کیست مویی

هزینه عمل یا لیزر کیست مویی

هزینه عمل کیست مویی

سینوس پیلونیدال یا کیست مویی را به طور معمول می توان در انتهای ستون فقرات و قسمت دنبالیچه مشاهده نمود. کیست مویی معمولا در بالای شکاف باسن قرار می گیرد و هنگامی که این ناحیه آلوده می شود، کیست پیلونیدال ظاهر می شود. کیست مویی که بیشتر در مردان بالغ دیده می شود باید به سرعت درمان شود. با توجه به درمان های مختلفی که برای حذف کیست مویی وجود دارد (لیزر، جراحی و…)، هزینه عمل کیست مویی متفاوت خواهد بود.

کیست مویی چگونه به وجود می آید؟

هنگامی که مو ها در اطراف ناحیه مربوطه رشد می کنند، به علت اصطکاک به داخل پوست رانده می شوند، در نتیجه احتمال ابتلا به عفونت افزایش می یابد، زیرا بدن آن ها را یک جسم یا ضایعه خارجی فرض می کند و در نتیجه بر روی آن واکنش می دهد. بدین ترتیب باعث ایجاد کیست ها یا آبسه هایی می شود که در اطراف مو مشاهده خواهد شد. کیست یا آبسه ممکن است با مایع، خون، ترشح یا عفونت پر شود، که تمیز کردن آن جنبه اصلی درمان کیست مویی (سینوس پیلونیدال) است.

هزینه جراحی سنتی کیست مویی

درمان کیست مویی

کیست مویی را می توان در مرحله اولیه با استفاده از آنتی بیوتیک ها درمان کرد. در این مواقع هزینهدرمان کیست موییچندان بالا نیست این کار شانس عفونت را کاهش می دهد. کیست مویی در صورتیکه در زمان مناسب درمان نشود بوی بسیار بدی را از خود منتشر می کند و هزینه های بعدی درمان بالاتر خواهد رفت. بنابراین برای تشخیص روش درمانی مناسب به سرعت به پزشک متخصص جراحی مراجعه کنید تا متحمل هزینه های بالای درمان نشوید.

عمل کیست مویی بهترین گزینه درمان برای افرادی است که دارای چندین کیست مویی می باشند. البته امروزه به جای جراحی کیست مویی که یک روش تهاجمی و پرخطر است از لیزر کیست مویی برای درمان استفاده می شود که نتایج بسیار مطلوبی را در اختیار بیماران قرار می دهد.

در تمام دنیا هزینه عمل جراحی کیست مویی با لیزر کمی بالاتر از هزینه جراحی سنتی است زیرا دستگاه لیزر دستگاهی تخصصی و گران است و متخصص جراحی که با لیزر کار می کند دوره های خاصی برای کار با لیزر را گذرانده است. متاسفانه بارها شنیده ام و دیده ام که بیمار هزینه جراحی با لیزر را پرداخت می کند و تحت عمل جراحی کیست مویی سنتی قرار می گیرد. زیرا برخی بیماران از وجود لیزر و قیمت ها هزینه های مربوط به جراحی با لیزر خبر ندارند.

علیرغم دسترسی به دارو ها و درمان های مختلف، سینوس پیلونیدال می تواند حتی پس از درمان نیز مجددا ایجاد شود. بنابراین، حفظ بهداشت این ناحیه و اصلاح کردن در فواصل زمانی معین برای تمام افراد بخصوص کسانی که مستعد ابتلا به کیست مویی هستند امری ضروریست. همچنین اجتناب از نشستن های طولانی مدت و فشار آوردن به این ناحیه می تواند در جلوگیری از ابتلا به کیست مویی اثربخش باشد. بعد از جراحی کیست مویی بیمار هزینه جداگانه ای طی جلسات مختلف جهت لیزر موهای زائد پرداخت می کند که این مبلغ در سال 96 از 100 هزار تومان تجاوز نمی کند

لیزر کیست مویی و جراحی فلپ

هزینه عمل کیست مویی چقدر است؟

هزینه عمل کیست مویی یکی از موضوعاتی است که همیشه ذهن بیماران را متوجه خود می سازد. تحت پوشش بیمه قرار گرفتن هزینه عمل کیست مویی برای بسیاری از بیماران از اهمیت بالایی برخوردار است.

هزینه عمل کیست مویی بستگی به عوامل مختلفی دارد، مانند: نوع بیمه درمانی، تخفیف سالانه، الزامات همکاری در پرداخت و مهم تر از همه نوع عمل برای حذف کیست مویی. کیست مویی هم از طریق جراحی برداشته می شود و هم با لیزر درمانی. اگر افراد با شیوه های نوین درمانی کیست مویی را حذف کنند باید این موضوع را بدانند که لیزر درمانی در ردیف پوشش بیمه قرار داده نمی شود. اما برخی از بیمه های تکلمیلی بخشی از هزینه یا کل هزینه جراحی کیست مویی با لیزر را پرداخت می کنند.

هزینه عمل کیست مویی با لیزر

لیزر کیست مویی به عنوان یک روش سرپایی که هیچگونه نیازی به بستری شدن ندارد، در نظر گرفته می شود. در نتیجه هزینه عمل کیست مویی با لیزر تحت پوشش بیمه عادی قرار نخواهد گرفت. البته این موضوع نباید بیماران را از لیزر درمانی که بهترین شیوه درمانی کیست مویی است منصرف سازد، چرا که هزینه عمل کیست مویی با جراحی نیز تفاوت زیادی با هزینه لیزر درمانی ندارد.

به علاوه اگر این موضوع برای شما اهمیت زیادی دارد می توانید عضویت یک بیمه تکمیلی را بگیرید و قبل از اقدام به لیزر کیست مویی از شرایط پرداخت بیمه خود آگاه شوید. برخی از بیمه های تکمیلی تا 90 درصد هزینه جراحی کیست مویی با لیزر را پرداخت می کنند.

پارامترهای مهم در هزینه عمل کیست مویی

به علاوه اینکه افراد اگر جراحی انجام دهند باید درد و دوران نقاهت چشمگیری را تحمل کنند. پارامتر های متعددی می تواند به عنوان پرداختن هزینه برای بیماران در نظر گرفته شود و نباید تنها به پرداخت وجه ریالی بسنده کرد. عمل کیست مویی با جراحی سنتی زمان بیشتری نسبت به لیزر کیست مویی نیاز دارد. به علاوه اینکه تحمل درد بعد از عمل برای بیماران بسیار رنج آور است.

پس از لیزر کیست مویی بیمار نیازی ندارد که به مدت یک هفته یا بیشتر به استراحت بپردازد. در واقع دوران نقاهت لیزر کیست مویی بسیار کوتاه مدت است و بازگشت به روال عادی زندگی به سرعت اتفاق خواهد افتاد.

روش های سنتی جراحی کیست مویی مدت هاست که جای خود را به تکنیک های مدرن تر و کم خطر تری داده اند. شما با پرداخت یک هزینه مناسب برای عمل کیست مویی با لیزر درمانی می توانید آن را درمان کنید و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید.

در کیلینیک لیزر دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی و لیزر هزینه جراحی کیست مویی با لیزر در سال 96 از یک میلیون تومان تا 5 میلیون تومان اعلام شده است. این هزینه برای درمان انواع کیست مویی همراه با دیگر بیماری ها مثل فیستول و آبسه اعلام شده است. افرادی که مبتلا به کیست مویی و آبسه و فیستول هستند جراحی و لیزر آنها در یک جلسه و تنها با پرداخت یک بار هزینه و همزمان انجام می شود. در این مواقع بیمار هزینه جداگانه ای برای جراحی بیماری های دیگر که وابسته به کیست مویی است پرداخت نمی کند.

بیمارانی که مبتلا به هپاتیت ایدز و یا زگیل تناسلی هستند تحت جراحی کیست مویی با لیزر قرار نمی گیرند.

تعیین هزینه لیزر کیست مویی با ارسال عکس

بیمارانی که ساکن تهران نیستند می توانند از این خدمات استفاده کنند. بیمار عکس کیست مویی خود را ارسال کرده و دکتر سعادتی متخصص جراحی و لیزر بعد از بررسی عکس ناحیه هزینه دقیق و تشخیص خود را اعلام می کنند. برای هماهنگی های لازم برای ویزیت غیر حضوری و آنلاین با مطب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول هزینه کیست مویی

1-هزینه جراحی کیست مویی در بیمارستان خصوصی به چه صورت است؟

به طور معمول جراحی کیست مویی در بیمارستان خصوصی بسته به این که جراحی با لیزر باشد یا نه از 3.000.000 تومان به بالا خواهد بود.

2-به صرفه ترین روش درمان کیست مویی چیست؟

با توجه به این که هزینه های پانسمان جراحی باز کیست مویی بسیار بالاست و وقت و هزینه بالایی را صرف می کند این روش توصیه نمی شود. بهترین و به صرفه ترین روش درمان روشی است که به طور بسته و با لیزر انجام شود بدین ترتیب دوره نقاهت بسیار کوتاه خواهد بود و احتمال عود کیست مویی نزدیک به صفر خواهد بود. معمولا هزینه جراحی مجدد کیست مویی بالا است و بهتر است از ابتدا بهترین روش جراحی کیست مویی را انتخاب کنید.

3-هزینه جراحی کیست مویی خفیف چقدر است؟

در صورتی که کیست مویی خفیف باشد و در همان مراحل اولیه به متخصص جراحی عمومی مراجعه کنید می توانید با کمترین هزینه و به طور سرپایی کیست را تخلیه و درناژ کنید. در صورتی که نیاز به جراحی وسیع برای درمان کیست مویی باشد هزینه های کلینیک نیز به مابقی هزینه ها اضافه خواهد شد. برای تخمین دقیق هزینه کیست مویی خفیف شما باید ویزیت شوید.

4-برتری جراحی کیست مویی با لیزر و به روش بسته چیست؟

در صورتی که این جراحی توسط یک متخصص جراحی عمومی و لیزر ماهر در این زمینه انجام شود به میزان قابل توجهی در وقت و هزینه های درمان کیست مویی صرفه جویی خواهید کرد. آنچه که درباره لیزر کیست مویی بسیار مهم است این است که دیگر از اسکار عمل کیست مویی و پانسمان فشاری خبری نیست. همچنین دوره نقاهت بسیار کوتاه و احتمال عود و عفونت کیست مویی بسیار پایین است.

author-avatar

درباره دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر، اولین بانوی جراح که لیزر بیماری های نشیمنگاه در یک جلسه را به طور تخصصی و حرفه ای در ایران آغاز نموده اند. ایشان در سال 1378 موفق به دریافت بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران شده اند و دوره های جراحی با لیزر پرتوان را ابتدا در روسیه و ترکیه و سپس در ایران سپری نموده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

292 دیدگاه برای “هزینه عمل یا لیزر کیست مویی

  1. Avatar photoمیلاد گفت:

    سلام من یک بار عمل کیست مویی انجام دادم به روش سنتی .الان احساس میکنم داره باز هم سوراخ میشه اگه عود کنه هزینه عملش با لیزر چقدر در میاد

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام لطفا با مطب تماس بگیرید و یک وقت معاینه بگیرید معمولا عمل های مجدد هزینه بالاتری نسبت به عمل اول دارند اما اگر به موقع اقدام کنید نیازی به صرف هزینه بیشتر نیست. اگر هم شهرستان هستید و رفت و آمد به مطب برای شما مشکل است می توانید وقت ویزیت آنلاین بگیرید. جزئیات ویزیت آنلاین را از منشی بپرسید 02122761600

      1. Avatar photoسلدا گفت:

        سلام خانم دکتر خسته نباشید من. بیست روز پیش فهمیدم که کیست مو دارم. رفتم پیش ماما بخاطر جوش های روی باسنم ک دلیلش کیست بوده. ولی وقتی ماما منو معاینه کرد گفت ک. خط باسنم. سوراخ سوراخ شده
        رفتم پیش جراح عمومی گفته ک اجازه عمل ندار باید. شهرستان مون از وضعیت قرمز کرونایی خارج بشه بعد
        ترشحات عفونت هم دارم دکتر بهم. دارو داد تا روز جراحی.
        ولی. ولی علاوه بر کیست که خط باسن سوراخ سوراخ. دلیلش. همون کیست؟؟البته. تو اون سوراخا ک فک کنم سه تا بودن. حدودا بزرگن. عفونت. درمیاد !

      2. Avatar photoمحمدی گفت:

        سلام همسر بنده ۴ سال پیش در بیمارستان دولتی جراحی کرده ولی کیست مویی خارج نکردن فقط عفونت چیه اونو برداشتن چند ماه پیش عفونت زده بود بیرون خارج شد الان خوب شده هیچ عفونت التهابی مشخص نیست ولی ب شدت درد داره و کمرش اذیت میکنه میخواستم بدونم با لیزر میشه از بین برد؟ و هزینه اش چقدر میشه تقریبی

        1. بله با لیزر پرتوان می توانیم جدار کیست و محتویات آن را به طور کامل تخلیه و جراحی کنیم. سپس زخم با روش پلاستیک بسته می شود. هزینه لیزر بعد از ویزیت بیمار مشخص می شود. اگر تهران تشریف ندارید لطفا از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید. بعد از ارسال عکس کیست مویی و در صورت نیاز جواب آزمایش ها هزینه دقیق اعلام خواهد شد.

  2. Avatar photoستایش گفت:

    سلام خانم دکتر من ۱۶ سالمه و تقریبا یک هفتس که درد دارم و نمیتونم بشبنم و امروز که دیدم یه جوش تقریبا کوچک که انگار یکم مو ازش بیرونه دیدم و قرمزه ولی فکر میکنم هنوز خیلی هاد نشده من چیکار کنم؟؟؟؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام قبل از این که وضعیت شما حاد شود با مطب تماس بگیرید و سریعا وقت معاینه بگیرید. اگر کیست مویی پیشرفته نباشد به طور سرپایی در همان جلسه درمان می شود. به علاوه در هزینه درمان کیست مویی نیز صرفه جویی می کنید. سن شما یکی از پر ریسک ترین سنین بروز کیست مویی می باشد

    2. Avatar photoshahab qasemi گفت:

      سلام خانم دکتر من تغریبا۴سال پیش ران پای راستم رو پلاتین گذاشتم وچون مدام روکمر خوابیده بودم دچار این بیماری شدم و به دلیل همین عمل گذاشتن پلاتین نتونستم کیست رو جراحی کنم وبا مرحم سیاه و پیاز عفونتش رو تخلیه کردم دیگه اثری ازش نبود تا چندروز پیش دوباره درد گرفت ولی اوایل عود کیست هست زیاد عفونت نکرده هنوز کوچیک هست و میخام که همین فردا ازتون وقت جراحی بگیرم میخام بدونم عملم سختتر میشه یا اینکه فرقی نداره ممنون

      1. سلام شما باید معاینه شوید. استفاده از مرحم سیاه می تواند آسیب شدیدی به ناحیه وارد کرده باشد و حتی دچار اسکار در این ناحیه شده باشید. ابتدا از مطب وقت ویزیت بگیرید سپس درباره روش لیزر کیست مویی شما و زمان انجام آن تصمیم گیری خواهد شد.

