرد

      • سلام شما باید به مراکز پوست و مو مراجعه کنید تا متخصص پوست و مو روش درمان مناسب را برای شما تجویز کنند.

  • سلام
    وقت بخیر خانم دکتر سعادتی
    من فکر میکنم هموریید خارجی نوع 4 داشته باشم چون از ناحیه مقعد 3 عدد بیرون زدگی گوشتی دارم که حتی بعد از اجابت مزاج هم به داخل نمی روند. ولی درد و سوزش ندارد.
    2 تا سوال اشتم از حدمتتون اول اینکه آیا لیزر درمورد من جوابگو هست؟ و هزینه تقریبی لیزر و هم بفرمایید و اینکه آیا شامل شامل بیمه تکمیلی میشود؟

    • سلام اگر هموروئید از داخل به خارج آمده باشد هموروئید داخلی درجه چهار محسوب می شود. تمام انواع هموروئید را می توان با لیزر پرتوان درمان کرد و لیزر هموروئید برای شما کاربردی است. تمام انواع بیماری های مقعد مثل هموروئید شقاق را می توان با لیزر پرتوان در یک جلسه درمان کرد.

  • با سلام
    من پسرم 12 سالشه و چند سالی هست که کمی بی اختیاری مدفوع دارد که کمی و گاها بیشتر لباس زیرش را کثیف می کند - چندین دکتر متخصص بوردیم که توسط برخی معاینه های دستی و کلونسکوپی انجام شده که همگی گفتند سالم هستش و بعضا داروهای ضد یبوست و روان کننده و ... دادن که بدون ثمر و یا در زمان کوتاهی کمی موثر بودند لیکن همچنان مشکل وجود دارد - یکی از آشنایان گفته اند که با میل زدن در مقعد توسط متخصص می تواند مشکل حل شود که ما با این روش آشنا نیستیم و اصلا واقعا نمی دانیم اجرایی هست یا خیر - اگر لطف کنید راهنمایی کنید که مشکل چه می تواند باشد و چگونه امکان رفع و درمانش هست؟
    با تشکر

    • سلام میل زدن که اصلا توصیه نمی شود و روشی بسیار قدیمی برای بهبود شقاق و تنگی مقعد است. از مطب وقت ویزیت بگیرید ابتدا باید علت بی اختیاری مدفوع مشخص شود. اگر با لیزر درمان نشود بیوفیدبک ممکن است کمک کننده باشد. از مراجعه به پزشک عمومی و غیر متخصص نیز خودداری کنید و حتما به یک متخصص جراحی و لیزر باتجربه برای تشخیص و درمان مراجعه کنید.

  • سلام.خانم دکتر خسته نباشید.
    من ۲ ماه پیش ابسه عمل کردم بعد از عمل ابسه وشستشو ازسوراخی که دکتر برای شستشو گذاشته بود ،شاهد خروج ذرات مدفوع بودم.که دکترم گفت نشانه ایجاد فیستول است. و۳ روز پیش عمل فیستول مقعد انجام دادم.واز سوراخ نخی را اویزان گذاشت تا چرک از اونجا خارج شود.حالا من با تکان دادن نخ بعد از اجابت مزاج همچنان از سوراخ ذرات مدفوع را مشاهد مینمایم.خیلی نگرانم.آیا این روند طبیعی است.خواهش میکنم به من جواب دهید.ایا عملم خوب انجام نشده.من خیلی زجر کشیدم.سرپرست سه فرزندم.خانمی ۴۷ ساله ام.در شهرستان ساکنم.فقط جوابم رو بدید که این مشاهده ذرات مدفوع بعد از اجابت مزاج وتکان دادن نخ، از سوراخی که نخ تعبیه شده طبیعی است یا نه.بسیار سپاسگذارم.