  3. Avatar photoمحمد گفت:

    سلام من ۴ سال پیش عمل جراحی کیست داشتم الان دوباره عود کرده نزدیک سه چهارماه هست که چرک میاد و الان دو روزه میشینم درد میگیره عمل جراحی هم نمیخوام بکنم میشه با لیزر کل کیست و برداشت .هزینه این کار چقد میشه

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بله با لیزر می توان انواع کیست مویی و کیست مویی عود کرده را درمان کرد. برای اطلاع از حدود هزینه کیست مویی با مطب تماس بگیرید و یا بعد از معاینه کیست مویی شما هزینه دقیق درمان کیست مویی شما اعلام خواهد شد.

      1. Avatar photoنازنین زینب دهقانی گفت:

        سلام لطفا میسه آدرسه مطب رو بهم بدین

        1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

          سلام پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457 واحد 10 از صفحه تماس با ما هم می توانید اطلاعات تماس و موقعیت کلینیک لیزر را بر روی نقشه بیابید.

    2. Avatar photoامیرحسین گفت:

      سلام خانم دکتر ببخشید من چن روزی هست که پایین استخوان کمرم دردی احساس میکنم که نه جای قرمزی نه عفونتی نه سیاهی هیچی نیس حتی سوراخی هم نیس من سنم ۲۰ هس میخواستم بدونم این کیست مویی هس یا خیر لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

      1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

        سلام شرایط ویزیت غیر حضوری را مطالعه فرمایید. بعد از ارسال عکس تشخیص وجود کیست مویی به شما اعلام می شود.

  4. Avatar photoاحمدرضا گفت:

    سلام خانم دکتر من نزدیک به یک سال خیلی درد داشتم ولی بعد دردی نداشتم امروز هم دردی ندارم آیا می شه کیستم خوب شده باشد چون یک روز یک مو از آن خارج شد

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      نکته ای که وجود دارد کیست مویی خود به خود درمان نمی شود. ابتدا شما باید ویزیت شوید تا کیست مویی تشخیص داده شود. اگر کیست مویی دچار آبسه و عفونت شدید نباشد معمولا دردی ندارد و تنها متخصص جراحی می تواند از شکل ظاهری آن کیست مویی را تشخیص دهد. بنابراین حتما به یک متخصص جراحی و لیزر مراجعه فرمایید

    2. Avatar photoعلی گفت:

      باسلام وخسته نباشید
      خانم دکتر من ازشهرستان هستم وپارسال بخاطر کیست مویی جراحی کوچک سرپایی که فقط عفونت ردتخلیه کردن ، انجام دادم اما فعلا اثری ازکیست نیست آیا بازنیاز با لیزروجراحی هست یانه

      1. سلام بله در هر صورت باید جدار کیست مویی تخریب و تخلیه شود در غیر این صورت مجدد عفونت می کند و بیماری تشدید می شود. در اولین فرصت برای جراحی یا لیزر کیست مویی اقدام نمایید.

  5. Avatar photoدنیا گفت:

    سلام خسته نباشید خانم دکتر من حدود شیش ماه پیش یه بار موهای اطراف سینه م رو اصلاح کردم و حس کردم ی مو زیر پوستی شد از اون موقع تا الان بیشتر شده و به حالت یک برجستگی کوچیکتر از عدس شده ک رنگش سیاه ماننده و خودم حس میکنم یه کیسه مویی شده.میشه بهم مشاوره بدین که چیکار کنم و اینکه چه چیزی میتونه باشه و به چه متخصصی مراجعه کنم متخصص پوست؟
    خیلی ممنونم ازتون

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام هم می توانید به متخصص پوست مراجعه کنید و هم می توانید از مطب من وقت بگیرید. اگر سریع اقدام کنید در مطب و به طور سرپایی مشکل شما حل خواهد شد.

  6. Avatar photoمعصومه گفت:

    سلام وقت بخیر من مدت یه ماهه که درد در استخون دنبالچه دارم و موقع دستشویی رفتم اذیت میشم خواستم بدونم دلیلش ممکن کیست مویی باسه البته نه جوشی هست نه قرمزی نه عفونتی فقط درد استخوان که با ماساج با روغن دردش کمترمیشه

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      اگر این ناحیه برجسته شده است و شما در این ناحیه با رویش موهای ضخیم مواجه هستید ممکن است به کیست مویی پایین کمر مبتلا شده باشید و باید به یک متخصص جراحی عمومی و لیزر مراجعه کنید. در غیر این صورت باید به یک متخصص ارتوپد و ستون فقرات مراجعه کنید.

    2. Avatar photoمحمدی گفت:

      سلام ببخشید من ب جز ناحیه پایین کمرم وقتی نگا کردم تقریبا ب وجب پایین از دنبالچه هم دوتا سوراخ ریز هست اوناهم بنظرتون کیست مویب هست من ١٧سالم هست

      1. سلام ممکن است دچار عوارض کیست مویی شده باشید. یکی از عوارض کیست مویی فیستوله شدن کیست می باشد.

  7. Avatar photoت گفت:

    سلام من 21 سالم هست چند روزه وقتی میخوام بشینم احساس درد میکنم اول فکر کردم استخوان دنبالچه هست که درد میگیره بعدن متوجه شدم که یه چیزی مثل جوش سر سیاه ولی یکم بزرگتر زده دقیقا همون قسمت درد میگیره. حتما باید عمل کنم؟ پارسال هم همین قسمت احساس درد داشتم ولی بعد از چند روز خود به خود خوب شد ولی الان باز چند روزه درد میگیره. نمیدونم از استخوان دنبالچه هست یا اینکه کیست مویی دارم، میشه لطفا راهنماییم کنین

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      احتمالا به کیست مویی پایین کمر مبتلا شده اید اگر به موقع اقدام کنید با یک جراحی سرپایی کیست مویی به سرعت بهبود می یابید. در هر صورت باید توسط یک متخصص جراحی عمومی و لیزر با تجربه معاینه شوید.

  8. Avatar photoسحر گفت:

    سلام خانم دکتر من قسمت خط باسن و دنبالچم ۴روزه درد داره موقع نشستن و راه رفتن و خوابیدن یکم برآمده شده حس میکنم ولی عفونت و مو نمیبینم حالا دردش بیشتر شده ،بنظرتون کیست مویی هست ؟و چه دکتری باید مراجعه کنم ،ادرس شما کجاس

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام ممکن است کیست مویی باشد زیرا این بیماری در مراحل اولیه علائم واضحی ندارد. باید سریعا به یک متخصص جراحی عمومی و لیزر مراجعه کنید تا سریعا اقدامات لازم را برای شما انجام دهند. آدرس ما تهران پاسداران است به قسمت تماس با ما مراجعه کنید. اگر به موقع اقدام کنید درمان کیست مویی هزینه پایین تر و نقاهت کوتاهتری خواهد داشت.

      1. Avatar photoبهبود گفت:

        سلام اگر سینوس پیلونیدال پیشرفته نباشه میشه سرپایی با لیزر درمانش کرد هزینش چقدر میشه؟

        1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

          بله با لیزر می توان انواع کیست مویی را سرپایی و در یک جلسه درمان کرد. اگر به موقع اقدام کنید با کمترین هزینه می توان لیزر و درمان کیست مویی را انجام داد. برای اطلاع از هزینه کیست مویی می توانید ویزیت غیر حضوری و یا حضوری بگیرید. بعد از معاینه هزینه لیزر کیست مویی شما مشخص خواهد شد.

  9. Avatar photoعلی گفت:

    سلام خانم دکتر
    هزینه عمل کیست مویی با لیزر چقدر است؟؟
    من یک میلیون دارم آیا میتونم با این قیمت از شر این بیماری خلاص بشم

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام هزینه لیزر کیست مویی در کلینیک تخصصی از 2 میلیون تومان به بالا است زیرا فقط هزینه کلینیک 2 میلیون تومان می باشد.

  10. Avatar photoنادر نوشادی گفت:

    با سلام ببخشید من تازه کیست مویی گرفتم و میخوام عمل کنم به نظر شما عمل با لیزر هیچ خطری نداره ؟ و هزینه عمل چقدر هست ممنون

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      عمل جراحی کیست مویی با لیزر بهتر است توسط یک متخصص جراجی و لیزر با تجربه انجام شود. نه تنها خطری ندارد بلکه می توانید از مزایای جراحی با لیزر سود نیز ببرید. برای اعلام هزینه دقیق لیزر کیست مویی باید معاینه شوید. توجه کنید بهترین روش درمان کیست مویی جراحی با لیزر و به روش بسته می باشد که دوره نقاهت بسیار کوتاه، بدون اسکار و بدون عود و بازگشت می باشد.

  11. Avatar photoAmir گفت:

    با سلام
    من در بالاتر از مقعدم چن وقتیه یه سوراخ ریزی ایجاد شده ولی اثری از چرک و آبسه نیس ولی هر چند وقت مقدار خیلی کمی خون مرده جمع میشه…درد زیادی هم ندارم…میخواستم بدونم ایا نیازی به عمل هست؟…اگر هست هزینش چقدره؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام معمولا کیست مویی در مراحل اولیه علائم زیادی به جز سوراخ ریز ندارد گاها همین علامت را نیز ندارد و تنها یک متخصص جراحی با تجربه می تواند وجود کیست مویی را تشخیص دهد. اگر در همین مراحل اولیه مراجعه کنید هزینه جراحی کیست مویی شما زیاد نخواهد بود اما اگر بیماری ادامه پیدا کند و دچار عارضه هایی مثل فیستول و آبسه شود هزینه بالایی بابت درمان کیست مویی متحمل می شوید. برای تخمین هزینه دقیق درمان کیست مویی باید معاینه شوید.

    2. Avatar photoمهتاب گفت:

      سلام لیزر کیست مویی چقدر طور می کشه؟

      1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

        لیزر و جراحی کیست مویی بین 15 تا 30 دقیقه طول می کشد.

  12. Avatar photoوحید گفت:

    سلام خانم دکتر خدا قوت

    خانم دکتر من چند روز بالای مقعد وقتی میشینم درد میگره و حتی دستم میزنم درد داره. همچنین یه خورده ملتهب شده که فکر میکنم کیست مویی.

    من سرباز هستم و دفترچه نیروهای مسلح دارم آیا عمل با لیزر رو میتونم انجام بدم و از پوشش بیمه نیروهای مسلح استفاده کنم و هزینه ای تقریبا ندم ؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام سلامت باشید. متاسفانه ما با هیج بیمه ای قرارداد نداریم و معمولا بیمه ها هزینه های جراحی با لیزر را تقبل نمی کنند. شما باید با بیمه خود تماس بگیرید تا در این مورد شما را راهنمایی کنند.

    2. Avatar photoناشناس گفت:

      سلام
      قسمت دنبالچه تقریبا بالای شروع خط باسن یه خورده وردم کرده فشارش که میدم یه چرکی ازش بیرون میاد زیاد نیست و جاش درد نمیکنه اگه میشه بگید که چیه آیا سینوس مویی هست یا کیست مویی یا جوش زیرپوستی چرکی؟
      جواب رو برام ایمیل کنید

      1. سلام باید معاینه شوید تا بتوان نظر قطعی داد. اگر تهران تشریف ندارید می توانید از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید. بعد از ارسال عکس تشخیص نهایی اعلام خواهد شد.

      2. Avatar photoمبینا گفت:

        سلام خانم دکتر
        وقتتون بخیر
        من 16 سالمه و چند ماهی هست که فهمیدم کیست مویی دارم
        همون اول بار به دکتر مراجعه کردم و بهم یکسری دارو دادن
        وقتی که مصرف کردم درد نداشتم بخاطر همین دیگه نرفتم

        ولی الان وقتی میشینم یا بلند میشم درد زیادی رو احساس میکنم
        و اینکه حتما باید جراحی کرد؟؟

        1. زمانی که کیست مویی عفونی و دردناک می شود ابتدا جراح آنتی بیوتیک تجویز می کند و بعد از کاهش درد و عفونت اقدام به عمل جراحی کیست مویی می نماید. اگر بیمار برای جراحی یا لیزر کیست مویی مراجعه نکند مجدد دچار عود و درد و عفونت می شود.

  13. Avatar photom گفت:

    سلام
    بالای مقعدم ورم کرده و فقط وقتی که بش فشار میاد درد میگیره
    نه زخم شده و نه سوراخی به وجود امده
    ایا کیست موییه؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام کیست مویی در مراحل اولیه علائم خاصی ندارد. اگر به موقع اقدام کنید با عمل سرپایی کیست مویی می توانید به سرعت جلوی انتشار و حاد شدن کیست مویی را بگیرید. به علاوه هزینه کمتری بابت درمان و لیزر کیست مویی پرداخت خواهید کرد. همچنین با اقدام به موقع برای درمان و خارج کردن کیست مویی دوره نقاهت کوتاه تری را پشت سر خواهید گذاشت.

  14. Avatar photoAliasghar گفت:

    سلام من تو ۶ ماه دوبار عمل کردم ک بخیه زدن الان بعد شیش هفت ماه بازم جای بخیه ها عفونت میکنه و خونریزی
    باید چ کاری انجام بدم ممنون میشم راهنماییم کنید
    بعد این مدت طولانی برای بدَنم خطری ایجاد نمیکنه
    و بعد از این جراحی ب بیماری شقاق مبتلا شدم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام در جراحی بسته کیست مویی بدون لیزر این امکان وجود دارد که زخم عفونت کند و کیست مویی عفونت کند.احتمالا به دلیل عدم تحرک کافی و مصرف برخی داروها بعد از جراحی کیست مویی دچار یبوست و در نهایت دچار شقاق شده اید. به یک متخصص جراحی و لیزر با تجربه و ماهر مراجعه کنید. برای جلوگیری از یبوست اقدامات لازم را انجام دهید. از پزشک معالج برای درمان شقاق دارو دریافت کنید.

  15. Avatar photoبهزاد گفت:

    سلام خانم دکتر. من حدود شش ماهه پیش عمل کیست مویی باز را انجام دادم. الان حدود دو سه ماهه که احساس نا مطلوبی موقع نشستن دارم.و بعضی روزها از مقعدم مقدار کمی عفونت دفع میشه. بالای مقعد و جای کیست مویی که عمل کردم هیچ سوراخی مشاهده نمیشه. به دکترم مراجعه کردم. برام سونو نوشت که انجامش دادم. نتیجه سونو این بود:در شیار اینتر گلوتئال کالکشن ۲۹ م م دیده می شود.لطفا من را راهنمایی کنید آخه من در شهرستان محرومی زندگی میکنم.
    با تشکر

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بر اساس این گزارش سونوگرافی شما دچار آبسه شده اید و باید تخلیه شود. بهتر است با لیزر این کار انجام شود.

  16. Avatar photoمیثم گفت:

    سلام خانم دکتر صرف درد در ناحیه دنبالچه آیا دلیل بر وجود کیست مو هست یا خیر به دکتر ستون فقرات مراجعه کنم یا جراح عمومی
    با تشکر

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام ابتدا به متخصص جراحی عمومی مراجعه کنید تا در صورت نیاز برای شما عکسبرداری تجویز شود. در صورتی که مشکل از ستون فقرات باشد ایشان شما را به متخصص مربوطه ارجاع خواهند داد

  17. Avatar photoمحمدجواد گفت:

    سلام وقت بخير خانم دكتر
    من دوتا سوراخ در خط باسنم بالاي مقعد ايجاد شده. لمس كه ميكنم يه چيزي اندازه تيله حس ميكنم اما هيچ دردي نداره. به نظر شما كيست مويي خيلي پيشرفت كرده؟ يا به صورت سرپايى درمان ميشه؟؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام من انواع کیست مویی را به طور سرپایی و با لیزر جراحی می کنم و جای اسکار و زخمی نیز باقی نخواهد ماند.

  18. Avatar photoحسین گفت:

    سلام من انتهای ستون فقراتم بالای شیار باسنم
    یک کیست مویی درست شده که چرک کرده
    چرکشو یک دکتر با سورنگ تقریبا ۴۰ سی سی خالی کرده
    ولی همچنان درد شدید دارم و اصلا نمیتونم درست بشینم یا راه برم و کمرمو صاف کنم
    میخواستم ببینم عمل با لیزر کاملا خوب میشم؟
    و هزینش چقد در میاد برام

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام کیست مویی باید برداشته شود و جدار آن با لیزر از بین برود تا به درمان کامل کیست مویی برسید. پزشک شما تنها آبسه و عفونت را تخلیه کرده اند. اعمال جراحی کیست مویی که من با لیزر انجام می دهم درمان قطعی و بدون بازگشت است. برای اعلام هزینه دقیق لیزر کیست مویی باید معاینه شوید. با مطب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  19. Avatar photoوحید گفت:

    سلام خانوم دکتر خسته نباشید من ۳۰ سالمه الان دوماه ک کیست مویی دراومده وقرص سفالکسین زیاد خوردم .من شهرستانم میخواسم بدونم هزینه عمل چقده .؟؟؟و دوره بعد عملش چندوقته ..

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام با مطب تماس بگیرید تا برای شما ویزیت آنلاین بیماران راه دور هماهنگ شود. بعد از معاینه هزینه دقیق لیزر کیست مویی اعلام می شود. مصرف آنتی بیوتیک تنها از گسترش بیماری جلوگیری می کند و برای طولانی مدت کاربردی ندارد. از مصرف خودسرانه انواع آنتی بیوتیک خودداری کنید.

  20. Avatar photoعامری گفت:

    سلام خسته نباشید
    من الان چهار روزه که موقع نشستن درد دارم و فقط حس میکنم در ناحیه دنبالچه ورم کرده ولی نه ورمی مشخصه و نه قرمزیی.فقط درد دارم فقط یه بار سردرد شدید داشتم وتب .

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      معمولا کیست مویی پایین کمر یا همان سینوس پیلونیدال علائم واضحی ندارد. ممکن است سوراخ یا سوراخ های ریزی را در این ناحیه مشاهده کنید. در هر صورت به یک متخصص جراحی عمومی مراجعه کنید تا تشخیص نهایی توسط ایشان اعلام شود.

  21. Avatar photoمهری گفت:

    سلام . ببخشید من یک کیست در روی سینه زیر استخوان سنت راست سینه ام دارم بهترین جا برای عمل را به من در تهران معرفی کنید. ممنون میشم

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      بهترین درمان جراحی با لیزر توسط متخصص جراحی و لیزر با تجربه است

      1. Avatar photoبهبود گفت:

        سلام هزینه جراحی کیست مویی با لیزر بیشتره یا جراحی با تیغ

        1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

          سلام هزینه لیزر کیست مویی بالاتر از جراحی سنتی با تیغ، کوتر و غیره است اما به دلیل ریسک پایین و نقاهت بسیار کوتاه بسیار به صرفه تر است. جراحی باز و سنتی حداقل دو ماه نیاز به مراقبت و تعویض پانسمان دارد که همین مورد بسیار هزینه بر است. بنابراین لیزر کیست مویی به صرفه تر است.

  22. Avatar photoTina گفت:

    سلام خسته نباشید من دختر ۱۸ساله ام و مادرزادی این سینوس رو داشتم ۳بار عمل کردم ۲سالگی و ۹سالگی و ۱۶سالگی ولی هنوز هم عود میکنه میخواستم بدونم اگر باز عمل کنم امکان عود کردن بازم هست یاخیر ؟!

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام جراحی ها با لیزر و به روش بسته من تا کنون هیچ مورد عودی نداشته است. همچنین انتخاب یک روش مناسب برای موزدایی ناحیه مثل لیزر موهای زائد بسیار کمک کننده است.

  23. Avatar photoزهرا گفت:

    سلام من پنج ماه پیش یه برامدگی حس کردم که درد میکرد رفتم دکتر بهم قرص داد و طی یک هفته خوب شدم الان بعد پنج ماه دوباره به همون حالت برگشتم این بار نمیتونستم نه بشینم نه سرپا بمونم عفونت کرده بود فک کنم تبدیل به ابسه شده بود اما خودش تخلیه شد سوراخ ریزی هم چند وقت بود قبل بروز این علائم دیده بودم اما نمیدونستم چیه و فک میکردم چیز مهمی نیست دکتر رفتم گفت کیست مویی و باید عمل بشه بهم قرص داد طی دو هفته خوب شدم از خیلی ها از درد بعد از عمل و جراحی باز صحبت کردن باهام و من بشدت ترسیدم و واقعا توان تحمل اون دردهارو ندارم باید چیکار کنم با لیزر میشه عمل کنم؟! بعد عمل چه عوارضی داره؟! لیزر مثل عمل بازه؟!

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام جراحی بسته با لیزر برای انواع کیست مویی مناسب است و نقاهت طولانی و دردسرهای پانسمان جراحی باز را ندارد. هیچ عارضه ای ندارد و بیمار فقط یک شب استراحت می کند برای اطلاعات بیشتر مطلب مزیت لیزر نسبت به جراحی سنتی را بخوانید

  24. Avatar photoوحی گفت:

    سلام وخسته نباشید خدمت شما بنده تازه امشب متوجه شدم کیست مویی چیه بنده سوراخ خیلی ریزی درنشیمن گاه خود دیدم البته بدون هیچ علائمی ایا همه این جور سوراخهای ریز جزء کیست مویی حساب میشن ممنون لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام شما باید توسط متخصص جراحی معاینه شوید. معمولا کیست مویی در مراحل اولیه علامت خاصی ندارد و تنها چند سوراخ ریز را مشاهده می کنید. اگر به موقع اقدام کنید مشکلات کیست مویی پیشرفته را نخواهید داشت.

  25. Avatar photoمحمد گفت:

    سلام خانوم دکتر محل زندگی من شهرستان تویسرکانه یعنی برای عمل باید بیام تهران میشه کمکم کنید

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام برای ویزیت می توانید با مطب تماس بگیرید تا ویزیت آنلاین برای شما هماهنگ کنند اما برای جراحی و لیزر باید یک روز با هماهنگی قبلی تشریف بیاورید تهران

  26. Avatar photomm گفت:

    سلام خانم دکتر
    من بخاطر شغلم مجبور هستم روزی چندین ساعت روی صندلی بشینم چند وقت پیش یه درد در ناحیه دنبالچم حس کدردم که همراه بود با تورم ضمن اینکه از وقتی ک درد گرفت من نظافت رو رعایت میکنم کاملا ، اما جالب اینه گاهی که توی اتوبوس میشینم و چندین ساعت بدون بلند شدن از صندلی نشستم یا جای سفت میشینم درد میگیره و ملتهب میشه بعد چند روز التهاب تموم میشه انگار نه انگار ، حتی دکتر رفتم انتی بیوتیک نوشت گفت خوب شده ،ولی الان چند روزه باز اومده سراغم بنظرتون این میتونه علاءم سینوس باشه؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام اگر به متخصص جراحی عمومی مراجعه کرده اید و سینوس تشخیص داده نشده است جای نگرانی نیست. برای نشستن از یک بالش نرم استفاده کنید. توصیه می کنم برای از بین بردن دائم موهای زائد ناحیه از لیزر مخصوص موهای زائد استفاده کنید.

  27. Avatar photoMg گفت:

    با سلام
    ايا شما پنج شنبه ها هم در مطب تشريف دارين كه من وقت بگيرم به نظرم كيست مو دارم خون ابه اومد من كي ميتونم ازتون وقت بگيرم تا اون موقع چطوري ميتونم از عفونت جلوگيري كنم ؟؟
    ممنون ميشم جواب بدين با تشكر

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام خیر پنجشنبه ها مطب تعطیل است. از شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری با مطب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  28. Avatar photoیاشار گفت:

    سلام خانم دکتر خسته نباشید بعد از عمل چقد باید استراحت کنم و اینک من کارم جوریه ک باید بشینم بعد عمل مشکلی برام پیش میاره ؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام یک شب بعد از لیزر کیست مویی به روش بسته استراحت می کنید و از روز بعد می توانید به محل کار بازگردید. بهتر است برای نشستن از یک بالش نرم استفاده کنید و به مدت یک هفته از نشستن طولانی و فشار آوردن به ناحیه عمل کیست مویی خودداری کنید.

  29. Avatar photoآرش گفت:

    سلام.کلینیکی که جراحی انجام میشه بیمه هم قبول میکنه برای کیست مویی یا خیر باتشکر

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام خیر با هیچ بیمه ای طرف قرارداد نمی باشد.

  30. Avatar photoمجیب محمودی گفت:

    سلام خانم دکتر من کیست مویی داشتم عمل کردمش یه ده روز نگذشته بود بخیه پاره شد بعد رفتم دکتر بخاطر پاره شدن بخیه دکتر گفت بخیه نمیشه باید قرص چرک خشکن بخوری ۷ماه چرک خشکن خوردم اما خوب نشد الان دوسال میشه که بعد عمل خوب نشده ایا بالیزر میشه جراحی یا خیر

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بله امکان جراحی مجدد کیست مویی با لیزر وجود دارد. مراقبت بعد از جراحی کیست مویی بسیار مهم است. همچنین داشتن یک رژیم غذایی سالم و مغذی به بهبودی سریع بعد از جراحی کیست مویی کمک می کند.

    2. Avatar photoسلدا گفت:

      سلام خانم دکتر خسته نباشید من. بیست روز پیش فهمیدم که کیست مو دارم. رفتم پیش ماما بخاطر جوش های روی باسنم ک دلیلش کیست بوده. ولی وقتی ماما منو معاینه کرد گفت ک. خط باسنم. سوراخ سوراخ شده
      رفتم پیش جراح عمومی گفته ک اجازه عمل ندار باید. شهرستان مون از وضعیت قرمز کرونایی خارج بشه بعد
      ترشحات عفونت هم دارم دکتر بهم. دارو داد تا روز جراحی.
      ولی. ولی علاوه بر کیست که خط باسن سوراخ سوراخ. دلیلش. همون کیست؟؟البته. تو اون سوراخا ک فک کنم سه تا بودن. حدودا بزرگن. عفونت. درمیاد !

      1. سلام برای عمل جراحی کیست مویی توصیه می کنم به یک متخصص جراحی و لیزر مراجعه کنید و لیزر کیست مویی به روش بسته و پلاستیک را انجام دهید. کلینیک های خصوصی این جراحی را انجام می دهند و در حال حاضر در شرایط قرمز هم ممنوعیتی وجود ندارد.

  31. Avatar photoحسین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من از ۶ ماه پیش یک کیست مویی دارم و الان تصمیم به درمان اون از طریق لیزر یا عمل دارم.خواستم بدونم فرایند درمان چگونه هست یعنی نیاز به آزمایش یا سونوگرافی یا … دارد و اگر دارد معمولا چقدر زمان از اولین ویزیت تا درمان با لیزر یا عمل لازم هست؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بسته به نوع کیست مویی آزمایش و سونوگرافی و حتی ام آر آی تجویز می شود. اگر راه دور هستید می توانید از طریق ویزیت آنلاین از پروسه درمان خود آگاه شوید. معمولا برای افرادی در شرایظ شما نیازی به عکس و غیره نیست و می توان سریعا برای لیزر کیست مویی اقدام کرد.

    2. Avatar photoعلی گفت:

      سلام خانم دکترمن یکماه پیش دکترکیست روسرپایی تخلیه کرده وگفتندکه برای عمل مجددامراجعه کنم چون سنتی بودودیگری هم بعلت شغلم نتونستم برم الان یک نقطه کوچولو سفیدرنگ هست میتونم الان جراحی لیزری بکنم ضمنا بیمه تامین اجتماعی وتکمیلی دانا میباشم ممنون اگه جواب بدید

      1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

        سلام شما ابتدا باید ویزیت شوید. متاسفانه بیمه ها هزینه لیزر کیست مویی را قبول نمی کنند.