    • سلام معمولا بعد از آبسه های متعدد و درمان نشده و مزمن بروز فیستول مقعدی یک وضعیت طبیعی است. طبق دستورات جراح معالج خود پیش بروید و مراقبت های بعد از جراحی فیستول را به درستی رعایت بفرمایید. به دلیل اینکه جراحی سنتی انجام داده اید ممکن است دوره نقاهت طولانی را تجربه کنید بنابراین صبور باشید و با جراح خود در ارتباط باشید.

      • سلام خسته نباشی ببخشید من یه غده تو لپ دارم خیلی میترسم که سرطان باشه لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم راهنماییم کنید وقتی فشار میدم هر حرف میره

        • سلام ابتدا باید معاینه شوید اگر لیپوم تشخیص داده شود با جراحی سرپایی خارج می شود. اگر ماهیت غده به درستی مشخص نباشد نمونه برداری انجام می شود.

  • سلام خانم دکتر.من بعد از عمل مدفوع تا چند ساعت بعدش دچار سوزش ادرار میشم آیا این بخاطر بواسیر هستش یا ربطی نداره.ممنون میشم جواب بدید.

  • سلام وقت بخیر
    ببخشید خانم دکتر من 15 ساله که بی اختیاری گاز روده دارم. ایا بطور کامل درمان شدنی هست؟ منو راهنمایی کنید باید چکار کنم و چه مراحلی برا درمان باید انجام بدم؟ و اینکه آیا هزینه ی درمانش زیاده؟
    ممنون از شما

    • سلام به یک متخصص جراحی عمومی یا متخصص جراحی و لیزر مراجعه کنید تا ناحیه مقعد را معاینه کنند. اگر بیماری هایی مثل شقاق یا هموروئید یا دیگر بیماری های مقعد مبتلا باشید با تجویز دارو، عمل جراحی یا لیزر می توان مشکل شما را حل کرد. اگر مشکل حاد نباشد با کمترین هزینه و با دارو درمانی می توان به نتیجه رسید. اما اگر مشکل حاد باشد لازم است عمل جراحی یا جراحی با لیزر را انجام دهید. معمولا هزینه جراحی با لیزر بسیار بالاتر از جراحی معمول در بیمارستان های دولتی می باشد.

      • سلام
        9 ساله پیش یه جوش زیر ناف داشتم و فشارش دادم که محتویاتش بیرون اومد ولی از همون موقع به بعد همش درحال رشده و الان اندازه یه آبنبات شده و اصلا حسی هم نداره
        لطفا راهنمایی ام کنین که چیکار کنم
        ضمنا سونوگرافی شکم رفتم چیزی نبوده

        • سلام برای جلوگیری از بروز عفونت و آبسه شدن این بخش بهتر است تحت عمل جراحی قرار بگیرید. با توجه به این که در سونوگرافی مورد خاصی مشاهده نشده است در حال حاضر این کیست خطرناک نیست.

  • سلام خانم دکتر
    بنده یک زائده گوشتی در کنار مقعد احساس میکنم که روی آن حالت زخم دارد و خونریزی میکند، و همچنین از جراحی با لیزر میترسم چون شنیدم ممکن است به تنگی مقعد منجر شود و باید چند جراحی دیگر را انجام دهم، لطفا راهنمایی بفرمایید..

    • سلام جراحی با لیزر پایین ترین عوارض را نسبت به جراحی سنتی با تیغ و کوتر را دارد به خصوص اگر توسط جراح با تجربه انجام شود می توانید از فواید لیزر سود ببرید. به علاوه لازم است یک دوره دارو مصرف کنید و مراقبت های خانگی را رعایت کنید. در صورتی که نتیجه نگرفتید به شما جراحی یا لیزر پیشنهاد خواهد شد.

      • سلام من چهار روزه که عمل با لیزر روبرای فیشر وهموروئید انجام دادم ولی هنوز موقع دفع درد دارم ویکم خون میاد ایا طبیعیه؟

        • سلام اگر یبوست و یا اسهال ندارید و این درد خفیف است مشکلی وجود ندارد. با نشستن در لگن آب گرم درد را تسکین دهید. مسکن های تجویز شده توسط جراح معالج را هم به موقع مصرف کنید.

1 2 3 5