  32. Avatar photoصادق گفت:

    من‌کارگر هستم‌ و متاسفانه دو ماه هستش که به این بیماری گرفتار شدم…آیا با ی میلیون مشکلم‌ حل میشه؟ باور کنید توان مالی خوبی ندارم.

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام هزینه های جراحی کیست مویی با لیزر از یک میلیون تومان به بالا است و بیمه ها هزینه آن را قبول نمی کنند.

    2. Avatar photoMhmd گفت:

      سلام من چند وقتیه که احساس میکنم زیر پوست تو قسمت دنبالچه ی غده ریز بوجود اومده البته دردی نمیکنه و حالت خواصی هم نداره ولی خب ممکنه کیست باشه و اگر خیلی حاد نباشه هزینه درمانش چقدر میشه؟

      1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

        سلام تا شما معاینه نشوید نمی توان هزینه دقیق لیزر کیست مویی را تعیین کرد. اگر راه دور هستید و امکان ویزیت حضوری ندارید می توانید با مطب تماس بگیرید و وقت ویزیت آنلاین بگیرید.

  33. Avatar photoسیدمحمدرضا قاسمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    خانوم دکترمن برگشتی مودارم توشهرستان میشم به پزشک داخلی مراجعه کردم برام چندتا آمپول وقرض سرموم تجویزکردن دوماهی شدخوب شدبعدش بازم شروع به درد کردن چیکارکنم

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام شما باید به یک متخصص جراحی عمومی که ترجیحا جراحی با لیزر را انجام می دهند مراجعه کنید تا بافت کیست مویی را جراحی و تخلیه کنند. بهترین روش جراحی کیست مویی جراحی با لیزر و به روش بسته توسط متخصص جراحی و لیزر ماهر می باشد. متاسفانه درمان قطعی کیست مویی با دارو نیست و حتما باید جدار کیست تخریب شود.

  34. Avatar photoشکری گفت:

    سلام خانوم دکتر من دیروز عکس کیست مویی که انتهای استخوان دنبالچه ایجاد شده بود رو واستون فرستادم بصورت ویزیت آنلاین.در مورد هزینش یکم نگرانم.میخواستم هزینه جراحی با لیزر رو بدونم با توجه به عکسی که واستون ارسال کردم

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام از طریق همان ویزیت آنلاین سوال خود را بپرسید هزینه دقیق لیزر کیست مویی به شما اعلام خواهد شد.

  35. Avatar photoابوالفضل گفت:

    سلام دوران عید باز هستید که بیاییم وقت بگیریم برای عمل کیست مویی؟؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام طی این مدت فقط می توانید ویزیت غیر حضوری بگیرید و برای عمل کیست مویی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

  36. Avatar photoمحسن شباهنگ گفت:

    سلام من یه کیست مویی تو پشت کمرم سمت قلبم در اومده خیلی بزرگ شد و با خوردن داروهای گیاهی و ملهم زخمش باز شد و چندتا موریزویه موی بیست سانتی از جای سوراخ دراومد اما حالا یه لایه مثل پوست از داخل زخمی که پشتم ایجاد شده کم کم داره میاد بیرون ایا احتیاج به عمل جراحی داره یا خودش خارج میشه ممنون از راهنماییتون خدانگهدار

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بله شما نیاز به جراحی کیست مویی دارید توصیه می کنم عمل جراحی بسته کیست مویی با لیزر را انجام دهید.

  37. Avatar photoزکریا آخوندی گفت:

    سلام خانوم دکتر حقیقتش من ۲۳ سالمه یه هفتس ک درد دارم در ناحیه زیر کمر و امروز فهمیدم ک یه سوراخ یا جوش مانندی هستش ک امروز ازش چرک بیرون اومد یا شایدم خونابه دقیق ندیدم ولی از ترس دارم میمیرم الانم ک تحقیق کردم فهمیدم کیست مویی هستش احتمالا و همچنین درد شدیدی دارم نه میتونم درست بشینم نه بخابم حتی الان از درد دارم به خودم میپیچم نظر شما چیه خانوم دکتر چیکار کنم بنظرتون؟؟ و همچنین هزینه درمان لیزری کیست چقد میشه تقریبا و کدوم عمل بهتره بنظرتون باز یا لیزر؟
    دستتون درد نکنه منتظر جوابتونم مرسی

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام با مطب تماس بگیرید و وقت ویزیت غیر حضوری هماهنگ کنید تا برای شما دارو تجویز شود. بعد از کاهش التهاب و عفونت ناحیه باید برای لیزر و جراحی کیست مویی اقدام فرمایید. هزینه لیزر کیست مویی بعد از معاینه مشخص خواهد شد.

  38. Avatar photoمحسن گفت:

    سلام. کمتر از یکسال هست که ابتدا احساس جوش زیر پوستی در پشتم احساس میکردم.رو مخم بود که با فشار دادن چرک و خون بیرون اومد.الان چند ماه هست که چند روز خون اب و چرک میاد بیرون.ولی در نشستن مشکلی ندارم. ایا برای عمل نیاز به عکس گرفتن دارم؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام الزاما برای همه عکس از ناحیه واجب نیست. بعد از معاینه توسط متخصص جراحی نیاز به گرفتن عکس مشخص خواهد شد.

  39. Avatar photoAbolfazl گفت:

    سلام میخوام معاینه کنید ببنید واقعا کیست مویی هست یا نه؟!
    عکس کجا باید بفرستم؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام با مطب تماس بگیرید هماهنگی ها برای ارسال عکس انجام خواهد شد.

  40. Avatar photoAa گفت:

    سلام . ببخشید من در ناحیه دنبالچم یه چیزی شبیه به کیست مویی وجود داره زخم شده و یکم تورم داره و درهنگام نشستن درد داره ولی نه خونابه داره نه ترشح عفونت و نه تب لرز و تقریبا یه روزه که اینطوری شده به نظر شما این کیست مویی هست؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بله ممکن است کیست مویی باشد. با مطب تماس بگیرید و یک ویزیت غیر حضوری بگیرید. بعد از ارسال عکس تشخیص نهایی اعلام خواهد شد. اگر به موقع اقدام کنید درمان کیست مویی را می توانید با کمترین هزینه و به طور سرپایی انجام دهید..

  41. Avatar photoمینا گفت:

    حتی اگر سوراخ ریز پایین کمر وجود نداشته باشه و فقط متورم باشه ممکنه کیست مویی باشه؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      بله این امکان وجود دارد که کیست مویی باشد. در بعضی مواقع کیست مویی جز ورم و التهاب علامت دیگری ندارد و متخصص جراحی با معاینه بیمار می تواند کیست را تشخیص دهد. ممکن است ماه ها کیست مویی سوراخ یا ترشحی نداشته باشد.

  42. Avatar photoAa گفت:

    ببخشید امکان داره کیست مویی خودش به مرور زمان خوب بشه؟؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام خیر این امکان وجود ندارد. کیست مویی باید تخلیه و درناژ شود و درمان دارویی و درمان خانگی کیست مویی تنها از تشدید بیماری جلوگیری می کند و درمان قطعی کیست مویی محسوب نمی شود. در صورت عدم درمان به آبسه و فیستول دچار خواهید شد.

  43. Avatar photoسحر گفت:

    سلام اگر کیست مویی با فیستول و آبسه باشه میشه در یک جلسه درمان بشه؟ تو هزینش فرقی دارده؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام در برخی مواقع که آبسه زیاد باشد نیاز است که ابتدا آبسه تخلیه شود و بعد از یک دوره مصرف دارو عمل جراحی کیست مویی انجام می شود. در اکثر مواقع عمل جراحی کیست مویی پیشرفته با لیزر پرتوان در یک جلسه امکان پذیر است. در صورتی که کیست مویی با آبسه و فیستول همراه باشد هزینه جراحی و لیزر بالاتر خواهد بود. به علاوه بر روی روند بهبودی بعد از عمل کیست مویی نیز موثر خواهد بود.

  44. Avatar photoمسعود گفت:

    سلام خانوم دکت
    ببخشید هزینه لیزر کیست مویی خفیف چقد میشه حدودا؟
    ممنون میشم جواب بدید

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام شما باید معاینه شوید. با مطب تماس بگیرید و یک وقت ویزیت غیر حضوری بگیرید. بعد از ارسال عکس هزینه لیزر کیست مویی به شما اعلام خواهد شد.

  45. Avatar photoAa گفت:

    ببخشید الان دردش خیلی کمتر شده و تقریبا میتونم بگم هیچه و تورمش هم تقریبا رفع شده باز هم امکان داره کیست مویی باشه .. ممنون از زحمات شما

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      کیست مویی بدون تخلیه و درناژ درمان قطعی نخواهد شد. با مصرف دارو ممکن است التهاب و عفونت کاهش پیدا کند اما موقتی است.

  46. Avatar photoشراره گفت:

    سلام خانم دکتر
    من یه جوش به کشاله رانم زده سه ماه هست هر بار چرک و خون میاد خوب میشه دوباره سر باز میکنه احتمال داره کیست مویی باشه؟؟ تو کشاله ران هم کیست مویی میزنه؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بله احتمال بروز کیست مویی در نواحی که مو می روید هست. کیست مویی را دستکاری نکنید و لباس های تنگ و چسبان نپوشید. به یک متخصص جراحی عمومی و لیزر مراجعه کنید تا کیست مویی را با لیزر برای شما تخلیه کنند.

  47. Avatar photoپیام گفت:

    سلام خانم دکتر.بخام کیست مویی عمل لیزری بکنم چقدر بعدش میتونم روش بشینم.چون از شهرستان مبخام بیام .آیا میشه بعدش بشینم پشت ماشین وبرم شهرستان یا چند روز باید روش نشینم.لطفا راهنماییم بکنین

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بعد از لیزر کیست مویی نمی توانید رانندگی کنید. ابتدا یک ویزیت آنلاین از مطب بگیرید. برای لیزر یک روز تشریف میاورید تهران با یک همراه تشریف بیاورید که برای بازگشت شما صندلی عقب دراز بکشید و رانندگی نکنید. بهتر است تا 3 روز رانندگی نکنید. این مدت زمان بسته به وسعت جراحی متغییر خواهد بود.

  48. Avatar photoseyed گفت:

    سلام خانم دکتر
    دو سال پیش درد خفیفی در انتهای دنبالچه داشتم ، متخصص در شهرستان گفت شروع کیست مویی هستش و بصورت بسته و به روش سنتی برام عمل کرد. حالا بعد دو سال مجدد در قسمت عمل درد خفیفی دارم و چیزی به اندازه ی پسته زیر انگشتم حس میکنم.
    خواستم بپرسم هزینه ی حدودی لیزر چقدر میشه ؟ برای من اگه از شهرستان بیام چقدر طول میکشه ؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام لطفا با مطب تماس بگیرید و یک وقت ویزیت آنلاین بگیرید. بعد از ارسال عکس هزینه عمل جراحی کیست مویی با لیزر به شما اعلام خواهد شد. بعد از ویزیت آنلاین یک روز برای لیزر تعیین خواهد شد و یک روز در تهران خواهید بود.

  49. Avatar photoمتین گفت:

    سلام ببخشید این روش درمان درد داره

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام جراحی کیست مویی به روش بسته و با لیزر کمترین میزان درد بعد از عمل را دارد که با یک مسکن ساده قابل کنترل است. حین عمل جراحی با لیزر کیست مویی نیز بیماری تحت بیهوشی یا بی حسی نخاعی قرار می گیرد که هیچ دردی را احساس نخواهد کرد.

  50. Avatar photoنجمه گفت:

    سلام خسته نباشید خانم دکتر سه هفته قبل بالای باسنم سوراخ ریزی ایجاد شده بود که درد داشتم پیش پزشک عمومی رفتم وگفت موردی ندارد وبهم کپسول سیپروفلوکساسین داد ویکم دردم کم شد ولی دوباره بعد از سه هفته مراجعه کردم واز ترشحات سوراخ ازمایش گرفت و گفت باید نوع عفونت مشخص بشه ومن کنکوریم واز جراحی میترسم لطفا سریع تر راهنماییم کنید ممنون

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام به یک متخصص جراحی عمومی و لیزر مراجعه کنید. جای نگرانی نیست و علت نمونه برداری را نمیدانم چیست؟ اگر به روش بسته و با لیزر پرتوان تحت جراحی قرار بگیرید نقاهت طولانی و دردسر تعویض پانسمان نخواهید داشت. بعد از مراجعه به جراح به شما خواهند گفت که تا چه مدت مهلت دارید که جراحی کیست مویی را انجام دهید.

  51. Avatar photoنجمه گفت:

    خانم دکتر مرسی از جوابتون اگه بخام با لیزر عمل کنم لازم بیمارستان برم یا همون مطب انجام میدن ودورهی نقاهتش جقدر طول میکشه ودیگه نیاز به پانسمان اصلا نداره

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بستگی به وسعت جراحی دارد معمولا در کلینیک تخصصی و تحت بی حسی نخاعی انجام می شود. اگر با لیزر و به روش بسته جراحی کیست مویی انجام شود فقط یک شب استراحت در منزل نیاز است. بستری در بیمارستان ندارد. پانسمان هم ندارد.

      1. Avatar photoمحمد گفت:

        سلام خانوم دکتر ببخشیدمن ۱۹ سالمه ۲ ساله پیش کیست داشتم رفتم جراحی کردم اما الان انگار که دوباره برگشته اصلا هم دلم نمیخواد جراحی کنم چون خیلی اذیت میشه ادم خانو دکتر سوال من اینکه چقدر هزینشه تقریبا منظورم اینه حدودا از چه قیمت شروع میشه هزینه لیزر کردن

        1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

          سلام بعد از معاینه هزینه دقیق لیزر کیست مویی مشخص می شود. با مطب تماس بگیرید وقت ویزیت حضورییا آنلاین بگیرید.

  52. Avatar photoMehdi گفت:

    سلام آیا خیریه ها هزینه جراحی کیست مویی با لیزر را پرداخت می کنند؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام شما باید با امور خیریه ها و کمیته امداد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند بنده اطلاعی از این موضوع ندارم. معمولا افراد بی بضاعت یا کم بضاعت در بیمارستان های دولتی می توانند مجانی کیست مویی را عمل کنند.

  53. Avatar photoمصطفی گفت:

    سلام ..سه چهار روزه پایین کمر یه دانه حالت زیر پوستی ایجاد شده و نه مویی داخلش هست و نه عفونت داره فقط وقتی میشینم درد میگیره ..آیا کسیت مویی هست ؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام ممکن است کیست مویی باشد. توصیه می کنم برای تشخیص کیست مویی به یک متخصص جراحی عمومی و لیزر مراجعه فرمایید. کیست مویی در مراحل اولیه علائم درد و عفونت ندارد.

  54. Avatar photoمددی گفت:

    سلام خانم دکتر وقت بخیر. با توجه به عمل کیست موبی با لیزر که برشی ایجاد نمی شود تکلیف موی داخل کیست چه می شود؟؟اگر لیزر ریشه مو را سوزانده موی داخل کیست چه می شود؟؟ در آخر عکس از ناحیه مورد نظر گرفتم و قرمزی و کمی زردی در عکس مشاهده می شود چطور عکس را برای شما بفرستم تا مشخص بشه؟؟ ممنونم

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام با لیزر برش ظریفی ایجاد می شود و محتویات کیست مویی بدون این که به بافت سالم اطراف صدمه ای وارد شود تخلیه می شود و جدار کیست خارج می شود. سپس با جراحی پلاستیک کاملا بسته می شود. برای ویزیت آنلاین و ارسال عکس با مطب تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای ویزیت آنلاین با واتساپ برای شما انجام شود.

  55. Avatar photoپاپی گفت:

    سلام.وقت بخیر
    با لیزر کل کیست رو خارج میکنید؟یا فقط موهای داخل کیست رو؟
    و اینکه ممکنه بجز اون کیست هایی که قابل دیدن هستن یه سری دیگه هم باشن که هنوز در سطح پوست قابل مشاهده نیستن.. اونارو هم با لیزر میتونین خارج کنین؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام یکی از مزیت های لیزر پرتوان این است که تمامی ریشه و جدار کیست کیست مویی خارج می شود و بقایای کیست در ناحیه باقی نمی ماند.

    2. Avatar photoزهرا گفت:

      سلام وقتتون به خیر
      من کیست مویی دارم و فقط به صورت یک خط صورتی رنگ است،به دلیل هزینه ش نمیتونم لیزر کنم، برای جراحی خیلی بزرگ و عمیق میبُرن و یا کوچیک ؟و امکان داره باز دوباره در بیاد ؟

      1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

        سلام بستگی به نوع کیست مویی دارد. این مورد را باید از جراح معالج بپرسید. برخی از کیست های مویی در ظاهر کوچک می باشند اما بعد از باز شدن بسیار عمیق می باشند. در جراحی باز احتمال عود کیست مویی بسیار بالاست. زیرا زخم باز است و اگر عفونت کند منجر به عود و عدم ترمیم زخم می شود.

  56. Avatar photoرضا گفت:

    فکر میکنم کیست مویی دارم هزینه عمل کیست مویی چقدر است

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام شما باید معاینه شوید. لطفا با مطب تماس بگیرید و وقت ویزیت هماهنگ بفرمایید.

  57. Avatar photobenyaminmoslehin گفت:

    سلام وقتتون بخیر من یه جوون بیست ساله هستم یه شب که خواستم بخوابم هیچ مشکلی نداشتم روز بعد ازپشتم یعنی پایین تر از ستون فقراتم یه چیزی مثل حالت جوش زده بودم اول فکر کردم یه نوع جوشه بعد درد نشستن و خوابیدن و… شروع شد یه دو الی سه روز همین جوری بودم روی این زخم یه سوراخ ریز هم داره که توی این چند روز چرک و عفونت ازش میومد بیرون الان هیچ دردی ندارم و زخم یه زره کوچیک شده ولی سوراخ ریز رو داره به دوتا پزشک مراجعه کردم گفتن عمل جراحی یه نوع بسته که بخیه میکنن یه نوع باز آخه من شهرستانم کاشان میخوام بدونم چون دردی نداره اصلا خودش خوب میشه یا حتما باید عمل کنم ؟؟؟؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام اگر متخصص جراحی کیست مویی را تشخیص داده اند باید جراحی شود. کیست مویی درمان دارویی ندارد و حتما باید تخلیه شود. موهای زائد این ناحیه را از بین ببرید تا بیماری تشدید نشود.

  58. Avatar photoعلی گفت:

    سلام خسته نباشید من چند سالی هست که کیست مویی دارم ولی هیچ اطلاعاتی در موردش نداشتم الان متوجه شدم که کیست مویی هستش زخم شده خونریزیم میکنه میخواستم بدون با لیزر بخوام عمل کنم هزینش چقد میشه چقدر زمان میبره عملش.

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام هزینه لیزر کیست مویی بعد از معاینه مشخیص می شود. توصیه می کنم برای درمان کیست مویی بهترین روش را انتخاب کنید و هزینه را در اولویت آخر بگذارید.

  59. Avatar photoمحمد گفت:

    سلام خانوم دکتر من ۴روزه که تو ناحیه دنبالچم احساس درد میکنم و دست ک میزنم یه برجستگی سفت و قرمز مثل استخوان حس میشه آیا ممکنه کیست مویی باشه؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام اگر در این ناحیه مو می روید احتمال بروز کیست مویی پایین کمر وجود دارد. به یک متخصص جراحی عمومی و لیزر مراجعه کنید. اگر کیست مویی تشخیص داده شد توصیه می کنم با لیزر پرتوان و به روش بسته عمل جراحی کیست مویی را انجام دهید.

  60. Avatar photoماندانا گفت:

    سلام وقت بخير، ببخشيد من چند سال پيش دچار كيست مويي شدم پايين كمرم و خودش تخليه شد ولي الان يه سوراخ مونده ميتونم با ليزر جراحي كنم؟ و اينكه همه ميگن خيلي درد غيرقابل تحملي داره و منصرف اينكارشم ممكنه راهنماييم كنين ممنون.??

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام جراحی با لیزر کیست مویی و به روش بسته دردی ندارد و درد بسیار جزئی است که با مسکن قابل کنترل است. درمان کیست مویی فقط با عمل جراحی کیست مویی و تخلیه آن امکانپذیر است. روش های دیگر عود مجدد را به دنبال دارد.

  61. Avatar photoاحسان گفت:

    سلام.خسته نباشید.ممنون از اطلاع رسانیتون و سایت مفیدتون.خانم دکتر جوشی پایین کمر ابتدای خط باسنم زده که البته مدت زیادی از این مسئله می گذره.گاهی مثل تمام جوش ها پر میشه و با فشار دادن چرک و خونابه تخلیه میشه بعد از تخلیه مدتی خوب میشه و گاهی بلافاصله دوباره پر میشه و گاهی هم مدتی ازش خبری نیست.با نشستن پشت ماشین و گرما هم امکان پر شدن جوش هست.یکی دوسالی هست باهاش دست و پنجه نرم می کنم و جدی نگرفتم الان تو اینترنت سرچ کردم و نگران شدم .اول اینکه آیا کیست مویی هست و اینکه آیا تاخیر دارم برای درمان و این تاخیر عواقبی داره؟و الان تو شرایط کرونا که نگران حضور در مطب و کلینیک هستم ایا امکان انتطار رو دارم چون الان هم درگیر تورم جوش هستم.ممنون از راهنمایی و توجهتون

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام از قدردانی شما سپاسگزارم. شما باید معاینه شوید تا تشخیص کیست مویی اعلام شود. معمولا در نواحی که رویش موی ضخیم وجود دارد به خصوص در پایین کمر احتمال بروز کیست مویی زیاد است. احتمالا بعد از دو سال این ناحیه دارای سوراخ های ریز می باشد. اگر بخواهید برای ویزیت حضوری اقدام کنید ممکن است معطلی داشته باشید. اگر شرایط شما برای نشستن سخت است با مطب ویزیت آنلاین هماهنگ کنید. شرایط ویزیت آنلاین را هم می توانید در همین سایت مطالعه کنید.

  62. Avatar photoنسترن گفت:

    سلام خانم دکتر من دو روزی هست که از قسمت پایین کمرم درد احساس میکردم بعد متوجه شدم که اون قسمت قرمزه و سوراخی اندازه سوزن هست که عفونت اندکی میاد به نظر شما کیست مویی و اگه بخوام لیزر کنم هزینه اش چه بوده

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام احتمال این که کیست مویی باشد زیاد است و باید معاینه شوید. بعد از معاینه هزینه دقیق به شما اعلام خواهد شد.

  63. Avatar photoنسترن گفت:

    سلام وخسته نباشید چند روزی ابتدای خط باسن و پایین کمرم احساس درد دارم وبعد متوجه قرمزی و سوراخ به اندازه سر سوزن شدم که به همان اندازه هم عفونت وجود دارد میخوام بدونم ایا کیست مویی هست و هزینه ش چه قدر میشه

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام علائم شما بسیار شبیه به کیست مویی است و باید معاینه شوید تا هزینه نهایی به شما اعلام شود.

  64. Avatar photoسید گفت:

    سلام خسته نباشید،من پارسال عمل کیست مویی به روش بسته داشتم ،الان یه چهارماهی هست هر چن وقت یه بار جای عملم که دست میزنم انگار یه جوش زیرپوستی زده ،دردم میکنه گاهی اوقات،ممکنه کیستم عود کرده باشه؟؟؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام اگر موهای زائد ناحیه را از بین نبرده باشید احتمال عود کیست مویی وجود دارد. به متخصص جراحی معالج خود مراجعه کنید.

      1. Avatar photoسید گفت:

        ممنونم از راهنمایتون،من امکان لیزر ناحیه عملمو نداشتم شرایط مالی خوبی ندارم ،راهی هست که بتونم با دارو درمانش کنم ؟

        1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

          کیست مویی درمان دارویی ندارد و باید جراحی شود.

          1. Avatar photoAh گفت:

            سلام خانم دکتر نه خط باسنم حس میکنم زخم شده ولی سوراخ نیست درد ندارم ورم نکرده هیچ چیزی نیست دلیلش چیه

          2. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

            سلام به یک متخصص جراحی و لیزر مراجعه کنید و یا از مطب وقت ویزیت حضوری یا آنلاین بگیرید. بعد از ارسال عکس تشخیص نهایی اعلام می شود. ممکن است بر اثر اصطکاک این زخم ایجاد شده باشد. در هر صورت نیاز به درمان و رسیدگی دارد.

  65. Avatar photoپدرام گفت:

    سلام خسته نباشید.آیا عمل با لیزر درد داره؟اگه درد داره دردش چقدره؟بالاترین قیمت و پایین ترین قیمت رو لطف میفرمایید؟فکر میکنم کیست مویی من پیشرفت کرده چون مدام خون ریزی داره

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام جراحی با لیزر درد و خونریزی ندارد و همین مزیت لیزر منجر به کوتاه شدن دوره نقاهت کیست مویی می گردد. برای اطلاع از حدود هزینه ها با مطب تماس بگیرید. برای اطلاع از هزینه دقیق لیزر کیست مویی خود باید ویزیت شوید.

  66. Avatar photoآرمان گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من یک سربازم آیا دفترچه با دفترچه نیروهای مسلح می شود عمل کیست مویی با لیزر انجام داد؟
    اگر نمی شود لطفا جواب این سوال رو بدین که چه کاری از دست خودمون بر میاد که درد بعد از عمل با جراحی کمتر شود؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام معمولا بیمه ها هزینه جراحی با لیزر کیست مویی را پرداخت نمی کنند. ممکن است بخشی از هزینه های کلینیک را بیمه شما پرداخت کند که باید در این مورد با دفتر بیمه خود تماس بگیرید.

  67. Avatar photoamir گفت:

    سلام من رفتم دکتر جراح گفت که کیست مویی داری ی سالی هست ولی من دردی چیزی ندارم فقط خون و چرک میاد و تازگیا بوی بدی گرفته و میخاستم بدونم هزینش چقده بالیزر

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام هزینه لیزر کیست مویی بعد از معاینه مشخص می شود.

  68. Avatar photoقربانی گفت:

    سلام خسته نباشید شوهر من الان سه چهار سالی هست ک کیست مویی داره الان باد کرده و بدتر اذیت میکنه اگه عمل جراحی کنی تا چند وقت دیگ میتونه سرپا بشه؟!

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام اگر در کلینیک ما با لیزر و به روش بسته جراحی کیست مویی را انجام دهند یک روز بعد می توانند به کارهای روزمره خود برسند.

  69. Avatar photoذبیح اله برمو گفت:

    سلام من دچار کیست مویی خیلی عمیق و گسترده ای هستم و به دنبال یه پزشک متخصص هستم روی باسن و کمرم چهارتا سوراخ هست و عفونی هستند و مدت خیلی زیاد حدود چهار سال هست ک چنین مشکلی دارم لطفا راهنمایی کنید هزینه درمانش خیلی مهمه برام

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام شما حتما باید معاینه شوید. به یک متخصص جراحی عمومی و لیزر با تجربه مراجعه کنید. جراحی با لیزر هزینه بالاتری نسبت به جراحی معمولی دارد. معمولا متخصصین جراحی و لیزر به طور تضمینی و بدون عود و بازگشت لیزر کیست مویی را انجام می دهند و بیمار نیاز به پرداخت هزینه مجدد بابت جراحی مجدد ندارد.

  70. Avatar photoزهرا گفت:

    سلام من هفت روزژ هست ک در ناحیه دنبالچه دچار درد شدم روزهای اول درد شدید بود ک فکر کردم دنبالچه ام آسیب دیده به متخصص ارتوپد مراجعه کردم ولی بعد ذدن بر آمدگی ایجاد شد ک خیلی هم دردناکه از زندگی افتادم خیلی درد میاد و اصلا اروم نمیگیره عفونت یا سورخی نداره، ممکنه کیست مویی باشه؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بله اگر برجستگی در ناحیه احساس می کنید احتمال بروز کیست مویی وجود دارد. گاها کیست مویی سوراخ یا عفونتی ندارد.

  71. Avatar photoلیلی گفت:

    سلام
    من ۱۷ سالم هست
    یک سوراخ کوچیک روی خط باسنم وجود داره فک کنم حداقل دو سال میشه
    البته فقط سوراخه،نه برآمدگی هستش نه جوش و نه مو داره و نه چرک میکنه نه قرمزه نه تب دارم نه کمرم درد می‌کنه
    فقط بعضی اوقات که خیلی هم کم اتفاق میوفته موقعی که لمس بشه درد میگیره
    میخواستم بدونم ممکنه کیست باشه؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام اگر در این ناحیه رویش مو ندارید امکان بروز کیست مویی نیست. توصیه می کنم به یک متخصص جراحی عمومی مراجعه کنیدو مورد را پی گیری کنید.

      1. Avatar photoمحمد گفت:

        با سلام و خسته نباشید خدمت شما
        میخواستم بپرسم آیا میشه هر نوع کیست مویی رو چه در حال پیشرفت و چه خیلی عود کرده رو با لیزر درمان کرد؟

        1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

          سلام بله انواع کیست مویی را می توان با لیزر کیست مویی درمان کرد.

  72. Avatar photoجواد یعقوبی گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    بر اساس نتایج حاصل از مراجعه و معاینه توسط یک پزشک عمومی و دو متخصص جراحی عمومی بنده دارای یک سینوس پیلونیدال در ناحیه انتهای ستون فقرات هستم و حتماً باید عمل جراحی انجام بشه.
    پزشک جراحم فرمودن که باید ۴ روز دیگه جراحی انجام بدم، اما وقتی در مورد لیزرتراپی از ایشون پرسیدم توصیه کردن با توجه به اینکه در زمان معاینه متوجه آپسه در محل سینوس شدن، از حضرتعالی در این خصوص نظرخواهی کنم.
    با توجه به توضیحات آیا امکان لیزر تراپی برای بنده هست ؟ و اگر امکانش هست بهترین روش جراحی در این خصوص کدام هست، لیزر یا عمل باز؟
    ممنون

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام بهترین روش درمان کیست مویی عمل جراحی کیست مویی با لیزر و به روش بسته می باشد. به یک متخصص جراحی عمومی و لیزر با تجربه مراجعه کنید و از مزایای لیزر کیست مویی بهره ببرید.

  73. Avatar photoمیلاد گفت:

    سلام ببخشید هزینه عمل با لیزر کیست مویی چقدر است؟؟چطور عکس رو براتون بفرستم

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام اگر تهران تشریف ندارید می توانید از طریق ویزیت آنلاین با واتساپ اقدام کنید. شرایط ویزیت از راه دور را در همین سایت مطالعه کنید. هزینه لیزر کیست مویی بعد از معاینه و یا ارسال عکس اعلام می شود.

  74. Avatar photoمهدی گفت:

    سلام من به پسر 20 ساله هستم که چند وقت پیش متوجه یه توده کوچیک تقربا بالای باسنم شدم و امروز دیدم که یکم سطح پوستم قرمز شده ولی هیچ درد و بوی بد و اینا ندارم فقط یه خارش خییلی جزیی دارم من چیکار کنم ؟؟؟؟ خیلی نگرانم چون یکی از دوستام کیست مویی داشت سه چهار بار عمل و اینا کرده بود و همیشه دردسر داشت

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام جای نگرانی نیست اگر به موقع به یک متخصص جراحی عمومی و لیزر باتجربه مراجعه کنید مشکل شما سریعا حل خواهد شد. بهترین روش که عود و بازگشت ندارد و نقاهت بسیار کوتاه و راحتی دارد لیزر کیست مویی به روش بسته با لیزر پرتوان و توسط متخصص ماهر می باشد.

  75. Avatar photoمحمد رضا گفت:

    سلام دکتر خسته نباشید. من 18 سالمه،
    من چند وقت پیش پایین ستون فقراتم و بالای مقعد وقتی مینشستم درد داشتم، تا یه بار لمسش کردم مثل یه جوش البته( زیر پوستی) ترکید، تا چند وقت درد هم داشتم بعد نموند. تا الان که درد داره نه مثل قبل ولی بازم مثل جوش ولی زیر پوستی کوچک هست، آیا کیست مویی هستش، اگر هست که لیزر رو پیشنهاد میکنین.
    مرسی.

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام این امکان وجود دارد که کیست مویی باشد. برای تشخیص کیست مویی به مطب من یا یک متخصص جراحی عمومی و لیزر مراجعه کنید. بهتر است کیست مویی با لیزر پرتوان و به روش بسته درمان شود.

  76. Avatar photoفاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید
    من تقریبا یک سال پیش کیست مو داشتم خیلی هم درد میکرد به دکتر که مراجعه کردم توی همون جلسه عفونت رو خارج کرد و چند روزی هم در خانه مادرم در حمام عفونت رو خارج کرد به طوری که دکتر گفت کاملا خارج شده و فعلا که مدرسه میری احتیاجی نیست عمل بشه
    من هم تا الان عملش نکردم
    اما هر چند وقت یکبار کمی درد میگیره ولی نه قرمز میشه نه متورم و دوباره درش خوب میشه
    میخواستم بدونم حتما احتیاجی به جراحی کردن داره یا اگر بهش فشار نیارم مشکلی ایجاد نمیکنه؟

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام حتما نیاز به عمل جراحی کیست مویی یا لیزر کیست مویی دارید. اما این جراحی اورژانسی نیست. در اولین فرصت نسبت به درمان قطعی کیست مویی اقدام فرمایید.

  77. Avatar photoمحمد مرادی گفت:

    باسلام من بیشترازیکسال هست کیست مویی دارم وچندبارابسه کرده وخودش تخلیه شده وانتی بیوتیک مصرف کردم تاخشک شده ولی موقتی هرچندماه.
    باراخر،دوهفته پیش تا مرحله تب وضعف وبی اشتهایی و…پیش رفتم تااینکه جای عفونت به اندازه یکدونه کناریاالبالو متوسط شدوبالاخره سر بازکردوعفونت خارج شدتا تب ودردرفع شد.
    حالا میخوام بدونم هزینه با لیزر و جراحی سنتی چقدرمیشه.بیمه تامین اجتماعی هستم.ممنون-مرادی-شیراز

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام هزینه لیزر کیست مویی بعد از معاینه مشخص می شود و بیمه ها هزینه لیزر را تقبل نمی کنند. مسلما هزینه لیزر از جراحی سنتی با بیمه تامین اجتماعی بیشتر است. بیمارستان های دولتی با بیمه تامین اجتماعی با هزینه ناچیزی کیست مویی را جراحی باز می کنند. اما برای کیست مویی پیشرفته توصیه می کنم برای جلوگیری از عود کیست مویی و کوتاه کردن قابل توجه دوره نقاهت از لیزر و جراحی بسته کیست مویی سود ببرید. از آنجایی که تهران تشریف ندارید می توانید از مطب وقت ویزیت آنلاین بگیرید.

  78. Avatar photoMz گفت:

    سلام خانم دکتر بنده 29 سالمه حدود یک سال بیشتر از پایین مقعد جوش قرمز رنگ در اومد منم ناچار به خونریزیش کردم از همان خونریزی بعدش تا به الان من عفونت چرک دارم و سوزش و الان جای جوش دیده نمیشه و تا به الان چرک میزنه بیرون راهنمایی کنید چکار کنم

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام احتمالا دچار آبسه مقعدی شده بودید که نباید خودتان آن را تخلیه و دست کاری می کردید. آبسه مقعدی درمان نشده می تواند منجر به بروز فیستول شود. از مطب یک وقت ویزیت بگیرید تا وضعیت شما کاملا بررسی شود. بیماری شما درمان خانگی ندارد و مراجعه به یک متخصص جراحی ضروری است..

    2. Avatar photoفرهاد گفت:

      سلام خانوم دکتر وقت بخیر من الان ۱ سالیه ک کیست مویی دارم و در خط سوراخ مقعدم ۲ سوراخ باز شده ولی من نه درد دارم و نه خونریزی ولی فقط بویی که میده داره اذیتم میکنه به نظرتون باید عمل کنم من از شهرستان هستم

      1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

        سلام بله باید جدار کیست مویی تخریب و درناژ و لیزر شود. برای گرفتن وقت ویزیت آنلاین یا حضوری با مطب هماهنگ شوید.

  79. Avatar photoاحسان گفت:

    سلام خسته نباشید.من 4یا5سالی هس که پایین کمرم،ی جوش ریز بود اول سخت نمیگرفتم.ولی یسالی هس ک بزرگترشده و هرازچن گاهی باخون و چرک زیاد خارج میشه،ازشهرستان میام .راهم دوره و اگه بشه میخام تو ی جلسه درمان بشم. ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. دکتر زهرا سعادتیدکتر زهرا سعادتی گفت:

      سلام قبل از تشریف فرمایی می توانید ویزیت آنلاین از مطب بگیرید. اگر هماهنگی ها را از قبل انجام بدهید لیزر کیست مویی برای شما در یک روز و طی یک جلسه بدون عود و بازگشت انجام خواهد شد.

  80. Avatar photoعدنان گفت:

    سلام من ۳۵سالمه نه سال پیش عمل کردم دوباره دچار این بیماری شدم میخواستم بدونم هزینه عمل چقدر در میاد و آیا با دفترچه بیمه تامین اجتماعی تغییری در هزینه داره یا نه

    1. سلام هزینه عمل کیست مویی با لیزر از جراحی معمول و جراحی باز کیست مویی که در بیمارستان های دولتی انجام می شود بسیار بالاتر است. اما جراحی با لیزر کیست مویی توسط متخصص جراحی ماهر عود و بازگشت ندارد و به صرفه تر است. بیمه هزینه لیزر را پرداخت نمی کند و برای استفاده از دفترچه بیمه تامین اجتماعی باید به بیمارستان های دولتی مراجعه کنید.

  81. Avatar photoنگار گفت:

    سلام خانم دکتر من یک جوش بین سینه هام در آووردم دقیقا شبیه کیست مویی هست
    من سابقه کیست مویی در قسمت آخرین مهره کمرم دارم چند سال پیش جراحی کردم و الان نمیخوام این رو جراحی کنم میشه یه راهنمایی کنید که چگونه درمانش کنم

    1. سلام اگر کیست مویی باشد در هر صورت باید کیست تخلیه و درناژ شود. به یک متخصص پوست مراجعه کنید اگر با درمان دارویی نتیجه نگرفتید توصیه می کنم به یک متخصص جراحی و لیزر مراجعه کنید.

  82. Avatar photoزهرا گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم شما در کرج هم عمل کیست مویی انجام میدید؟

    1. سلام خیر تمام عمل ها در تهران منطقه پاسداران انجام می شود.

  83. Avatar photoعبدالوهاب بیکی گفت:

    سلام دکتر جان من الان دوبار عمل کیست مویی انمام باز هم عود کرده اخرین باری که عمل کردم۱۲سال شده وقتی دوباره ۵سال پیش عود کرده منم هیچکاری نکردم دنبالشم نگرفتم چون پول نداشتم ولی الان وضعیتم خیلی بد شده عفونت کرده کیست مویی خون میاد خیلی درد و اذیت میکشم قبلا هردو عمل جراحی رو دکتر عمل کرد گنبد کاووس وخودشم گفت احتمال عود هست و الان خیلی درد میکشم چکار باید بکنم راهنمایی کنید

    1. سلام از مطب وقت ویزیت بیماران راه دور بگیرید. بعد از ارسال عکس کیست مویی روش درمان مناسب به شما پیشنهاد خواهد شد. من جراحی کیست مویی را با لیزر و به روش بسته و بدون عود و بازگشت انجام می دهم.

  84. Avatar photoامیر گفت:

    سلام
    من دو سه روز بالای خط باسنم یه برآمدگی بوجود اومده که موقع نشستن و بلند شدن و وقتی رو کمر میخوابم درد میگیره هیچ خون و چرکی ازش بیرون نمیاد پدرم سابقه غده چربی زیر پوستی داخل کمر و سرش داشته به نظر شما این کیست مویی یا غده چربی زیرپوستی؟

    1. سلام شما باید معاینه شوید. اگر در این ناحیه موهای ضخیم دارید احتمال کیست مویی بیشتر است. در هر صورت برای خارج کردن غده چربی یا کیست مویی جراحی لازم است و پیشنهاد می کنم برای درمان به یک متخصص جراحی و لیزر مراجعه کنید تا این زائده با کمترین اسکار با لیزر پرتوان خارج شود.

  85. Avatar photoاحسان گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۵ سال پیش عمل باز کیست مویی انجام دادم ک دکترش گفته بود ی جوری عمل میکنه که مجددا عود نکنه. بعد عمل هم سرشو بست.ولی الان دوباره عود کرده و خون آبه و چرک ازش بیرون میاد بعضی وقتا.
    البته هنگام نشستن دردی ندارم خیلی کم و خفیف.
    میخواستم بدونم با عمل لیزری احتمال بازگشت وجود داره.
    من از شهرستانم. میتونید تشخیص بدید ب مرحله حاد رسیده یا نه. تو این وضعیت کرونا هم نمیشه اومد تهران.

    1. سلام اگر موهای زائد ناحیه را از بین نبرید بهترین جراحی کیست مویی نیز عود خواهد کرد. برای ویزیت بیماران راه دور با مطب تماس بگیرید. بعد از ارسال عکس کیست مویی تشخیص و تجویز نهایی اعلام خواهد شد.

  86. Avatar photoمهدی گفت:

    سلام من ۹ سال پیش کیست مویی عمل کردم البته اون موقع هم دچار آبسه نبود، الان چند وقت درد یا سوزش احساس میکنم ولی هیچ اثری از جوش یا تورم و آبسه وجود نداره، به نظر شما چجوری میشه تشخیص داد، آیا باید صبر کنم تا آبسه کند یا با دارو میشه جلوگیری کرد از آبسه کردن؟

    1. سلام اگر طولانی مدت و بر روی سطوح سخت می نشینید حتما مدت زمان نشستن را کوتاه کنید و از نشیمنگاه نرم برای نشستن استفاده کنید. موهای زائد ناحیه را هم با یک روش مناسب مثل لیزر موهای زائد از بین ببرید. اگر بهبودی حاصل نشد به جراح معالج خود مراجعه کنید تا منشا درد را تشخیص دهند. احتمالا با رعایت روش های جلوگیری از کیست مویی علائم شما تخفیف می یابد.

  87. Avatar photoوحید گفت:

    سلام خسته نباشید خانم دکتر من فقط درد دارم درناحیه دنبالچه نه جوشی نه ورمی نه کیستی اونم دردش میگیره و ول میکنه یا وقتی که بدنمو کش میدم احساس درد خفیف میکنم علت کیسته ؟

    1. سلام بدون معاینه نمی توان نظر داد. ممکن است یک مشکل ارتوپدی باشد و اصلا کیست مویی وجود نداشته باشد.

  88. Avatar photoامیر گفت:

    سلام خانم دکتر ایام عید هم هستین مطب ؟

    1. سلام از 14 فروردین ساعت 13 در خدمتتون هستیم. بیماران اورژانس می توانند وقت ویزیت آنلاین بگیرند.

      1. Avatar photoلقمان بایزیدی گفت:

        سلام خانم دکتر من مدتی است که کیست مویی دارم رفتم دکت گفتند که باید عمل بشم .آیا شما با لیزر عمل می کنیدممنون میشم راهنمایی کنید

        1. سلام بله تمام جراحی های من با لیزر پرتوان انجام می شود. بهتر است جراحی کیست مویی با لیزر پرتوان و به روش بسته انجام شود.

  89. Avatar photoپویا گفت:

    سلام خسته نباشید من وضعیت مالی خوبی ندارم فقط میخواستم بدونم هزینه عمل با لیزر چقدره
    کیست خیلی بزرگه چند ساله توی بدنم هست و خودش تخلیه میشد الان سه چهار سانت باد کرده و درد زیادی داره

    1. سلام هزینه جراحی کیست مویی به روش باز در بیمارستان های دولتی تقریبا مجانی است اما مشکلات و مراقبت های سخت مربوط به خود را دارد. مسلما جراحی با لیزر در کلینیک خصوصی میلیون ها تومان هزینه بردار است اما مشکلات و سختی جراحی باز را ندارد.

  90. Avatar photoنرگس گفت:

    سلام خسته نباشید.خانوم دکتر ۳۲سالمه بارداری هفته ۲۸هستم ‌.کیست مویی ۸ساله دارم و چرک دارد موقع خالی کردن اروم میشوم .الان بابت بارداریم ۳یا۴بار همان گونه شده است .میتونم الان اقدام به جراحی کنم یا خیر .ممنون میشم جواب منو بدین

    1. سلام خیر بهتر است بعد از بارداری نسب به جراحی کیست مویی اقدام کنید. توصیه می کنم لیزر کیست مویی به روش بسته و پلاستیک انجام دهید.

  91. Avatar photoPejman گفت:

    سلام خسته نباشید من یه مدت کیست مو دارم ولی کارگرم خداوکیلی انقدر پول ندارم واسه عمل بخاطر همین همش اذیت میشم این جراحی تون تخفیف نداره
    اگه کمتر میشه حساب کرد بهم خبر بدین

    1. سلام متاسفانه هزینه های لیزر و کلینیک بالاست و تا حد امکان برای قشر کم درآمد از دستمزد پزشک تخفیف قائل خواهیم شد. سلامت باشید.

  92. Avatar photoنرگس گفت:

    سلام خسته نباشید.خانوم دکتر ۳۲سالمه بارداری هفته ۲۸هستم ‌.کیست مویی ۸ساله دارم و چرک دارد موقع خالی کردن اروم میشوم .الان بابت بارداریم ۳یا۴بار همان گونه شده است .میتونم الان اقدام به جراحی کنم یا خیر .باتشکر

    1. سلام تحت نظر یک متخصص جراحی و لیزر باشید. بعد از باردای لیزر کیست مویی به روش بسته انجام دهید.

  93. Avatar photoآمیتیس گفت:

    سلام من 15 سالمه و نزدیک یک الی دو هفته است که متوجه وجود کیست در ناحیه ی لگنم شدم از این ناحیه هم عفونت و هم خون خارج میشه و البته مو های ضخیمی که من خودک چنتاش رو در آوردم هم وجود داره هنگام نشستن هم به مقدار خیلی خیلی کم احساس درد میکنم از این ناحیه ی بوی بدی هم میاد میخواستم بپرسم برای این کیست میتونم از جراحی بسته با لیزر کمک بگیرم یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید چون به مطب شما دسترسی ندارم

    1. سلام بله انواع کیست مویی را می توان با لیزر کیست مویی درمان کرد. اگر امکان مراجعه حضوری ندارید برای ویزیت قبل از لیزر از مطب وقت ویزیت آنلاین با واتساپ بگیرید.

  94. Avatar photoزهرا گفت:

    سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید کیست مویی میشه جاهای دیگم در بیاد مثلا تقریبا زیر خط لباس زیر بین ران و ناحیه تناسلی؟؟

    1. سلام بله در هر ناحیه ای که مو رویش می کند امکان بروز کیست مویی وجود دارد. به خصوص در نواحی که تحت فشار می باشد. انواع کیست مویی را می توان با لیزر و با کوتاهترین دوره نقاهت درمان قطعی نمود.

  95. Avatar photoMeraj گفت:

    با سلام
    من حدود ۹ ماه پیش دچار کیست مویی شدم و به پزشک مراجعه کردم که گفت باید عمل بشم ولی به دلیل یکسری دلایل عمل من به تعویق افتاد و بعد از چن وقت دیگه نه جوش رو حس کردم نه دردی داشتم انگار نه انگار که کیست وجود داشته به خاطر همین دیگه برای عمل به پزشک مراجعه نکردم ولی بعد از ۹ ماه دوباره دردم برگشته و اولاش مثل یک عدس کوچک زیر پوستم بود ولی الان هم دردش بیشتر شده هم بزرگتر شده ولی کیستم اصلا از بیرون سر باز نکرده و زیر پوستمه و فقط با لمس قابل تشخیصه
    میخواستم از شما بپرسم کیست من رو میشه با لیرز عمل کرد یا اینکه حتما باید جراحی بشم؟

  96. Avatar photoمهدی گفت:

    سلام.وقت بخیر
    آیا طرف قرارداد با بیمه نیرو های مسلح هم دارین برای لیزر کیست مویی؟؟؟

    1. سلام هیچ بیمه ای هزینه های مربوط به لیزر کیست مویی را پرداخت نمی کند و ما نیز با بیمه قراردادی نداریم. جراحی با لیزر جز جراحی های زیبایی محسوب می شود. روش جراحی ما هم جراحی پلاستیک کیست مویی با لیزر است.

      1. Avatar photoرضا 82 گفت:

        سلام خسته نباشید در عمل کیست مویی با لیزر ایا مو هم خارج می‌شود؟

        1. سلام بله کاملا تخلیه می شود. یکی از برتری های لیزر کیست مویی نسبت به جراحی معمول کیست مویی این است که هیچ گونه مو و بقایای کیست در ناحیه باقی نمی ماند به همین دلیل احتمال عود کیست مویی نزدیک به صفر می شود.

  97. Avatar photoمحمد71 گفت:

    سلام
    ببخشید من پایین کمرم همون قسمت کیست مویی یه مقداری سفت شده مثل ی توده چربی اندازه 2بند انگشت طولی ولی هیچ مو و خونی نیست فقط خارش هست ممکنه کیست مویی باشه؟

    1. سلام بله این امکان وجود دارد. برای تشخیص کیست مویی به یک متخصص جراحی عمومی یا متخصص جراحی و لیزر مراجعه کنید.

  98. Avatar photoسجاد.خ گفت:

    سلام خانم دکتر من چند ماهی میشه دو طرف ران های پا یه چیزی مثل جوش زده ولی یه نوک سیاه رنگ خیلی ریز دارن و وقتی تخلیه میشه همراه با خون آبه و تقریبا چرک و درد هست مثلا ۲۰ روزی خوب میشه ولی باز مجدد میزنه. والان یه سه روزی میشه انتهای ستون فقراتم یعنی جایی که باسن شروع میشه یکم باد کرده و همراه با درد هست راهنمایی میکنید لطفا.

    1. سلام احتمالا دچار کیست مویی شده اید. کیست مویی پایین کمر و کیست مویی ران را می توانید با لیزر پرتوان و به روش بسته و پلاستیک جراحی و خارج کنید. بعد از لیزر کیست مویی دچار عود مجدد نخواهید شد.

  99. Avatar photoتقوی گفت:

    با سلام و احترام
    من کلیه مطالب وب سایتتان را با دقت خواندم.
    یک انتقاد دارم ….
    وقتی جهت سوال اینکه آیا در زمان عفونت عمل کیست مویی با لیزر انجام میشود و یا خیر؟ با مطب (شماره های ذکر شده فوق) تماس گرفتم! منشی فقط اعلام کرد که باید بیایید و معاینه شید؟؟؟ گفتم من در یک استان دیگه هستم آیا نمونه ای داشته اید که در عفونت با لیزر عمل شده؟؟؟ منشی بازهم ولی این بار با برخورد نامناسب همان جواب را تکرار کرد.
    سوال اینجاست که اگه قراره یک جمله به جای پاسخ سوالات متفاوت به همه ارائه بشه!!! پس چرا باید با مطبتان در مورد سوالات تماس بگیریم؟؟؟؟؟
    این جمله را میشه همین جا در وب سایتتان هم نوشت و یا به صورت Voice mail برای کسانیکه با مطب شما تماس میگیرند و سوالی دارند پخش کرد.
    در هرصورت با چنین تبلیغاتی که در گوگل شما رو در صفحه اول میاره، چنین برخوردهایی، به نظر غیر حرفه ای میاد.
    با احترامی که برای شما قایل شدم این متن رو برای شما نوشتم.
    انتشار یا عدم انتشار این انتقاد در تصمیم شماست.
    با اردت خاص و سپاس از شما

    1. جناب تقوی گرامی سلام،
      من در این مورد با پاسخگوی تلفن صحبت کردم. ظاهرا به شما اعلام کرده اند که تا معاینه نشوید نمی توان در این مورد جواب قطعی داد و اگر تهران تشریف ندارید می توانید از خدمات ویزیت آنلاین استفاده کنید. اما در جواب سوال دوم که در اینجا مطرح کرده اید جواب شما این است: در برخی موارد برخی بیماران که دچار عفونت و کیست مویی می باشند را در یک جلسه با لیزر جراحی می کنیم. اما این مورد برای تمام بیماران صادق نیست و حتما باید وضعیت فیزیولوژیک بیمار بررسی شود تا بتوان نظر داد. متاسفانه برخی سوالات بیماران را خود پزشک هم نمی تواند از پشت تلفن به بیمار پاسخ بدهد چه برسد به دیگر همکاران مطب. حتی برخی موارد را با ویزیت معمول هم نمی توان نظر قطعی داد و برای بیمار ام آر آی یا عکس هم تجویز می شود. بنابراین نه تنها مطب ما بلکه هیچ مطب دیگری نمی تواند به طور قطع سوال شما را تلفنی پاسخ بدهد. حتی اگر خود پزشک پاسخگوی تلفن باشد. سلامت و موفق باشید.

  100. Avatar photoسعید گفت:

    سلام خانوم دکتر من تقریبا ده ساله کیست
    مویی دارم دوسال اول خیلی اذیت داشت ولی بع اون هیچ دردی
    احساس نمیکنم بعضی موقع ترشح یا خارش داره سه تا هم سوراخ هست ممنون میشم راهنمایی کنی

    1. سلام در اولین فرصت برای لیزر کیست مویی به روش بسته نزد یک متخصص جراحی و لیزر ماهر اقدام نمایید.

  101. Avatar photoM گفت:

    سلام خانم دکتر. من 14 سالمه و دچار کیست مویی شدم، به پزشک جراحی عمومی مراجعه کردم و به من وقت جراحی دادن و وقتی بهشون راجب درمان با لیزر گفتم، گفتن که چنین چیزی وجود نداره، چرا؟
    در جراحی بسته با لیزر بیمه تکمیلی هم قبول میشه؟
    و یک سوال دیگم داشتم اینکه، از داخل کیست مویی یک موی بلند رشد کرده باید چیکار کنم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین🌹

    1. سلام احتمالا ایشان از جراحی با لیزر اطلاعات کافی نداشته اند. در مورد لیزر کیست مویی باید از یک متخصص جراحی عمومی و لیزر ماهر و باتجربه مشورت بخواهید.جراحی کیست مویی به روش بسته توسط یک متخصص ماهر بهترین روش درمان کیست مویی می باشد. متاسفانه بیمه ها هزینه لیزر و جراحی پلاستیک کیست مویی را پرداخت نمی کنند. موهای زائد ناحیه کیست مویی را همواره با یک روش مناسب از بین ببرید. توصیه می کنم قبل از جراحی یک یا دو جلسه لیزر موهای زائد هم انجام دهید.

  102. Avatar photoامید حسن کاری گفت:

    اگر لیزر انجام دهیم تکلیف اون مویی که داخل مانده و چرک کرده چی میشه ،ابا نباید آن را ابتدا خارج کنیم بعد لیزر انجام دهیم

    1. جدار کیست با لیزر پرتوان تخریب می شود و کاملا تخلیه و درناژ می شود.

  103. Avatar photoامید حسن کاری گفت:

    سلام و عرض ادب
    به نظر من نباید ابتدا تکلیف اون مویی که به داخل بدن رفته و چرک می‌کند را مشخص کرد و تخلیه کرد و بعد لیزر بزنیم که مو دیگه رشد نکنه و اساسأ پیاز های مو در آن ناحیه از بین برود ،،یا اینکه لیزر اون مویی رو که داخل رفته رو از بین میبرد ،تشکر اگر مختصر توضیح دهید

    1. سلام لیزر موهای زائد تنها برای جلوگیری از عود مجدد کیست مویی کاربرد دارد. اگر کیست مویی ایجاد شده باشد حتما باید جراحی شود یا با لیزر پرتوان تخلیه و درناژ شود. با لیزر موهای زائد نمی توان مویی که به داخل برگشته و آلوده شده است را از بین برد. زیرا لیزر موهای زائد بسیار کم توان است و در عمق پوست نفوذ نمی کند.

  104. Avatar photoAyda گفت:

    سلام خسته نباشید خانم دکتر من ۱۶ سالمه و در قسمت دنبالیچه یه جوش چرکی دیدم ولی هیچ مویی وجود نداشت ولی در قسمت داخل باسن م یه سوراخی کوچیکی ایجاد شده آیا این کیست مویی هستش؟!

    1. سلام ممکن است آبسه مقعدی و یا فیستول مقعدی باشد. در هر صورت باید معاینه شوید تا وضعیت شما به طور کامل بررسی شود.

  105. Avatar photoمصطفی گفت:

    سلام پایین کمرم یه سولاخ کوچیک ایجاد شده هزینه عمل لیزش چقدر میشه لطفا دقیق بگین

    1. سلام بدون معاینه بیمار نمی توان نظر داد. حدود هزینه جراحی و لیزر کیست مویی را از مطب تلفنی سوال بفرمایید.

  106. Avatar photoمائده گفت:

    با سلام خانوم دکتر
    من 19 ساله هستم و حدود 4 ماه پیش دچار کیست مویی در ناحیه پایین کمر شدم، بعد 3 روز این کیست بسیار بزرگ شد و درد شدیدی داشت تا اینکه بعد 4 روز خودش تخلیه شد و الان دیگه اصلا دردی نداره، به دکتر عمومی مراجعه کردم و گفتن که باید جراحی بشه ولی به دلیل کنکور زمان برای جراحی نداشتم، میخواستم ببینم با اینکه الان مشکلی ندارم باز هم باید جراحی بشه و اینکه هزینه لیزر تا چه حدی است؟

    1. سلام در هر صورت باید در اولین فرصت نسبت به جراحی کیست مویی یا لیزر کیست مویی اقدام کنید. زیرا مجدد عود خواهد کرد. هزینه لیزر بعد از معاینه مشخص می شود. حدود هزینه را هم می توانید تلفنی از مطب سوال بفرمایید.

  107. Avatar photoحسام گفت:

    سلام
    من کیست مویی دو تا دارم تو تبریزم
    توی صفحه های قبلی مشکلم را گفتم خدمتتون
    من پیش هر دکتری میرم هیچ دکتری ریسک لیزر رو قبول نمیکنن چون فاصله خیلی کمی در حد چند سانت با مقعد دارن و میگن مجبوریم سنتی عمل کنیم
    من نمیخوام به روش سنتی عمل شم چکار کنم؟ هیچ دکتری ریسکش رو قبول نمیکنه

  108. Avatar photoامین گفت:

    سلام خانم دکتر من الان ۱۵ سال میشه با این قضیه درگیرم چند سال اول خونریزی و درد داشت ولی الان شاید ۱۰ سال بیشتره که خونریزی و درد نداره د اول یه سوراخ داشت بعد دوتا شد الان یکیش کیپه اون یکیم یه ذره بازه عمل نیاز دارم با تشکر دیگه درد و خونریزی ندارم

    1. سلام در هر صورت باید کیست مویی جراحی و تخلیه شود. توصیه می کنم لیزر کیست مویی به روش بسته و پلاستیک را انجام دهید. موهای زائد ناحیه را هم هر هفته به طور منظم از بین ببرید.

  109. Avatar photoفواد گفت:

    سلام وخسته نباشید خدمت شما من تهران نیستم چطور میتونم عکس کیست وبفرستم فقط یک نقطه است

    1. سلام با مطب تماس بگیرید و وقت ویزیت آنلاین بیماران راه دور هماهنگ بفرمایید. شماره واتساپ به شما داده می شود.

    2. Avatar photoمهدی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      من یه مدته پایین کمرم _ دقیقا همونجا که کیست مویی معمولا وجود داره از یه نقطه هر دفعه ای چرک و… خارج میشه ولی نه ورم کرده نه درد دارم
      امروز رفتم دکتر گفتن کیسته ۳ تا هست ولی فقط ۱ نقطه اس که چند روز یه بار ازش چرک خارج میشه _ من باید چیکار کنم حتما باید عمل بشه؟؟؟ اگه حتمیه من نمیخام سنتی انجام بدم

      1. سلام بله کیست مویی حتما باید با یکی از روش های جراحی یا لیزر تخلیه و درناژ اصولی شود. توصیه می کنم لیزر کیست مویی به روش بسته و پلاستیک نزد یک متخصص باتجربه انجام دهید.

        1. Avatar photoمهدی گفت:

          عزیز کسی رو می‌شناسید کارش خوب باشه در یزد یا اصفهان به من معرفی کنید.

  110. Avatar photoنازنین گفت:

    سلام
    من یدونه سوراخ در پایین دنبالچه دارم که ۱ ماهی میشه پیداش کردم چند روز پیش خیلی درد میکرد مثل ترکاندن جوش فشار دادم از دو طرف و مقداری خون همراه با چرک تخلیه شد و دردم قطع شد امروز رفتم پیش پزشک گفتن الان کروناست آنتی بیوتیک نوشتن و گفتن کرونا یکمی پایین تر بیاد عمل رو انجام میدیم پرسیدم با لیزر ؟ گفتن نه یه روش جدید فکر کنم فلتر گفتن که همراه با دوربین هست و مثل لیزر هیچ درد و خونریزی نداره
    سوالم اینکه الان اگه من اینجوری بمونم امکان داره عفونت به استخوانم بزنه؟ و اینکه این روش درمانی چی هست؟ این روش رو تایید میکنید؟
    بدون جراحی میتونم بمونم؟ یکی از فامیل هامون بدون جراحی درمان شد

    1. سلام من این روش را نمی شناسم و حدس می زنم اسم روش را اشتباه متوجه شده اید و احتمالا روش فلپ می باشد. در روش جراحی کیست مویی فلپ بخش وسیعی از بافت برش می خورد و اسکار بزرگ و بخیه زیادی دارد. من در حال حاضر لیزر کیست مویی به روش بسته و پلاستیک را انجام می دهم که مشکلات و اسکار جراحی های دیگر را ندارد. به جراحی مراجعه کنید که بدون عود و بازگشت این جراحی را برای شما انجام بدهند.

  111. Avatar photoNavid گفت:

    سلام خانم دکتر من چندوقت پیش بعد مراجعه به دکتر متوجه کیست مو شدم ولی بین عمل جراحی بسته و لیزر درمانی شک داشتم چون در واقع از هزینه ها اطلاع دقیقی نداشتم.. اگه میشه هزینه ها رو بگید که تو انتخاب جراحی بتونیم تصمیم بگیریم

    1. سلام هزینه لیزر کیست مویی بعد از معاینه مشخص می شود و برای اطلاع از حدود هزینه می توانید تلفنی از مطب سوال کنید. ممکن است عمل جراحی کیست مویی در بیمارستان دولتی و به روش باز بسیار کمتر از روش جراحی پلاستیک کیست مویی با لیزر و به روش بسته باشد. اما باید در نظر داشته باشید که بعد از جراحی باز حداقل 2 ماه دوره نقاهت دارید و باید هزینه زیادی بابت پانسمان و گاز پرداخت کنید و مراقبت های سختی را بگذرانید. به جراحی مراجعه کنید که جراحی کیست مویی را به روش بسته و بدون عود و بازگشت برای شما انجام دهند که دچار عود و پرداخت هزینه مجدد نشوید.

  112. Avatar photoهستی گفت:

    سلام وقتتان بخیر
    من خانم 32ساله هستم و یکسال و نیم هستش ک درگیر هیدرادنیت چرکی زیر بغل و کشاله ران(هر دو طرف) هستم،یکبار برا زیربغل جراحی باز داشتم و بعد سه ماه پوست زیر بغلم تقریبا ترمیم شده اما مجدد کیست زده به همراه چرک و درد، سوالی ک از دکتر داشتم اینه ک ایا با لیزر میشه این کیست چرکیهارو سوزوند؟

    1. سلام شما باید معاینه شوید تا بتوان نظر قطعی داد. درضمن لیزر نمی سوزاند و به بافت آسیب نمی رساند. کوتر می سوزاند.

  113. Avatar photoعلی گفت:

    سلام من 21سالمه حدود ۲ سال که می‌دونم کیست مویی دارم .. اما نتونستم به دلایلی برم دکتر اول به سوراخ بود ولی الان یه سوراخ کوچکی هم بالاترش هست اما طبق چیزهایی که تو سایت خوندم چیز دیگه ای ندارم مثل ورم و چیزای دیگه امروز نسبت قبلاً زیاد چرک و خون داد تصمیم دارم که عمل کنم نمیدونم اول باید چیکار کنم آیا برای من هزینه بالایی داره ؟

    1. سلام احتمالا کیست مویی شما فیستوله شده است. هرچه کیست مویی وسیع تر و پیچیده تر باشد هزینه لیزر کیست مویی نیز بالاتر می شود. بعد از ویزیت هزینه دقیق به شما اعلام می شود.

  114. Avatar photoحسین گفت:

    سلام خسته نباشید
    امکان لیزر کردن برای سینوس نافی هم وجود داره؟؟
    من حدود سه چهار سال پیش عمل سینوس نافی انجام دادم الآن دوباره از نافم چرک با بوی بد خارج میشه،
    راهی غیر از جراحی و لیزر وجود داره؟

    1. سلام لازم است بیمار معاینه شود. معمولا برای جراحی ناحیه شکمی از لیزر پرتوان استفاده نمی کنیم مگر در برخی موارد خاص.

  115. Avatar photoمحمد گفت:

    سلام خسته نباشین خانم دکتر من ۱۰ ما پیش ی عفونت روی باسنم افتاد ک تا ی مدت خوب نمیشد تا اینک من دوستم چکدتا داروبهم دادن مصرف کردم خیلی بهترشد و خوب شد و الان بعد یک ماه باز ی سوراخ شده و هم درد شدید داره و خوارشت میخواست ببینم ایا مو برگشتی هست یا نه

    1. حتما به یک متخصص مراجعه کنید و با توصیه افراد غیر متخصص دارو مصرف نکنید. احتمال بروز کیست مویی وجود دارد.

  116. Avatar photoپدرام گفت:

    سلام من حدود دو سال قبل متوجه کیست مویی و یدونه سوراخ ریز شدم. سالهاست هیچ دردی ندارم اما همیشه بیحال و خسته هستم. اخیرا اطراف سوراخ به شعاع سه سانت کمی تیره شده. با لیزر قابل درمان است؟

    1. بله معمولا با لیزر پرتوان می توان انواع کیست مویی را درمان و به طور سرپایی جراحی نمود. از مطب وقت ویزیت بگیرید.

  117. Avatar photoعلی آقاسی گفت:

    سلام خسته نباشید من کیست مویی دارم هنوز سوراخش کوچیکه ولی ترشح داره
    از عمل باز هم میترسم و بخاطر کارم که مغازه دارم نمیتونم مدت زیادی خانه نشین بشم
    دفترچه نیروهای مسلح دارم و بیمه تکمیلی
    خواستم بدونم عمل کیست مویی با لیزر شامل بیمه میشه یا نه

    1. سلام معمولا بیمه ها هزینه لیزر کیست مویی را پرداخت نمی کنند اما برخی بیمه های تکمیلی بخشی از هزینه را پرداخت می کنند.

  118. Avatar photoصالح گفت:

    آیا قبل از انجام عمل کیست مویی نیاز به انجام آزمایش (مثل آزمایش خون) هست؟ اگر هست چه آزمایشی؟

    1. سلام بله آزمایش های روتین قبل از عمل تجویز می شود و برای افراد بالای 40 سال تست قلب. زیرا بیمار تحت بیهوشی، خواب عمیق یا بی حسی نخاعی تحت جراحی قرار می گیرد.

      1. Avatar photoصالح گفت:

        حتی برای جراحی لیزر؟

  119. Avatar photoمهران گفت:

    سلام من چن سال پیش عمل باز انجام دادم ولی جاش مونده امکان بهبود داره؟

    1. از مطب وقت ویزیت بگیرید. بعد از معاینه می توان تشخیص داد. اگر آسیب زیادی به بافت ناحیه رسیده باشد لیزر کیست مویی به روش بسته و پلاستیک امکانپذیر نیست.

  120. Avatar photoعلی گفت:

    سلام من سربازم یه پنج شیش ماهی میشه کیست مویی دارم سربازم هستم .
    میخواستم بدونم با دفترچه نیروهای مصلح هزینه‌اش چقدر کم میشه
    ممنون میشم جواب بدین ‌

    1. معمولا بیمه ها هزینه لیزر کیست مویی و جراحی با لیزر را پرداخت نمی کنند. رسید هزینه ها به شما ارائه می شود و سپس می توانید درباره بازپرداخت هزینه ها با دفتر بیمه خود مشورت کنید.

  121. Avatar photoجعفری گفت:

    سلام خانوم دکتر
    من یک سالی هست که متوجه کیست مویی در قسمت پایین کمرم شدم و امروز به مطب شما مراجعه کردم و به من گفتند که باید عمل کنم و عمل من با لیزر انجام میشه اما گفتند که باید باز بشه و بعد از عمل بخیه میخوره…میخواستم بدونم آیا نمیشه بدون باز کردن زیاد جوری که نیاز به بخیه نباشه این عمل زو با لیزر انجام داد؟چون شنیدم که یک ربعه انجام میشه فقط با یک سوراخ کوچیک…ممنون میضم اگه پاسخ بدین متشکرم

    1. بستگی به وسعت بیماری شما دارد و توجه کنید که حتما با بخیه پلاستیک و به روش جراحی زیبایی انجام شود که جای عمل کیست مویی روی بدن شما باقی نماند.

  122. Avatar photoمهدی گفت:

    سلام خانوم دکتر دوتا سوال داشتم 1- چندساله کیست و دارم و وضعیتش خیلی حاد شده از ی جوش کوچیک شده مثل تاول بزرگ شده و داره اضافه میشه دورش ینی بزرگ تر میشه و همه علایمی ک تو سایتا خوندمو دارم اگر با لیزر عمل بشه کامل رفع میشه؟؟2-هزینه این نوع عمل حدودا یا میانگین اگ بگید چقدر میشه؟ ممنونم از از اینکه وقت میزارید برای بیماران

    1. معمولا انواع کیست مویی را می توان با لیزر پرتوان دی اکسید کربن جراحی و درمان نمود. حدود هزینه را تلفنی از مطب سوال بفرمایید. بعد از معاینه روش لیزر کیست مویی شما و هزینه دقیق اعلام می شود. اگر تهران تشریف ندارید می توانید ویزیت آنلاین بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *